kaunis / komea?
Onko kaivattusi
80
2227
Vastaukset
- Anonyymi
Haha
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18128753Y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hän kaunis minä ruma hahah
- Anonyymi
Komea on , tottakai
- Anonyymi
V on kaunis.
- Anonyymi
Veera?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veera?
Ei..seuraava😁😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veera?
No en ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Hän on kaunis. ❤️
- Anonyymi
Ciannaama
- Anonyymi
Naine
- Anonyymi
Se oli kylläkin sinun hyväpuoli sinussa.
- Anonyymi
Konea, tukeva .menninkäinen öö metsäläinen öö no miten vaan
- Anonyymi
Tietenkin hän on komea.
- Anonyymi
Komea on, päät kääntyy.
- Anonyymi
Mukavan näköinen ja oloinen mies. Hänen läsnäolo rauhoittaa minua :D
- Anonyymi
Who is he?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Who is he?
Se juna meni jo.
- Anonyymi
Nainen olet Super kaunis paketti, että juoksen seinille
- Anonyymi
…ja sokee, jos juoksee pitkin seiniä. Mitähän on mahtanut ottaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…ja sokee, jos juoksee pitkin seiniä. Mitähän on mahtanut ottaa😂
t. sivustaseuraaja
- Anonyymi
En nyt oikein allekirjoita tuota ulkonäkö juttua mutta joku seinille juoksi.👋Ei haittaa.Olisi kyllä kiva kuulla vähän elämän ääniä.
- Anonyymi
On molempia.
- Anonyymi
Olisipa yhteiselämä noin lovee aina
Terv kateellinen - Anonyymi
Nyt saunaan :D
- Anonyymi
Hän J-mies on maailman komein mies💞.
- Anonyymi
Nii on, ainakin tuo aviomies!
- Anonyymi
Komea mies
- Anonyymi
Ei ole kaivattua kaveriksi kelpaisi koska vaan.
- Anonyymi
Ööö seksikäs öö
- Anonyymi
Ja sinä liian nuori öö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä liian nuori öö
Tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä liian nuori öö
En ole liian nuori sinulle. Rakastan sinua, vaikket olekaan komea.
- Anonyymi
Me olemme, kaunis/ komea 😘
- Anonyymi
Hän on komea
Hän on älykäs
Mut toimiiko viisaasti
Hope so - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on komea
Hän on älykäs
Mut toimiiko viisaasti
Hope soNainen tää on jo noloo kummankin osalta 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on komea
Hän on älykäs
Mut toimiiko viisaasti
Hope so???
- Anonyymi
Juuri niin mekin :)
- Anonyymi
Komia nainen, ai että tykkään.
- Anonyymi
Joo komea nainen kuin hevosen naama
- Anonyymi
Olet selvästi ravimiehiä.
- Anonyymi
Hän on kaunein nainen jonka tiedän ja hän vain kaunistuu päivä päivältä <3
- Anonyymi
Nainen häikäisee kauneudellaan minut vaatimattoman miehen. Ei mitään tsäänssejä, ajattelen. Miten hän muka tykkäisi minusta? Vaivun muihin mietteisiin, jotka eivät liity häneen. Ne liittyvät muistoihini, jolloin vielä kaikki oli paremmin. m>n
- Anonyymi
Eihän se nykyinenkään mies mikään Mister Finlandia oo,ruma ku saapas.Sepä se ,viisas nainen pyörittää rumiluksia,tahtipuikko vaan heiluu.
- Anonyymi
Hän on komea.
- Anonyymi
On hän komea silmissäni. Tottakai, niin tunteet toimii. En ole koskaan nähnyt mitään niin ihanaa kuin kaikki hänessä.
- Anonyymi
No onhan se komia ku karamelli.
- Anonyymi
Todellakin on kaunis nainen. En vain ymmärrä miten hän on niin epävarma itsestään. Onko lie edellinen sitten loukannut häntä, vai onko ollut aina noin ujo.
- Anonyymi
Oletko sää itse toiminut vahvasti ja niin ettei ole syntynyt epävarmuuksia?
- Anonyymi
Jos sitä ei kiinnosta? Turhaa etsit sillon jotain traumatietoista perustetta🤔
- Anonyymi
Loukkasi henkisesti ja fyysisesti.
- Anonyymi
Ole hänelle tuki ja turva, saat hänestä parhaan vaimon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitä ei kiinnosta? Turhaa etsit sillon jotain traumatietoista perustetta🤔
Kyllä hän kiinnostunut on. Koittanut jutella mulle vaikka selvästi ujostuttanut ja kädet tärissy. Tuijotellut myös aika paljon ja haronut hiuksiaan kun oon lähellä.
Jos noi ei oo ujon naisen kiinnostuksen merkkejä, niin sitten en tiedä mikä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän kiinnostunut on. Koittanut jutella mulle vaikka selvästi ujostuttanut ja kädet tärissy. Tuijotellut myös aika paljon ja haronut hiuksiaan kun oon lähellä.
Jos noi ei oo ujon naisen kiinnostuksen merkkejä, niin sitten en tiedä mikä on.Se on sitte lesbo,on haronut tukkaa vimmatusti minunkin kanssani jutellessaan.
Tai sitte on epärehellisyyden kuvake. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Universumi on päättänyt toisin.
Miehellä on aina ollut asioissaan huono tuuri ,ei se ole mihinkään nytkään kadonnut.
Itku pitkästä ilosta,jaa'a mikä on pitkä, onko 2 vuotta?Onneksi en ole sitä todistamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun nauraa.😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun nauraa.😉
Älä ilku, noinhan se menee. Jos joku on hyvää nättiä naista piessyt, niin se seuraava kiltti, tuki ja turva on loputtoman ihailun ja hellimisen kohde, kaikessa mielessä.
- Anonyymi
Kaunein L nainen
- Anonyymi
Ihana sopankeittäjä :*
:) - Anonyymi
Sisältä kultaa se mies, tärkeintä eli sisäistä kauneutta löytyy ❤️
- Anonyymi
Vihreä
valkoinen on paskaa ottakaa mallia svul urheiluseuroista niissä on meininkiä ja tulevaisuus - Anonyymi
Hän on ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Seinään juossut :D
- Anonyymi
Tietysti on minun silmissä, olen rakastunut. Olen vähän jäävi tähän vastaamaan.
- Anonyymi
On ja aika monta muutakin imartelevaa adjektiivia.
- Anonyymi
Ymmärrätkö komea mieskään ei saa taipumaan tahtoonne. Ei mikään.
- Anonyymi
Ihmiset eivät ole hyvien ihmisten silmissä kauppatavaraa tai hyvitystä. Että jos järjestää ihmissuhteen, saa syödä, hakata, varastaa ja kiusata ja tuhota. Ja jos hän on sisältä komea, ei hänkään semmoista halua.
- Anonyymi
Viimeisen kerran, minulle tekemille jutuille ette voi mitään. Mutta jos lapsiinne koskette ja jatkatte, lupaan että rukoilette kuolemaanne. Ja maksatte siitä helvetin kalliin hinnan. He kantavat kyllä osansa, mutta eivät tuota hyvää teille. Eikä he ole teille ruokaa, kuten minä olen ollut vuosia. Kohde jonne kaikki paska on kaadettu, tehty syyllinen, laitettu paskaa tietoisuutta, tehty kiusaa. Vielä tuon kestä kun loppuu, mutta mitä teitte rakkaille, sitä ette saa, anteeksi, ja vaikka laillisesti tapan jos tarve vaatii. Pistäkää mieleenne pirullinen, saastaporukka. Isukkinne voi olla kova hakkaamaan, jäihin uppoaa kuten muutkin, myrskyyn kaatuu, ja tulessa palaa. Pysykää poissa.
- Anonyymi
Näyttäkööt tuska, kulkettakoot tuuli sen korviinne, vahvistakoon tuli tunteita jos jäätä pelkäätte. Astu viemään, astu alas tuonelaan. Puhu suulla ja kurkkusi turvotkoon, lähesty kotia ja kaadu maahan.
- Anonyymi
On kaunis, hyvävartaloinen, kiinteäpeppuinen, liikunnallinen nainen. Siksi hänen kanssaan on ollut taholtani jonkinlaista flirttiä, mutta syliin asti en ole vielä häntä saanut. Mutta kyllä senkin aika vielä tulee, jos yhteistä tahtoa löytyy ja uskon että hänelläkin sitä tahtoa on. Voisi ajatella edes jonkinlaista tapaamista lähiaikoina...
- Anonyymi
Niih.👱♀️
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Rakkaani on kaunis...Helmi todella...Haluan todella hänestä vaimon itselleni ja ihanan hengettären hoitamaan kotiani ja mahdollisesti muitakin?
- Anonyymi
Hanki piika.
- Anonyymi
Voi kuinka kauniisti kirjoitettu jollekkin helmelle😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki piika.
Tulee kalliimmaksi maksaa piian palkka ja palkkakulut siihen vielä päälle. Parempi ottaa jonkun "kotihengetär" ja teeskennellä rakastavansa sitä aina välillä, että pysyy työpaikallaan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Mitä muuta?
- Anonyymi
Minusta hän on söpö. Stereotyyppinen komeus ei ole koskaan viehättänyt minua. En mä silti sano, eteikö joku voi ajatella häntä komeana.
- Anonyymi
On aivan hiton komea! Tosi namu mies :)
- Anonyymi
Hyvin kaunis, luonnollisen kaunis nainen.
https://youtu.be/b3nswAHdU-A
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849