Omaisuuden varjelu.

Anonyymi-ap

Onneksi oli kaukaa viisas ja pisti kaikki kameralle, ja 2 koiraa ollut ainna. Meinaan edelliset hiekkanaamat kävi tiellä jo, vaikka on näkynyt taannoin sinikeltanen rekkari. Natolankaa vedin4 riviin yhen tallin taa.

13

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä! Koskaan ei voi olla liian turvallinen olo. Tänäänkin tuli 3 isis@ ukkoa rajan takaa. Kuvittelevat että jotkut lähtisivät jostain Jemenistä tänne pakkaseen ilman taka-ajatuksia. Kohta paukkuu mutta myös minä olen valmiina.

      • Anonyymi

        Juuri näin ja sama täällä.
        Tänne pakkaseen ei kukaan vapaaehtoisesti tule, ellei ole puutinin asialla.

        Perussuomalaiset olikin iso vitsi. Peltokankaankaan huulia ei liikuta mikään muu kuin tuulenvire. Se mies ei osaa tehdä mitään muuta kuin leivästä paskaa, sen ainakin tässä on saanut huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja sama täällä.
        Tänne pakkaseen ei kukaan vapaaehtoisesti tule, ellei ole puutinin asialla.

        Perussuomalaiset olikin iso vitsi. Peltokankaankaan huulia ei liikuta mikään muu kuin tuulenvire. Se mies ei osaa tehdä mitään muuta kuin leivästä paskaa, sen ainakin tässä on saanut huomata.

        Hyvin sanottu=)


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18128824f

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pikkaisen ylimitoitettua tuo sinun suojautumisesi.

      • Anonyymi

        Nimenomaan ei nuo rättipäät tajua sinne korpeen tulla ketään ryöstämään kövellrnkö ne sinne vaivautuu hehehee 😅🤣


    • Anonyymi

      Meille ei pääse kuin yhtä reittiä, ellei osaa lentää.
      Sitten on portti, ja sen takana pikkukaveri. Kamera on mut ,niin ja näin kun hälyttää jo rusakotkin. Kyllähän ton sähköpiikkilangan mikä ollu aitojen sisässä tietty poikki saa.
      Missä nämä ottopojat nyt punkkaa.

      • Anonyymi

        Tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta skitso


      • Anonyymi

        Toimiiko sulla viestintävälineet kuten puhelin ym. normaalisti, meinaan vaan jos olet tonttisi maadottanut noilla sähköpiikkilangoilla? voi olla vähän pätkimistä aika ajoin?


    • Anonyymi

      Ei hyödytä pitemmälle kun hallitus leikkaa kaikilta että varaa elättää pakenevia 🤣

    • Anonyymi

      Niin. Jos se sun tallin rähjäke jotain kiinnostaa niin miksi et vain mene ja ohjaa henkilöt pois alueeltasi.

      • Anonyymi

        Munkin purija on kade hehehee


    • Anonyymi

      Hili Pali hippaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe