Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

musta äijä alistaa

Entiedä mikä siin on. mut haluisin et joku tummaihonen alistaisi. valkoset eikiinnosta ollenkaa milläätaval mut tummaihone boss ku tulis vastaa ni oisin myyty.
191410
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Olet huora, lortto ja siiderivalas.

Äänestä
  • Muistinko sanoa, että olet huora?

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Muistinko sanoa, että olet huora?

Muistin että olet sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh 🤢🤮

Äänestä

• Sinä olet älyllisesti vähäosainen luuseri jonka elämä on tyhjää, olet katkera koska yksikään nainen ei koske tuollaiseen idioottiin edes rahasta.

Äänestä

• se on ihana olotila kun tietää saaneensa kunnolla älä itke pikku pirri

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Muistinko sanoa, että olet huora?

en ole huora en ota rahaa vaan annan nautinnosta

Äänestä

Painu tonne mutujen hätämajoitukseen siellä saa mustaa makkaraa jos reikään

Äänestä

• onko varmaa saanti myös

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Huomenna ilmeiseti 25 cm kyrpä jyystää varattuu kiimassta rouvaa. M 44

Nussiiko Tarzan apinaa myös perseeseen? HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Äänestä

joskus nuorempana olin 3 mustan käsittelyssä koko yön kyllä oli paikat kipeet mutta saanut olo totta on et mustilla isompi ainakin näillä kolmella kävin useesti voi ihanuus

Äänestä

Niin Janne SISSY tyttönä Kotkassa 🎬

Äänestä

Mulla on samat halut

Äänestä

Sain mustaa paksua kyrpää perseeseen eri asennoissa alkuun istuin ja aloin ratsastaa mustat rintsikat ja stringit päällä jotka vedin sivuun.. Ratsastin n. 15min. Ja seuraavaksi se pani mua edestä päin ja voihkin koska se tuntui todella hyvältä.. Todella paksu kyrpä levitti reikää Jannen pippeli oli pystyssä n. 15cm .. Selvästi pieni munasempi ja voidaan puhua klitasta Janne sissy omakuva paras homokuva.. Sit se käski mun pyllistää takaa päin ja tein työtä käskettyä sain läpsyjä perseelle ja kyrpä osui todella syvälle ja sai mut ääntelee tunsin spermasuihkun sisälläni mut musta mies vain jatkoi nussimista ja spermat valuivat kastellen pallini ja musta mies sanoi.. I like you ass, good girl.. Tiesin että olen sexy ja PYLLISTIN perse pystyssä ja nautin kyrvästä.. Ja täytyy sanoa että I LOVE BBC 💕

Äänestä

Ei ole mahista ellei ole plussakokoinen

Äänestä

Olisi kyllä kiva saada mustaa kullia 😋

Äänestä

Tulisipa saisi mustamies vaikka alistaa. Kuopiossa odotetaan. Kik kuopiobi17582

Äänestä

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Entiedä mikä siin on. mut haluisin et joku tummaihonen alistaisi. valkoset eikiinnosta ollenkaa milläätaval mut tummaihone boss ku tulis vastaa ni oisin myyty.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu