Capitrolli pääsi ValkkuMoktarin

Anonyymi-ap

vedätykseen
Öyhön suusta:
1. " Sillä eihän sieltä Venäjältä ole tulossa edes niitä uudenvuoden juhlijoita."
2." Piippalakkeja sotkee Viipurista polkupyörällä kohti Suomea ja sinäkin huutelet vain kansakoulusta ja Ruotsin paluumuuttajista"
3.
" Monet palstan kirjoittajista uskoivat nähneensä puna-armeijan historiallisen budyonovka- päähineen Vartiuksen raja-asemalla. Itse suhtaudun epäillen tähänkin väitteeseen. Kävin itse jokunen vuosi sitten Berliinissä museossa ja satuin ottamaan kuvan tästä kyseisestä päähineestä. Kas tässä kuva:
https://aijaa.com/Hqh2dI "

Lisänä keittiönpöydältään ottamansa kuva, jossa talousrikospalstan tuttunsa päässyt nimi esillä hattuun, capitrolli, (Googlaa s24 talousrikokset capitrolli )
Heikkoa ja sekavaa, ValkkuMG, heikkoa ja sekavaa...

10

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhat sotajutut ja kuvat muinaisten sotureiden päähineistä eivät taida mitenkään liittyä tämän palstan aiheeseen? Ei siinä liene talousrikosta, jos suvun soturikunnia on katkennut Berliinin valtaukseen, niin kuin tässä näyttää jollekin onnettomalle käyneen.

Sijoitusklubi Wincapitalla ei tietääkseni ollut omaa lippalakki, pipoa tai muutakaan päähinettä. Ainakin minulle kerrottiin, kuinka klubissa aivan vilisi kenraalien koppalakkeja, piispojen hiippoja, pankinjohtajien silinterihattuja ja muita paremman väen päähineitä. Tröllikin kertoi joutuneensa polttamaan oman Hankkija-lippiksensä, jotta hänen päähineensä ei liikaa kiinnittäisi huomioita siellä paremman väen joukossa.

Kuinka se nyt näyttää siltä, että vanha suola janottaa ja vanhat tappiot hatuttavat? Kannattaisi lopettaa ajoissa, sillä hauta tasaa kaikki tilit - niin voitot kuin tappiotkin. ;)

• Anonyymi

Höpöhöpö. eipä ne liittyneet maahanmuuttopalstankaan aihepiiriin Moktarillasi sinne ujutettuna.
        Olepa hiljaa, itsehän capitrollin hattukuvaasi olet nimennyt, urpo!

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. eipä ne liittyneet maahanmuuttopalstankaan aihepiiriin Moktarillasi sinne ujutettuna.
        Olepa hiljaa, itsehän capitrollin hattukuvaasi olet nimennyt, urpo!

Ihme länkytystä sinulta tuo hattu ja hattu. Ei winkkarissa mitään klubihattua ollut.

Vieläkö sinua noin hatuttaa? ;)

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Ihme länkytystä sinulta tuo hattu ja hattu. Ei winkkarissa mitään klubihattua ollut.

Vieläkö sinua noin hatuttaa? ;)

Höpöhöpö, siksi teitkin sellaisen itse capitrollille, kuvasitkin sen vielä, vässykkä. Otapa kuikelo raakoja perunoita ja kylmää tillilihaa lisää.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, siksi teitkin sellaisen itse capitrollille, kuvasitkin sen vielä, vässykkä. Otapa kuikelo raakoja perunoita ja kylmää tillilihaa lisää.

Yritä nyt vaan jotenkin sisäistää se, että sinun hattujankutuksesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. ;)))

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Yritä nyt vaan jotenkin sisäistää se, että sinun hattujankutuksesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. ;)))

Kyllä ne kiinnostaa, siksi oletkin aina niksuttelemassa pois muiden kommentit. Et ole ottanut mitään valokuvaa Berliiniläisessä museossa siitä hatusta, mihin photoshoppasit Capitrollin nimen ja itsekeksimäsi syntymä- ja kuolinajat ja - paikat.
        Vetäisit törkeästi netistä kuvan ja omit sen itsellesi, kuten erään viattoman henkilön veronpalautustiedot- anastaen ne.
        Muista nyt muuttaa se piin likiarvokin uudestaan mielesi mukaiseksi, väärennellen ja kieroillen.
        Yritäpä itse sisäistää olevasi trollien trolli.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18129569L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mihin tarvitset vihollisia, kun sinulla on MoktarValuuttakauppiaan kaltainen ystävä?

• Anonyymi

Valkku veti itsensä jurriin jo aamusta ja sammui paskahuusiin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      353
      5810
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      77
      5233
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4296
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3679
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      160
      3371
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3154
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      47
      3130
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49