Aivan hirveä ahdistus ja ajatukset todella synkkiä

Anonyymi-ap

Niin siinä nyt sitten kävi. Työt loppuivat. Tuli kenkää. Ei tullut yllätyksenä kun fysiikka on pettänyt ja olen ollut paljon poissa sairastelun vuoksi.
Muutama vuosi mennyt näin ja on säästöt ja puskurit käytetty. Kun on ollut pienipalkkainen niin poissaolot estäneet lisät ja sitä kautta homma on ollut luiskassa. En pääse työkyvyttömyyden piiriin koska vakuutusyhtiön lekuri on sitä mieltä että olen ihan ok..
Miten tämän kerron lapsille? Nyt lähtee kämppä alta ja siitä saatavat varat eivät paljoa lohduta. Ehkäpä he muuttavat kokonaan äitinsä luokse. Eipähän tarvitse ainakaan maksaa elatusapua.
Soitin pankkiin ja kysyin mitä tässä kohtaa tehdään tai voidaan tehdä. Kuulemma ei mitään. Se ei auttanut kun totesin että onneksi kuollut on vapaa veloistaan.
Ehkä se olisi hyvä vaihtoehto. Jojoon vaan. Loppuu minun selkänahan repiminen. Loppuisi ainakin huono olo ja häpeä..

Harmittaa kun kaikki oli vielä joskus tosi hyvin. Elämällä oli merkitystä. Nyt ei enää. Ikävä juttu..

9

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vankilassa saat uusia ihania ystäviä sekä ajankulua.

    • Anonyymi

      Eikö eläkeyhtiö tarjoa mitään uudelleenkoulutus mahdollisuuksia?

    • Anonyymi

      Älä luovuta. Sinua tarvitaan. Lapsesi varsinkin tarvitsevat, asuivatpa sitten missä tahansa.

    • Anonyymi

      No tuolla rahalla saa varmasti kämpän jostain hevonkuusesta, etäälläkin oleva isä on parempi kuin olematon. Käyvät sitten kylässä. Tai muuttavat sinne. Elämässä on aina uusia polkuja niin kauan kun henki pihisee.

    • Anonyymi

      ymmärrän tilanteesi. elin itse 22 vuotta täysin työkyvyttömänä samatta penniäkään (olen julkishallinnon mustalla listalla, johon kuuluu terveyden hoidon esto myös yksityisellä jos julkinen tietää missä hoidatan aivokasvaintani,

      mustalle listalle joutuu julkishallinnon ja terveyden kritiikistä, kantelusta tai korjaus pyynnöstä,
      musta lista sisältää sen että saat ainosataan vanhuus eläkkeen.
      työkkäri ei huoli listoilleen, koska olet työkyvytön (itse olin rullatuolissa silloin kun yritin työvoimatoomistosta saada rahaa, kun kela jolle yrittäjänä olin maksanut sairas kertymät, ei maksanut penniäkään koskaan mistään sairaudesta (aivokasvain, sappikivet jotka räjäytiti sappirakon, koska leikkaus aikaa ei julksielta 2 vuoteen minulle löytynyt.

      välilevy tyrä joka olisi vienyt ala raaja halvaukseen, ellen olisi mennyt yksityiselle, joka leikkasi ulos kivusta särystä, rullatuolsita,
      kilpirauhasen surkastuminen strukturaalaisesti, siitä tullutta ali lämpöä sadistinen julkis terveys pilkkasi mielisairaudeksi.
      kaikki tutkimukset ja hoidot on aina pitänyt maksaa itse,
      kukaan ei maksanut sairaspäivå rahaa yhdenkään taudin aikana, koska olin mustalal listalla.
      onneksi oli pitkähkö sukan varsi ja söin sita pala kerrallaan.
      eka serkkuni mies jolla oli lyhyt sukanvarsi teki itsemurhan 10 v taisteltuaan valheellsien valtuomme kanssa.
      se joka uskoo valtion lupauksiin, päätyy itse murhaan, pitää ymmärtää, että valtio lupaa kuuta ja tähtiä vain siksi että se saa huijattua vero rahasi, jolla se hoitaa ruhtinaskunnan, virka kerman, eli uus aateliset kansan kyykkyyttäjät, jonka kohteeksi sinäkin olet tässä sosialisti julkis hallinto helvetis joutunut.

      itsemurha ei auta, virkakolonna syyttää vain sinua, mielisairas se oli teki itsemurhan paratiisi yhteiskunnassamme,

      itsemurhassa vain lapsesi kärsivät ja itkevät ja miettivät minkä virheen he teki, miksi he ei kyenneet auttamaan ( valtion syrjinnässä)
      LAPSESI OVAT AINOAT KÄRSIJÄT JA OAMAISESI JOS TEET ITSEMURHAN.

      et saa virkakolonnalle minkaanlaista syyllisyyden tunnetta itsemurhastasi,
      valtiomme on sosialistinen Ja julmuus kuuluu kuvaan.

      jos saisit ostetua terveys vakuutuksen, niin se taksisi terveyden hoidon
      (valtio ei välitä mistään)
      ruokajakeluja on,kirkoilla, joten et tarvitse sairaspäivä rahaa tai maksamaasi tuökyyvyttömyys eläkettä, se jätetään valtion herrojen suur eläkkeisiin, näin kela ajattelee ja nöyryyttää sinut leipäjonoon, eikä pidä lakejaan lainkaan kansaa kohtaan.

      tiedän millaisen isänmaan vihan se synnyttää kun näkee että jokainen valtion lupaus on valhe ja tehty vain sitä varten että saavat kupata veroja,
      valtiolla ei ole aikomustakaan pitää lupauksia.
      se näkeminen ärsyttää ja saa sinut vihaa täyteen.
      näyryytystä, valehtelua jota saat jääkylmiltä kela virkamiehiltä.
      sitä varten 🇫🇮on, ei sitä varten että se olisi rehellinen, syrjimätön ja pitäisi lakinsa jotka itse on tehnyt.

      valtion instituutit on hitaita kiduttajia jotka imee sinusta kaikki mehut ja ajaa itsemurhaan.

      mutta on olemassa toivo, mene heränneeseen seurakuntaan, kerro tilanteesi, siellä on samaa kokeneita kristittyjä, jotka selvisi itsemurha aikeistaan kristuksen veren sovitus työn kautta,
      kyllä 😈 yritti virkamiehiä käyttää itsemurha koneistona heidänkin tapauksissaan,
      mutta heillä on täysi rauha ja lepo silloin kun pyhä jumalan henki koskettaa, ja sielu tulee virvoitetuksi täysimääräisesti kaikista ulkopuolisista uhista huolimatta.

      se on täysi totuus, myös itsemurhan ajatuksiin ajavalle pahalle virkakolonnalle psytyt antamaan anteeksi kaiken syrjinnän, mutta musitat sen joka aamu kun nouset työkyvyttömänä kivuissasi ja kukaan ei maksa pennikään vuosikymmeniin,
      näet suoraan: valtiomme perusta on jumalattomuus ja silloin jumala ei siunaa yhteiskuntaamme eikä se pidä mitään lupauksiaan koska valtio on synnin ja syrjinnän orja, jumalattomuuden takia mikään yhteiskunnassamme ei toimi, ei terveyden hoito, ei mikään.
      vain virkakolonna hoidetaan verovaroin ei sinua ja minua.
      vain virkakolonna saa työeläkkeet ja sairas päivä rahat, kansa ei saa mitään valtion lupaamaa, kirpaisee kun maksat veroja ja tiedät kaikki menee virkaeliitin hyväksi.

      Ei jumalattomassa maailmassa mikään toimi,
      mitä enemmän ateismi lisääntyy, sitä enemmän yht kunta menee alaspäin, eikä kukaan luota yhteenkään valtion lupaukseen.
      valtio voi potkia sinua miten tahtoo, pidättää hullujen huoneelle kritiikistä,
      valtiolla ei ole kilpailijaa, siksi se on mielivaltainen.
      valtiota ei kukaan voi vetää oikeuteen rikoksistaan, siksi kaikki palvelut tulisi olla yksityisiä (valtio maksaa ne,) koska yksityisen palvelun tuottajan voit vetää oikeuteen ja saat oikeutta, valtiota vastaan et koskaan.

      sosialismiin aperustuva julkishallinto on paha valehteleva sarvipää, sille et voi mitään.
      mutta kestä kuten minäkin valtion pahuus kaikissa mitoissa mitä se tekee
      älä vaadi siltä oikeutta, ei synnintunnoton virkakolonna sitä anna.
      oikeuden teko kansalle olisi toisen virkamiehen päätöksen päälle tallaamista, jota he ei tee..

      • Anonyymi

        Mikäs tämä novelli on nimeltään?
        Otsikointi.

        Kirjoittamisen käsittely on: tiivistys, tiivistys, tiivistys.

        Voit yrittää julkaista tätä proosaa.


    • Anonyymi

      Löytyi silmiinpistävä käsitevirhe: rullatuoli.
      Se on pyörätuoli.

      • Anonyymi

        Tuntuuko hyvältä yrittää päteä elämäsi kohokohta


    • Anonyymi

      Petterin saa pistää päiviltä ja monet muut oikeistolaiset kusipäät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe