Kannattiko äänestää

Anonyymi-ap

gaykoomusta ja persesuolimaisia? Tässä on tulos!

11

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korvataanko jollaki kokoomuksen ruokapussilla menetetty sairaala ja paloasema kysyn vaan???

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­N­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18130275L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

homoomus ja peräsuolimadot on perseestä! Jälkimmäiset aivan vitun turhanpäiväsiä öyhöttäjiä jotka tosipaikan on paskahousuja jotka ei tohdi suutaan aukasta.

• Anonyymi

Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?

• Anonyymi

Semmoinen vanhus joka kuolee tuon päätöksen takia niin... Solvaat vihaksi sitä joka puolustaa sotiemme veteraaneja ja muita vanhuksia... Kun kerroin että menee palolaitos ja sairaala solvaat minua??? Minua ei haittaa että solvaat minua mutta se että pyrit sillä saamaan taaksesi ihmisiä jonka erittäin tärkeitä tarpeita huononnetaan en hyväksy...

• Anonyymi

Mikä viha??? Ai sekö kun isoisä tai isoäiti kuolee matkalla???

https://www.youtube.com/watch?v=trGW9uC4cXg

Nyt kun sairaala ja palolaitos lähtee ja kukaan ei vastusta niin onko tämä oikein??? Minä tappelen viimeiseen asti että Nivala ja Oulainen saa parhaan mahdollisen hoidon ja säilyttää sen... Se että joku kuvittelee sen... Että sen häviää en hyväksy... Ehkä minä olen sitte tyhmä jos yritän puolustaa Nivalan terveyspalveluita ja niitä jotka sitä tarvitsee...

• Anonyymi

Katsoin netistä valtuuston budjettikokousta kun persut äänestytti monta kertaa eikä saanut mitään muutosta läpi, niin muutama kokematonta kepulaista aina äänesti samoin kun persut. Kannattas loikata niin olis selvempi mitä kannattaa.

• Anonyymi

Keskustan läpi ajama maaseutumalli. Nauttikaa nyt.

• Anonyymi

Kulttuurituottaja lähtee kaustiselle, nyt loppuu noususuunnassa ollut kulttuurielämä nivalasta.

• Anonyymi

Rauman murretta lie.
      Nivala toteaa Kärsämäki suuntaan tiekin huono, paikanssa ja pitää nämä iltarallin ajot näyttää sen siinä ei enkeli kelloa tarvita

• Anonyymi

Persesuolimaiset kusettivat vaaleissa ne ei ole kenenkään muun asialla kuin rikkaan eliitin vapaamuurarien jne. Niitä ei kiinnosta hevonvittua tavallisen ihmisen asia. Aivan hyvin ne vois lakkauttaa sama asia kuin homoomus liittykööt homoomukseen nuolemaan orpon palleja perkele.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1859
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      640
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      634
    Aihe