s-24 keskustelusta kansalaisten vastauksia "sherifien toimesta, siksipä ajattelin ehdottaa, että kokeiltaisiin miten ns "tekoäly suoriutuisi "sherifinä, siis tekoälyn muistiin ajetaan s-24 kriteerit ja seon siinä,,
Paljon poistuu
5
283
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä ne ovat parhaita pyhäjärven trolli eli avauksesi joissa sinä kauhistelet sensuuria jonka takana olet itse 🤭 Mitä tekoälyyn taas tulee hyödynnät sitä sensuurisi tukena kirjaten tekoälyn poistolistalle esim. sanoja joita et salli mainittavan 😁 Naurettavimmillaan anonyymejä nikkejäsi joille itse auot päätäsi jopa avausten voimin 😂😂
- Anonyymi
kauhistelee taas sensuuria poistaen tästäkin viestiketjusta kaikki vastaukset provoihinsa. Hyvin tyypillinen sääntöjen vastainen avaus palstan aiheeseen kuulumattomana mutta ei poisteta koska on ylläpidon edustajan kirjoittama trollaus.
- Anonyymi
Logiikka huipussaan kun poistelee tällä kertaa vain joka toisen viestin missä mainitaan pyhäjärven trolli ;)
Tämä avaus poikkeuksellisesti ei ole pyhäjärven trollin avaus. - Anonyymi
Ei ole ei mutta se samainen pyhäjärven trolli tästäkin viestiketjusta käy viestejä poistelemassa. Käyden kisaa hoitokokoustajan kanssa jokaisessa viestiketjussa kumpi ennättää sensuroimaan ensin?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659