Lämpötila 19 astetta. Asumisterveysohjeessa on määritelty hvväksi asuntojen sisälämpötilaksi 21 astetta.
VASON HUONEISTON
5
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varmaan valittaa asiasta Vasolle.
- Anonyymi
Tarkista että patteriventtiilit on täysillä ja pattereiden edessä on tyhjää tilaa.
Ilmanvaihto kannattaa pienentää ns. talviasentoon. eli säädä tulo ja poistoilmaventtiilejä pienemmälle.
Voit myös tarkistaa vetääkö ikkunoiden ja seinien nurkista ja tiivistää jos vetää. Kannattaa myös tarkistaa että ikkunat ovat kunnolla suljettuja.- Anonyymi
Jos nuo ohjeet eivät auta niin sitten kannattaa oikeasti tehdä valitus Vasolle.
- Anonyymi
Patterissa voi olla vuoto jolloin lämpö vuotaa esim rappukäytävään. Oletko huomannut että onko rappukäytävässä normaalia lämpimämpää?
- Anonyymi
Tammistossa vason kämpässä 18 astetta.lämmönsäätö pielessä. Kaukolämpön pattereita ei voi säätää.tai ei ainakaan vaikuta piti täysillä,tai nollilla.kiinteistö jukka säätämään.KIITOS..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996