Eikö kunta viitsi järjestää edes joulunavausta veronmaksajille ja kuntalaisille.
Vaikka kymppitonni hankkeen rahat joulunavaukseen.
Joulunavaus kuntalaisille
7
579
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittäjien joulunavaus oli eilen Tohmiksella...nyt ei ollut ilotulitusta niinkuin yleensä.
- Anonyymi
Juu kunta oli tehnyt päätöksen ettei tänä vuonna ole joulunavausta heidän puolelta. Ainoastaan yrittäjät ym. oli järjestäneet joulunavauksen. Ilotulistusta jäätiin kaipaamaan! No uutena vuotena sitten omasta takaa tulitteita taivaalle. :)
- Anonyymi
Kyllä koirapuistoon laitetaan rahaa 30.000 euroa...kuka sitä edes käyttää!!
- Anonyymi
Ei kukaan.joka puolella autioo korpee koiria juoksuttaa.
- Anonyymi
Rakettien myynti kielletty.
- Anonyymi
Koirapuisto maksaa tietääkseni noin 30.000 euroa..hui hitto mitä rahantuhlausta. Täällä ei ole koirien ulkoiluttajiakaan paljon joten ihan hukkaan heitetään rahaa.
- Anonyymi
aika nihkeä oli joulunavaus tänä vuonna...yrittäjätkään ei onnistuneet tekemään ilotulitusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501