Siljan satamasta Vikingin satamaan?

traveller in time

Ei meinaa löytyä netistä kartantynkää mistä näkyisi Siljan ja Vikingin satamat. Tarkoitus olisi selvittää nopea (?)autolla ajoreitti Siljan satamasta Viking satamaan ilman että joutuisi pyörimään ympäri kaupunkia ja menettämään hermojaan. Niinkin on joskus käynyt.....

9

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traveller in time

      ...mainita että kyse on tukholmasta..

    • autoton

      tilaa taksi edelle ajamaan.löytyy nopsasti paikat.

    • Anni

      Tuolla Enirossakin joutuu kyllä jonkun verran surffaamaan, että saa paikat näkyviin, mutta suurinpiirteisen kuvan siitä saa:
      Siljan satama löytyy nimellä Värtahamnen.
      Vikingin nimellä Stadsgården.

    • reissaaja

      anteeksi että olen utelias mutta olen pähkäillyt että miksi ? Siljahan tulee tuntia myöhemmin jos tarve mennä siksi sitä vastaan, ja tunnissa kerkeää ihan hyvin, riittää puoli tuntia...mutta mikä muu syy voisi olla ?

      • traveller in time

        Syy on vaan ettei eksyisi väärille reiteille...Joskus on mennyt tunti Siljalta Vikingille sekoilujen takia. Olisi kivempaa kun näkisi reitin kartalta.
        Kysymys:Oletko muuten itse lähdössä lähiaikoina ruotsiin...?


      • reissaaja
        traveller in time kirjoitti:

        Syy on vaan ettei eksyisi väärille reiteille...Joskus on mennyt tunti Siljalta Vikingille sekoilujen takia. Olisi kivempaa kun näkisi reitin kartalta.
        Kysymys:Oletko muuten itse lähdössä lähiaikoina ruotsiin...?

        lähden 12.06. ja menen ruotsin halki eurooppaa, tällä kertaa moottoripyörällä, tarkoitsu olla 3 viikkoa euroopassa, kaveri kasvattaa Malagassa appelsiinia, menen käymään myös siellä.


    • Kurvaa vain

      No, siitä vain Eteläsatamasta kurvaat Kauppatorin ja presidentin linnan ohi Katajanokalle, siinä kohtaa jo yleensä se laivakin alkaa näkymään. Ei ole pitkä matka, aikaa menee ehkä n. 10-15 minuuttia.

      • mamma

        ei ole vielä ruotsin pääkaupungissa presidentin linnaa. Kunninkaan linna on, mutta ei satamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe