Olen 35-vuotias perusterve nainen. Minulla on yksi 7-vuotias lapsi. Kuukautiseni ovat olleet aina säännölliset. Ehkäisynä hormonikierukka Kyleena ollut 3v.
Minulla on nyt ollut kuukautiset viikon verran. Tänään aamulla vielä todella niukkaa, väriltään vaalen kellertävää vuotoa, lähellä jo valkovuodon väriä. Ajattelin kuukautisteni olevan tällä erää ohi.
Päivällä pikkuinen alavatsan nipistys, jonka huomasin, mutten ihmetellyt asiaa enempää.
Illalla vessareissulla järkytyin. Pikkuhousunsuoja läpimärkä tummasta verestä ja veri valui norona pönttöön asti. Ei kipuja. Nyt tunteja myöhemmin edelleen reilua vuotoa. Soitin päivystykseen jossa sanottiin mahdollinen keskenmeno ja kehotettiin tekemään rt huomenna. Olen järkyttynyt. Onko muilla ollut raskauden aikana normaalisti kuukautiset ja onko mennyt kesken ja mitä ajatuksia se herättää?
Suunnitelmissa ei ollut vauvaa vielä, vaikka sovittiinkin että jos ihmeen kaupalla kierukan läpi lahja tulee, saa tulla. Olen peloissani.
Keskenmeno kuukautisten lopussa
Anonyymi-ap
1
267
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181