Poistin läppäristäni tiedostoja jotka olin ladannut. Vahingossa poistin kaksi jotain zip-tiedostoa ja minun läppäristäni hävisi lähes kaikki. Sininen näyttö vaan tulee kun avaan läppärin.
Ei ole työpöytää eikä mitään.
Muut tiedostot mitkä poistin niin ne löydän mutta en näitä zip-tiedostoa .
Läppärisäni oli windows10pro
Tuhosin tiedostot
6
282
Vastaukset
- Anonyymi
Niin et apuaa! Mitä teen?
- Anonyymi
Windows 10 recovery disc. Sillä saa korjattua käyttöjärjestelmän kuntoon. Myös jos asennuslevy löytyy, niin onnistuu silläkin.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa..
- Anonyymi
Trolli aloittajalla järki puuttuu täysin?
Sininen näyttö vaan ja käyttöjärjestelmä hukassa, mutta kumminkin jotain tiedostoja löytyy?
Just joo ..liö! - Anonyymi
Jos epäilee että tiedosto voi olla koneelle tärkeä, sen voisi yrittää ensin uudelleennimetä vaikka OLD etuliitteellä, jolloin kone ei löydä mahdollisesti tarvitsemaansa tiedostoa, mutta se on kuitenkin helposti palautettavissa vaikka komentokehotteessa uudelleennimeämällä.
Jos kone ei missään tilanteessa kysele muutetun tiedoston perään, sen voisi vielä varmuuden vuoksi varmuuskopioida vaikka muistitikulle ja sitten poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972