On tosin lauantai. Ja ei ole mitään nappia youtubessa aktiivisena jonka kautta voisi suorittaa maksun HETI. Ja sopimus on kuitenkin maksusta voimassa edelleen ja se on voimassa tähän päivään saakka. Ohje ei auta asiaa youtubessa. Kortti toimii ja tili normaalisti tietääkseni, S-Pankki. Debit kortti. Ja raha on siinä valmiina. Ehkä vain hätäilen, jos asia selkenee vielä. -En vain halua syytöksiä etten ole maksanut tai mitään sanktiota. Kiitos.
Youtube Premium jatkomaksu ja maksu ei mene tililtä
12
528
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sieltä mitään noottia tule. Jos et maksa, niin kyseinen ominaisuus ei toimi. Kun taas maksat, niin ominaisuus on taas käytössäsi.
- Anonyymi
Niin. Sitä ajattelinkin. Ehkä tulee ilmoitus ja joku painike, kun haluavat taas maksun. Elleivät itse saa otettua tililtä maanantaina rahan. Toivotaan parasta. Minulla ei ole olemassa mitään varatiliä, mitä siellä kysellään.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18130105z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei kannata moisesta roskasta maksaa..
- Anonyymi
Ei tuota siksi kannata ottaa jotta ei näy mainoksia kun mainokset saa pois laittamalla selaimeen mainosesto-lisäosan.
- Anonyymi
Ja musiikin saa parempilaatuisena muista palveluista.
- Anonyymi
Minulla hidasteli ja näin liikaa mainoksia. Taivuin maksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla hidasteli ja näin liikaa mainoksia. Taivuin maksuun.
Mainokset voi estää ilmaiseksi..
- Anonyymi
Katsoin nyt illalla puhelimesta verkkopankkia, maksu oli mennyt. Ja on sunnuntai. Ilmeisesti seuraavan jakson alkupäivä.
- Anonyymi
Energiverketillä on parhaat katkaisimet.
- Anonyymi
S-pankilla tuo laskutus on pikkasen jälkijunassa, kaikki tulee pikkasen viiveellä. Mutta muuten paras pankki, ainankin kaupan jäsenasiakkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972