Kiitos itsetunnon "kohottamisesta"

Urvabara

16

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina

Ei se niin paljosta ollut kiinni...

• Etköhän sinä jonkun löydä aivan varmasti!
      Jotkut ihmiset ovat vaan niin negatiivisia etteivät osaa vastata aloittamaasi viestiin kunnolla!
      Tsemppiä naisen löytämiseen!

• Urvabara

Kiitos! :-)

• olet:)

Ei sussa mitään vikaa ole. :)
      Oot kunnon ihminen. Hyvä luonne. Ja kivaa, että oot kiinnostunut luonnontieteistä.

Arvio: 9½->kukaan ei ole täydellinen. :)

• ...

Hyvältä kuulosti minunkin mielestäni :)

• asasasssdad
        ... kirjoitti:

Hyvältä kuulosti minunkin mielestäni :)

hyväksy se tosiasia et naisille pitää olla: todellinen naistenmies,hirvee lihaskimppu,charmikas,seksikäs,söpö,komea.mut mitä miehet vaatii? rakkautta.jota useimmat naiset ei osaa antaa,"rakastuu" vain ulkonäköön.ei millään pahalla "naiset"(lue:pikkuteinit jotka luulee tietävänsä kaiken miehistä ja elämästä yleensä)

• olet:)
        asasasssdad kirjoitti:

hyväksy se tosiasia et naisille pitää olla: todellinen naistenmies,hirvee lihaskimppu,charmikas,seksikäs,söpö,komea.mut mitä miehet vaatii? rakkautta.jota useimmat naiset ei osaa antaa,"rakastuu" vain ulkonäköön.ei millään pahalla "naiset"(lue:pikkuteinit jotka luulee tietävänsä kaiken miehistä ja elämästä yleensä)

paskaa...
        Mun mielestä lihaskimput on ällöttäviä. Niin itserakkaita ja leuhkia tyyppejä saa kyllä muutenkin ihan tarpeeks. Vaihteeks olis kiva tavata joku sellanen jätkä, joka ajattelee.

• jooperi
        olet:) kirjoitti:

paskaa...
        Mun mielestä lihaskimput on ällöttäviä. Niin itserakkaita ja leuhkia tyyppejä saa kyllä muutenkin ihan tarpeeks. Vaihteeks olis kiva tavata joku sellanen jätkä, joka ajattelee.

Kyl mimmut ajattelee vaa ulkonäköä... On se nii vitun monta kertaa tullu huomattuu... Vituttaa kattoa semmosta ku jätkä on tosi komee ja minkki tekee sen eteen kaiken vaikka jätkä olis täys mulkku kusipää...

• Qfeiss
        jooperi kirjoitti:

Kyl mimmut ajattelee vaa ulkonäköä... On se nii vitun monta kertaa tullu huomattuu... Vituttaa kattoa semmosta ku jätkä on tosi komee ja minkki tekee sen eteen kaiken vaikka jätkä olis täys mulkku kusipää...

Olet mahdannut törmätä aika pas**ihin tyyppeihin.
        Valitan.

Mutta kyllä miehessä pitää jotain "äksöniä" olla.
        Mitä siitäkin tulee, että maataan sohvalla?
        Viekää mielummin tyttöystävänne vaikka ajamaan Cartingia ja hävitkää vaikka tahallanne! (Aivan loistavat treffit!)

• aejigaöej

no eipä tuommoista kannata suomi24:n foorumeissa edes kysellä. täällä liikkuu vain tyhmiä teinejä joille tärkeintä on se, että mies on käynyt armeijan( miks vitus?).

• pienivieläkaunis

Kuules nytten, lueppas minun kommenttini sieltä. Mä muistaakseni kehuin sua ;P Ja tod. tarkotin sitä... Olen itsekkin hieman erilainen nuori, jos niin voi sanoa :)

• Qfeiss

Miksi nykyään luulaan, että tytöt pitävät vain lihaksista ja rinta karvoista ja huonoista vitseistä ja lauseista joilla ei ole sisältöä?

Ota huomioon, että "ilmoitukseesi" (jos sitä nyt voi ilmoitukseksi sanoa) vastasi n. 10 tyttöä. Heistä mahdollisesti puolet on 12 vuotiaita (joilla ei itselläänkään ole enempää elämää kuin sinulla. älkää nyt 12-vuotiaat loukkaantuko.)
      Ja ottaen huomioon, ettet polta niin uskon, että sinulle on paljon enemmänkysyntää kuin niille lihaskimpuille, jotka polttavat.

Ensisuudelman saaminen vasta 22 vuotiaana (olettaen että täytät pian) saattaa olla "noloa" mutta onko se ensisuudelma loppuviimeksi niin hem**tin tärkeä? Suutele harjoitukseksi vaikka nallea ja sano: Joo olenhan minä tätä ennenkin tehnyt.

Ohhoh. Kukasanoi, että tytöt eivät pidä Star Wars- elokuvista? Minä ainakin pidän. Jopa ennen kuin he hommasivat McGregorin tai sen toisen komistuksen siihen.. (Älkääkä pojat väittäkö, että ette katso Amidalaa sillä silmällä!)

Pituutta sinulla on kyllä vähän. Myönnän. Mutta syö kaurapuuroa hyvä ihminen, ehkä sinä vielä kasvat~!

PS: Siviilipalvelukseen, etkä juo... Oletko miettinyt että pidätkö sittenkin pojista? (No joo vitsi vitsinä ;P)

• Fuckah

En itsekään juo, enkä kiroile. Olen 17-vuotias ja tyttöystävä löytyy, en ole nörtti mielestäni, vaikka hyvin pärjään koulussa, pelaan lätkää, mutta kokkaus ei suju erinomaisesti. Itseluottamusta vaan, kyllä se nti oikea vielä löytyy !

• Urvabara

Kiitos kaikille...jotka antoivat positiivista palautetta. Muut: hieman suvaitsevaisuutta!

• mii

no itse pyysit mielipidettä...se kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön....eikä kannata noita kommentteja niin vakavasti ottaa. kaikkia EI voi miellyttää, mut varmasti oot jonkun naisen unelma, believe me..

• Minä :)

Ei se mun mielestä huonolta kuulostanut! Täällä nyt vain pyörii vittuilijoita niin paljon, ne haluaa tahallaan huonontaa toisen itsetuntoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe