Capitrolli pääsi ValkkuMoktarin

Anonyymi-ap

vedätykseen
Öyhön suusta:
1. " Sillä eihän sieltä Venäjältä ole tulossa edes niitä uudenvuoden juhlijoita."
2." Piippalakkeja sotkee Viipurista polkupyörällä kohti Suomea ja sinäkin huutelet vain kansakoulusta ja Ruotsin paluumuuttajista"
3.
" Monet palstan kirjoittajista uskoivat nähneensä puna-armeijan historiallisen budyonovka- päähineen Vartiuksen raja-asemalla. Itse suhtaudun epäillen tähänkin väitteeseen. Kävin itse jokunen vuosi sitten Berliinissä museossa ja satuin ottamaan kuvan tästä kyseisestä päähineestä. Kas tässä kuva:
https://aijaa.com/Hqh2dI "

Lisänä keittiönpöydältään ottamansa kuva, jossa talousrikospalstan tuttunsa päässyt nimi esillä hattuun, capitrolli, (Googlaa s24 talousrikokset capitrolli )
Heikkoa ja sekavaa, ValkkuMG, heikkoa ja sekavaa...

10

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhat sotajutut ja kuvat muinaisten sotureiden päähineistä eivät taida mitenkään liittyä tämän palstan aiheeseen? Ei siinä liene talousrikosta, jos suvun soturikunnia on katkennut Berliinin valtaukseen, niin kuin tässä näyttää jollekin onnettomalle käyneen.

Sijoitusklubi Wincapitalla ei tietääkseni ollut omaa lippalakki, pipoa tai muutakaan päähinettä. Ainakin minulle kerrottiin, kuinka klubissa aivan vilisi kenraalien koppalakkeja, piispojen hiippoja, pankinjohtajien silinterihattuja ja muita paremman väen päähineitä. Tröllikin kertoi joutuneensa polttamaan oman Hankkija-lippiksensä, jotta hänen päähineensä ei liikaa kiinnittäisi huomioita siellä paremman väen joukossa.

Kuinka se nyt näyttää siltä, että vanha suola janottaa ja vanhat tappiot hatuttavat? Kannattaisi lopettaa ajoissa, sillä hauta tasaa kaikki tilit - niin voitot kuin tappiotkin. ;)

• Anonyymi

Höpöhöpö. eipä ne liittyneet maahanmuuttopalstankaan aihepiiriin Moktarillasi sinne ujutettuna.
        Olepa hiljaa, itsehän capitrollin hattukuvaasi olet nimennyt, urpo!

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. eipä ne liittyneet maahanmuuttopalstankaan aihepiiriin Moktarillasi sinne ujutettuna.
        Olepa hiljaa, itsehän capitrollin hattukuvaasi olet nimennyt, urpo!

Ihme länkytystä sinulta tuo hattu ja hattu. Ei winkkarissa mitään klubihattua ollut.

Vieläkö sinua noin hatuttaa? ;)

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Ihme länkytystä sinulta tuo hattu ja hattu. Ei winkkarissa mitään klubihattua ollut.

Vieläkö sinua noin hatuttaa? ;)

Höpöhöpö, siksi teitkin sellaisen itse capitrollille, kuvasitkin sen vielä, vässykkä. Otapa kuikelo raakoja perunoita ja kylmää tillilihaa lisää.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, siksi teitkin sellaisen itse capitrollille, kuvasitkin sen vielä, vässykkä. Otapa kuikelo raakoja perunoita ja kylmää tillilihaa lisää.

Yritä nyt vaan jotenkin sisäistää se, että sinun hattujankutuksesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. ;)))

• Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

Yritä nyt vaan jotenkin sisäistää se, että sinun hattujankutuksesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. ;)))

Kyllä ne kiinnostaa, siksi oletkin aina niksuttelemassa pois muiden kommentit. Et ole ottanut mitään valokuvaa Berliiniläisessä museossa siitä hatusta, mihin photoshoppasit Capitrollin nimen ja itsekeksimäsi syntymä- ja kuolinajat ja - paikat.
        Vetäisit törkeästi netistä kuvan ja omit sen itsellesi, kuten erään viattoman henkilön veronpalautustiedot- anastaen ne.
        Muista nyt muuttaa se piin likiarvokin uudestaan mielesi mukaiseksi, väärennellen ja kieroillen.
        Yritäpä itse sisäistää olevasi trollien trolli.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18129569L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mihin tarvitset vihollisia, kun sinulla on MoktarValuuttakauppiaan kaltainen ystävä?

• Anonyymi

Valkku veti itsensä jurriin jo aamusta ja sammui paskahuusiin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      112
      2328
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      32
      1897
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      48
      1855
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      27
      1853
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1836
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1142
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1046
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      913
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      870
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      847
    Aihe