Capitrolli pääsi ValkkuMoktarin

Anonyymi-ap

vedätykseen
Öyhön suusta:
1. " Sillä eihän sieltä Venäjältä ole tulossa edes niitä uudenvuoden juhlijoita."
2." Piippalakkeja sotkee Viipurista polkupyörällä kohti Suomea ja sinäkin huutelet vain kansakoulusta ja Ruotsin paluumuuttajista"
3.
" Monet palstan kirjoittajista uskoivat nähneensä puna-armeijan historiallisen budyonovka- päähineen Vartiuksen raja-asemalla. Itse suhtaudun epäillen tähänkin väitteeseen. Kävin itse jokunen vuosi sitten Berliinissä museossa ja satuin ottamaan kuvan tästä kyseisestä päähineestä. Kas tässä kuva:
https://aijaa.com/Hqh2dI "

Lisänä keittiönpöydältään ottamansa kuva, jossa talousrikospalstan tuttunsa päässyt nimi esillä hattuun, capitrolli, (Googlaa s24 talousrikokset capitrolli )
Heikkoa ja sekavaa, ValkkuMG, heikkoa ja sekavaa...

9

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhat sotajutut ja kuvat muinaisten sotureiden päähineistä eivät taida mitenkään liittyä tämän palstan aiheeseen? Ei siinä liene talousrikosta, jos suvun soturikunnia on katkennut Berliinin valtaukseen, niin kuin tässä näyttää jollekin onnettomalle käyneen.

      Sijoitusklubi Wincapitalla ei tietääkseni ollut omaa lippalakki, pipoa tai muutakaan päähinettä. Ainakin minulle kerrottiin, kuinka klubissa aivan vilisi kenraalien koppalakkeja, piispojen hiippoja, pankinjohtajien silinterihattuja ja muita paremman väen päähineitä. Tröllikin kertoi joutuneensa polttamaan oman Hankkija-lippiksensä, jotta hänen päähineensä ei liikaa kiinnittäisi huomioita siellä paremman väen joukossa.

      Kuinka se nyt näyttää siltä, että vanha suola janottaa ja vanhat tappiot hatuttavat? Kannattaisi lopettaa ajoissa, sillä hauta tasaa kaikki tilit - niin voitot kuin tappiotkin. ;)

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. eipä ne liittyneet maahanmuuttopalstankaan aihepiiriin Moktarillasi sinne ujutettuna.
        Olepa hiljaa, itsehän capitrollin hattukuvaasi olet nimennyt, urpo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. eipä ne liittyneet maahanmuuttopalstankaan aihepiiriin Moktarillasi sinne ujutettuna.
        Olepa hiljaa, itsehän capitrollin hattukuvaasi olet nimennyt, urpo!

        Ihme länkytystä sinulta tuo hattu ja hattu. Ei winkkarissa mitään klubihattua ollut.

        Vieläkö sinua noin hatuttaa? ;)


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Ihme länkytystä sinulta tuo hattu ja hattu. Ei winkkarissa mitään klubihattua ollut.

        Vieläkö sinua noin hatuttaa? ;)

        Höpöhöpö, siksi teitkin sellaisen itse capitrollille, kuvasitkin sen vielä, vässykkä. Otapa kuikelo raakoja perunoita ja kylmää tillilihaa lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, siksi teitkin sellaisen itse capitrollille, kuvasitkin sen vielä, vässykkä. Otapa kuikelo raakoja perunoita ja kylmää tillilihaa lisää.

        Yritä nyt vaan jotenkin sisäistää se, että sinun hattujankutuksesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Yritä nyt vaan jotenkin sisäistää se, että sinun hattujankutuksesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. ;)))

        Kyllä ne kiinnostaa, siksi oletkin aina niksuttelemassa pois muiden kommentit. Et ole ottanut mitään valokuvaa Berliiniläisessä museossa siitä hatusta, mihin photoshoppasit Capitrollin nimen ja itsekeksimäsi syntymä- ja kuolinajat ja - paikat.
        Vetäisit törkeästi netistä kuvan ja omit sen itsellesi, kuten erään viattoman henkilön veronpalautustiedot- anastaen ne.
        Muista nyt muuttaa se piin likiarvokin uudestaan mielesi mukaiseksi, väärennellen ja kieroillen.
        Yritäpä itse sisäistää olevasi trollien trolli.


    • Anonyymi

      Mihin tarvitset vihollisia, kun sinulla on MoktarValuuttakauppiaan kaltainen ystävä?

      • Anonyymi

        Valkku veti itsensä jurriin jo aamusta ja sammui paskahuusiin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe