Ostaa kun se menee häh? Vittu mitä paskoja romuja! Diesel vovolla voi ajaa vaikka 1,5miljoonaa ja 40vuotta ilman huolen häivää. Teslan paska on kaatopaikka tavaraa 8ssa vuodessa.
Kuka sen 40 000e akun tuohon romuun
19
624
Vastaukset
- Anonyymi
Voi niitä huoltaakin https://www.youtube.com/watch?v=lZgRK9rAjOk
- Anonyymi
Aloittaja, ihana avaus. Olet niin talentti.
- Anonyymi
Diesel vovo taitaa olla harvinaisempi malli. On kova rassi kun 40 vuotta menee tuosta vain ilman huolen häivää.. Kylläpä kyllä…
Esimerkiksi 1,5milj. kilometrin ajomäärällä 7l/100km kulutuksella ja 1,9€/l hinnalla poltat vain ~200000€ polttoaineeseen.- Anonyymi
No tässä kyseessä volvo ja volvo mutta mietippäs uudelleen laskelmiasi itseäsi vain huijaat-------------------
https://www.youtube.com/watch?v=tMfP2nVx_M8 - Anonyymi
teslan akut hajonneet jo alle 100tkm ajettuina niillä jos ajaa 1,5milliä niin 15 kertaa 40 000 tekee 606 660e pelkkiin akkuihin että kylläpä kyllät vain itellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teslan akut hajonneet jo alle 100tkm ajettuina niillä jos ajaa 1,5milliä niin 15 kertaa 40 000 tekee 606 660e pelkkiin akkuihin että kylläpä kyllät vain itellesi.
Jotain yksittäisiä juttuja voi olla, mutta niin on kaikissa ja kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ajanut samalla autolla 60tkm enempää enkä koskaan tule ajamaankaan. Ihan sama mitä niistä sen jälkeen hajoaa tai on hajoamatta. Se on hienoa, jos tykkäät ajaa loppuun poljetulla lintalla koko surkean elämäsi ajan. Miksi edes valitat asiasta jos sinulla on mieleinen rotisko pihassasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ajanut samalla autolla 60tkm enempää enkä koskaan tule ajamaankaan. Ihan sama mitä niistä sen jälkeen hajoaa tai on hajoamatta. Se on hienoa, jos tykkäät ajaa loppuun poljetulla lintalla koko surkean elämäsi ajan. Miksi edes valitat asiasta jos sinulla on mieleinen rotisko pihassasi?
Taidat olla niitä liisarisetiä jolla ei ole rahaa omaan ja kuitenkin pitää esittää?
- Anonyymi
Uuden auton ostaja ajaa autollaan yleensä 3-5 vuotta maksimissaan.
Tesloilla on ajettu taksikäytössä jo yli miljoona kilometriä. - Anonyymi
Nyt ajan Teslalla, Volvoja ollut 7 kappaletta.
Oman kokemukseni mukaan, Volvot ne vasta pxskoja on! Tonnin kuussa kun varaat Volvolla ajamiseen, suunnilleen riittää pienillä kilometreillä, siihen lisäksi vielä jumalaton arvonalennus- Anonyymi
Jos Volvot on mielestäsi paskoja. Miksi sinulla on ollut siitten 7 Volvoa. Taidat olla niitä höpö höpö ukkoja,joka kehuu omaa autoaan parhaaksi vaikka olisi lada. Ja muut merkit täysin paskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Volvot on mielestäsi paskoja. Miksi sinulla on ollut siitten 7 Volvoa. Taidat olla niitä höpö höpö ukkoja,joka kehuu omaa autoaan parhaaksi vaikka olisi lada. Ja muut merkit täysin paskoja.
Volvot on pxskoja, kokemusta on, yksi Volle on vielä kakkosautona.
850, 245, 960, S80 tdi, S80 AWD, XC70, V50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvot on pxskoja, kokemusta on, yksi Volle on vielä kakkosautona.
850, 245, 960, S80 tdi, S80 AWD, XC70, V50Vai Volvot paskoja, ja talossa vielä yksi Volvo. Taitaa Volvo olla rouvan auto joka ymmärtää että Volvo on hyvä auto. Taitaa mennä Tesla höpö höpö ukon ihon alle, että on Teslaan enemmän velkaa kun kun on Teslan arvo. Se siitä. Sain ajokortin vuonna 1980, siitä asti olen ajanut Volvoilla reilu 2.5 miljoonaa km. Ensimmäinen oli käytetty 242 sen jälkeen ollut loput uusia. 740, 850, 960, s60, v70 2kpl, nyt xc60. Maaliskuun alussa saan uuden xc60 T8. Kaikki autot olen ostanut käteisellä. Eikä yhdessäkään Volvossa ole ollut mitään vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai Volvot paskoja, ja talossa vielä yksi Volvo. Taitaa Volvo olla rouvan auto joka ymmärtää että Volvo on hyvä auto. Taitaa mennä Tesla höpö höpö ukon ihon alle, että on Teslaan enemmän velkaa kun kun on Teslan arvo. Se siitä. Sain ajokortin vuonna 1980, siitä asti olen ajanut Volvoilla reilu 2.5 miljoonaa km. Ensimmäinen oli käytetty 242 sen jälkeen ollut loput uusia. 740, 850, 960, s60, v70 2kpl, nyt xc60. Maaliskuun alussa saan uuden xc60 T8. Kaikki autot olen ostanut käteisellä. Eikä yhdessäkään Volvossa ole ollut mitään vikaa.
Mulla ei muuta ole Volvoissa ollutkaan, kuin vikoja. Volvo on kaatopaikkatavaraa vuodessa, jos et sitä korjaa joka vuosi.
PS. Autoni ostan myös käteisellä, niin uuden Teslan kuin Volvotkin aikanaan. Otahan nyt kalkkuna iisisti, ettei pumppu hirtä kiinni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei muuta ole Volvoissa ollutkaan, kuin vikoja. Volvo on kaatopaikkatavaraa vuodessa, jos et sitä korjaa joka vuosi.
PS. Autoni ostan myös käteisellä, niin uuden Teslan kuin Volvotkin aikanaan. Otahan nyt kalkkuna iisisti, ettei pumppu hirtä kiinni!Varo ettei verisuoni katkea päästäsi, kun otat noi kommentit noin vakavasti. Ei minun sydämessä ole mitään vikaa. Jos sinun Volvot ovat olleet noin huonoja, niin olisi mukava tietää miksi olet aina ostanut uuden Volvon. Jos seitsemässä Teslassa on vikoja, niin onko kaikki siitten paskoja. Ei minulla ole sähköautoja mitään vastaan, emänällä jo toinen sähkis. Mulle ei vaan sovi työni takia sähköauto. Aikataulini on kellotettu niin tiukaksi. Esimerkiksi Helsinki-oulu 7h15m. Ei siinä kerkeä välillä autoa latamaan. Nyt tulee tammikuussa Volvo 5vuotta vanhaksi mittarissa 336tuhatta, josta työ ajoja noin 270tuhatta,toki työantaja maksaa kilometrikorvaukset. Ei ole ollut minkään laista ongelmaa koko aikana. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PAREMPAA VUOTTA2025
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei verisuoni katkea päästäsi, kun otat noi kommentit noin vakavasti. Ei minun sydämessä ole mitään vikaa. Jos sinun Volvot ovat olleet noin huonoja, niin olisi mukava tietää miksi olet aina ostanut uuden Volvon. Jos seitsemässä Teslassa on vikoja, niin onko kaikki siitten paskoja. Ei minulla ole sähköautoja mitään vastaan, emänällä jo toinen sähkis. Mulle ei vaan sovi työni takia sähköauto. Aikataulini on kellotettu niin tiukaksi. Esimerkiksi Helsinki-oulu 7h15m. Ei siinä kerkeä välillä autoa latamaan. Nyt tulee tammikuussa Volvo 5vuotta vanhaksi mittarissa 336tuhatta, josta työ ajoja noin 270tuhatta,toki työantaja maksaa kilometrikorvaukset. Ei ole ollut minkään laista ongelmaa koko aikana. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PAREMPAA VUOTTA2025
Tyhmä ajaa kun tuon reitin HKI-Oulu pääsee lentokoneella paljon nopeammin ja mukavammin. Perillä voi vuokrata auton jos tarvitsee. Taksit kulkee myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä ajaa kun tuon reitin HKI-Oulu pääsee lentokoneella paljon nopeammin ja mukavammin. Perillä voi vuokrata auton jos tarvitsee. Taksit kulkee myös.
Totta puhut mielelläni myös käyttäisin junaa tai lentokonetta. Mutta ICT-Asentajana ei käy juna lentokone aikatalut, siksi oma auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut mielelläni myös käyttäisin junaa tai lentokonetta. Mutta ICT-Asentajana ei käy juna lentokone aikatalut, siksi oma auto.
Pääset onneksi pian jo eläkkeelle, ikivanha ict- asentaja :) Onpa kummallista valita hybridi jatkuvaan maantieajoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset onneksi pian jo eläkkeelle, ikivanha ict- asentaja :) Onpa kummallista valita hybridi jatkuvaan maantieajoon
Sen takia valitsin hybridin kun aloitin vuoden alussa pääasiassa kaupungin alueella, asennus työt. Tarvittaissa joudun myös lähtemään keikalle. Kun jään eläkkeele niin muutamme Hesasta pois Mikkeliin josta on mökille matkaa 25km, niin pärjää hybritillä hyvin. En ole omasta mielestäni vielä ikivanha, mollemmat vanhempani elää vielä 87v 86v.Kumpikin on täysin terveitä eikä niillä ole mitään sairauksia. Että sillä lailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627