gaykoomusta ja persesuolimaisia? Tässä on tulos!
Kannattiko äänestää
11
625
Vastaukset
- Anonyymi
Korvataanko jollaki kokoomuksen ruokapussilla menetetty sairaala ja paloasema kysyn vaan???
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18130275L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
homoomus ja peräsuolimadot on perseestä! Jälkimmäiset aivan vitun turhanpäiväsiä öyhöttäjiä jotka tosipaikan on paskahousuja jotka ei tohdi suutaan aukasta.
- Anonyymi
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
- Anonyymi
Semmoinen vanhus joka kuolee tuon päätöksen takia niin... Solvaat vihaksi sitä joka puolustaa sotiemme veteraaneja ja muita vanhuksia... Kun kerroin että menee palolaitos ja sairaala solvaat minua??? Minua ei haittaa että solvaat minua mutta se että pyrit sillä saamaan taaksesi ihmisiä jonka erittäin tärkeitä tarpeita huononnetaan en hyväksy...
- Anonyymi
Mikä viha??? Ai sekö kun isoisä tai isoäiti kuolee matkalla???
https://www.youtube.com/watch?v=trGW9uC4cXg
Nyt kun sairaala ja palolaitos lähtee ja kukaan ei vastusta niin onko tämä oikein??? Minä tappelen viimeiseen asti että Nivala ja Oulainen saa parhaan mahdollisen hoidon ja säilyttää sen... Se että joku kuvittelee sen... Että sen häviää en hyväksy... Ehkä minä olen sitte tyhmä jos yritän puolustaa Nivalan terveyspalveluita ja niitä jotka sitä tarvitsee...
- Anonyymi
Katsoin netistä valtuuston budjettikokousta kun persut äänestytti monta kertaa eikä saanut mitään muutosta läpi, niin muutama kokematonta kepulaista aina äänesti samoin kun persut. Kannattas loikata niin olis selvempi mitä kannattaa.
- Anonyymi
Keskustan läpi ajama maaseutumalli. Nauttikaa nyt.
- Anonyymi
Kulttuurituottaja lähtee kaustiselle, nyt loppuu noususuunnassa ollut kulttuurielämä nivalasta.
- Anonyymi
Rauman murretta lie.
Nivala toteaa Kärsämäki suuntaan tiekin huono, paikanssa ja pitää nämä iltarallin ajot näyttää sen siinä ei enkeli kelloa tarvita - Anonyymi
Persesuolimaiset kusettivat vaaleissa ne ei ole kenenkään muun asialla kuin rikkaan eliitin vapaamuurarien jne. Niitä ei kiinnosta hevonvittua tavallisen ihmisen asia. Aivan hyvin ne vois lakkauttaa sama asia kuin homoomus liittykööt homoomukseen nuolemaan orpon palleja perkele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431859
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43640
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58634