Heinolassa joulusesonki käynnistyy jälleen toden teolla lauantaina perinteisen joulunavauksen myötä. Tänä vuonna joulukauden alkamisen lisäksi juhlistetaan myös toriremontin valmistumista ja uuden torin avajaisia. Tapahtuma alkaa kello 10
joulunavaus ja torin avajaiset
Anonyymi-ap
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
Tapahtumassa on lapsille tarjolla ihastuttava karuselli, jonka kyydistä pääsee nauttimaan täysin ilmaiseksi. Jouluista tunnelmaa ja lämmikettä talvisäähän saa glögi- ja piparitarjoilusta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18128918d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vieläkö Heinolalaiset uskovat partaiseen tonttuun? Tietävätkö ihmiset miksi joulua vietetään?
- Anonyymi
toriremontin valmistumista ja uuden torin avajaisia.!!!
- Anonyymi
Ihan uskomatonta viihdettä nauhan leikkaamisiin ja vuoden heinolalainen valintoineen, puhumattakaan muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218