Naisen pikkujoukupikkarit!

Anonyymi-ap

47

528

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten niin naiselle? Noihan on todella päheet, noilla kelpais lähteä firman pikkujouluihin sukupuoleen katsomatta 😂

      • Itse asiassa mielestäni noi sopisi sulle😂😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Itse asiassa mielestäni noi sopisi sulle😂😉

        No eikö sopiskin? Juma! Noi ois päheet kesäisessä palstamiitissä, päähän vielä se neonvihreä monsteri. Ja no ehkä kravatti, muuta ei tarttiskaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No eikö sopiskin? Juma! Noi ois päheet kesäisessä palstamiitissä, päähän vielä se neonvihreä monsteri. Ja no ehkä kravatti, muuta ei tarttiskaan 😂

        Mä ajattelin ihan samaa luukkia🤣 voidaan olla kaikki jotain alkukantaista kansaa.. Vaikka tuo neonvihreä monsteri ja kraka ei ehkä ihan sovi niihin.. mutta tuo lanne vaate on kyllä kummallekin sopiva. 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No eikö sopiskin? Juma! Noi ois päheet kesäisessä palstamiitissä, päähän vielä se neonvihreä monsteri. Ja no ehkä kravatti, muuta ei tarttiskaan 😂

        Tuli heti mieleen yks tyyppi.. :oD

        https://youtu.be/VeQg2auVlU4?si=yrXftxN7sZEHNugt

        Yhtä aktiivinenkin kuin sä. :oD


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä ajattelin ihan samaa luukkia🤣 voidaan olla kaikki jotain alkukantaista kansaa.. Vaikka tuo neonvihreä monsteri ja kraka ei ehkä ihan sovi niihin.. mutta tuo lanne vaate on kyllä kummallekin sopiva. 😂

        No aina sen krakan voi vetästä otsallekin, niin tulee rouheampi look 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No aina sen krakan voi vetästä otsallekin, niin tulee rouheampi look 😂

        No niin tulee, siis sustahan saisi kunnon rambon😂 vähän hiiltä naamaan, ai ettien että🤠

        Toimiiko tuo pelkkä kraka meille naisillekin? 🤭


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuli heti mieleen yks tyyppi.. :oD

        https://youtu.be/VeQg2auVlU4?si=yrXftxN7sZEHNugt

        Yhtä aktiivinenkin kuin sä. :oD

        Sama kävi itellä mielessä, vaikka hippasen rauhallisempi olen kyllä kuin linkin artisti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Sama kävi itellä mielessä, vaikka hippasen rauhallisempi olen kyllä kuin linkin artisti 😂

        No ei sitä tiedä mitä riehut siellä mökilläs? :oD


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin tulee, siis sustahan saisi kunnon rambon😂 vähän hiiltä naamaan, ai ettien että🤠

        Toimiiko tuo pelkkä kraka meille naisillekin? 🤭

        Ei taitais kyllä sillä ilveellä syntyä kuin toimisto-rambo 😂

        Tottakai se toimii myös naisilla 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei sitä tiedä mitä riehut siellä mökilläs? :oD

        No joo, kyllähän sitä siellä joskus. Vaan ne ajat taitaa olla takana, ei jaksa enää elukkana reuhtoa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei taitais kyllä sillä ilveellä syntyä kuin toimisto-rambo 😂

        Tottakai se toimii myös naisilla 😁

        Toimisto rambo kuulostaa just hyvälle😇😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No joo, kyllähän sitä siellä joskus. Vaan ne ajat taitaa olla takana, ei jaksa enää elukkana reuhtoa 😁

        No vähän viskiä ja kalijaa, niin johan sitä voi vaikka kattiloilla soitella. :oD


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Toimisto rambo kuulostaa just hyvälle😇😂

        No kai se olisi ylennys, toimisto-ninjohan tässä jo ollaan 😂


      • Disseisback kirjoitti:

        No vähän viskiä ja kalijaa, niin johan sitä voi vaikka kattiloilla soitella. :oD

        Juu, sopivasti nesteytettynä voi kyllä keksiä jotain elämöintiä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, sopivasti nesteytettynä voi kyllä keksiä jotain elämöintiä 😂

        Niinkuin kelkalla pyyhe päällä kesken saunomisen pärräily pitkin peltoja. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinkuin kelkalla pyyhe päällä kesken saunomisen pärräily pitkin peltoja. :oD

        Viinanhuuru vaan nousee suusta ja kaikki ilotulitteet jäätyi maahan kiinni.


      • randombypasser kirjoitti:

        No kai se olisi ylennys, toimisto-ninjohan tässä jo ollaan 😂

        Sillä erolla että olis kyllä tykimmät vaatteet kuin itse sun oma työasusi😂🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Niinkuin kelkalla pyyhe päällä kesken saunomisen pärräily pitkin peltoja. :oD

        No siinä olis kyllä sitä naapurin peltoa just sopivasti... 🤔😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sillä erolla että olis kyllä tykimmät vaatteet kuin itse sun oma työasusi😂🤣

        Olis juu, tiedä mitä kollegat sanoisi kun noissa pöksyissä menis töihin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No siinä olis kyllä sitä naapurin peltoa just sopivasti... 🤔😂

        No eikun kelkka hommaamaan. :oD


      • randombypasser kirjoitti:

        Olis juu, tiedä mitä kollegat sanoisi kun noissa pöksyissä menis töihin 😂

        Niin se voi olla jos olet hyvinkin virallinen siellä töissä ollessasi.. niin voisi katsella vähän kieroon🤪😂 tutut osaisi kyllä suhtautua tuohon lookkiin huumorilla ja että jos haluat repäistä, niin repäiset muiden mielipiteistä huolimatta..🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin se voi olla jos olet hyvinkin virallinen siellä töissä ollessasi.. niin voisi katsella vähän kieroon🤪😂 tutut osaisi kyllä suhtautua tuohon lookkiin huumorilla ja että jos haluat repäistä, niin repäiset muiden mielipiteistä huolimatta..🤣

        Mä luulen, että ei kollegat mainittavammin yllättyis 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mä luulen, että ei kollegat mainittavammin yllättyis 🤔😂

        No mä luulen kans, olet siis myös siellä oma hauska itsesi🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mä luulen kans, olet siis myös siellä oma hauska itsesi🤗

        No jaa, tiedä hauskasta, mutta ehkä riittävän sekaisin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No jaa, tiedä hauskasta, mutta ehkä riittävän sekaisin 😁

        No sitäkin. 😉 Vaikka kuinka yrität tyrkyttää muuta, niin mielestäni olet hassun hauska..☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sitäkin. 😉 Vaikka kuinka yrität tyrkyttää muuta, niin mielestäni olet hassun hauska..☺️

        Olen, silloin kun jaksan olla. Aina ei jaksa, niin silloin olen todella tylsä tapaus.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olen, silloin kun jaksan olla. Aina ei jaksa, niin silloin olen todella tylsä tapaus.

        No mutta se on mielestäni myös ihan hyväksyttävää, ei aina jaksa olla. En edes minä jaksa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta se on mielestäni myös ihan hyväksyttävää, ei aina jaksa olla. En edes minä jaksa.

        Niin, onhan se täysin inhimmillistä. Mä vaan jaksan sitä aina vain harvemmin, Crumpy Old Man -syndrooma hiipii kimppuuni vaivihkaa, mutta ylivoimaisesti.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, onhan se täysin inhimmillistä. Mä vaan jaksan sitä aina vain harvemmin, Crumpy Old Man -syndrooma hiipii kimppuuni vaivihkaa, mutta ylivoimaisesti.

        No hyvinhän sinä täälläkin vedät😄 mutta eihän sitä ikinä tiedä minkälainen riiviö siellä kirjoittelee.. millä tuulella olet.. juttua kyllä tulee..

        Eikä siinä mitään jokainen vanhenee joskus. En silti näe sinua tylsänä🤗 ei elämän aina täydy niin hauskaa ollakaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No hyvinhän sinä täälläkin vedät😄 mutta eihän sitä ikinä tiedä minkälainen riiviö siellä kirjoittelee.. millä tuulella olet.. juttua kyllä tulee..

        Eikä siinä mitään jokainen vanhenee joskus. En silti näe sinua tylsänä🤗 ei elämän aina täydy niin hauskaa ollakaan.

        Niin, ehkä, mutta tämä onkin sirkus. Ja samalla paikka kiljua äänettömästi, pilailun kautta, että kylläpä taas pännii kaikki.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, ehkä, mutta tämä onkin sirkus. Ja samalla paikka kiljua äänettömästi, pilailun kautta, että kylläpä taas pännii kaikki.

        No niin on kyllä kunnon karuselli.. Mielestäni olet yksi tai oikeastaan paras palsta viihdyttäjä mitä täältä löytyy. Oli sun oma olotilasi minkälainen tahansa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on kyllä kunnon karuselli.. Mielestäni olet yksi tai oikeastaan paras palsta viihdyttäjä mitä täältä löytyy. Oli sun oma olotilasi minkälainen tahansa.

        No harva klovni nauraa enää takahuoneessa, niin kyllä siinä totuuspohjaa on.


      • randombypasser kirjoitti:

        No harva klovni nauraa enää takahuoneessa, niin kyllä siinä totuuspohjaa on.

        Etkö nyt voisi edes vähän röyhistellä röyhelöä.. olet kumminkin huippu tyyppi.. vaikka sitten vakavana.🫶🏻 itse asiassa mietinkin tuota, että piiloudut jotenkin sinne huumorin taakse.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Etkö nyt voisi edes vähän röyhistellä röyhelöä.. olet kumminkin huippu tyyppi.. vaikka sitten vakavana.🫶🏻 itse asiassa mietinkin tuota, että piiloudut jotenkin sinne huumorin taakse.

        Ei ole tarvetta röyhistellä, minä olen minä, huipputyyppi vaikka yksin saunassa. Ja tietenkin minä OLEN palsta 😂

        Jep, on vähän voimat loppu, hiukan asioita mietittävänä, elämä pitäisi järjestellä hiukan toisin, mutta se vaatii jonkin verran itsekuria ja sitä, kuten ei voimiakaan, juuri nyt oikein löydy. Välitilassa... Ja se on pahin paikka ihmiselle olla, pitäisi päästä vikkelästi eteen, taakse, sivulle, pois kuitenkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei ole tarvetta röyhistellä, minä olen minä, huipputyyppi vaikka yksin saunassa. Ja tietenkin minä OLEN palsta 😂

        Jep, on vähän voimat loppu, hiukan asioita mietittävänä, elämä pitäisi järjestellä hiukan toisin, mutta se vaatii jonkin verran itsekuria ja sitä, kuten ei voimiakaan, juuri nyt oikein löydy. Välitilassa... Ja se on pahin paikka ihmiselle olla, pitäisi päästä vikkelästi eteen, taakse, sivulle, pois kuitenkin.

        Ai sinä OLET palsta?

        Miksi sulla ei ole voimia? Kyllähän tuossa mitä kerrot on paljon tehtävää. Mikäs se tuollainen Välitila on? Vikkelästi näemmä sinne sun tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä OLET palsta?

        Miksi sulla ei ole voimia? Kyllähän tuossa mitä kerrot on paljon tehtävää. Mikäs se tuollainen Välitila on? Vikkelästi näemmä sinne sun tänne.

        OLEN.

        Ei se tarkoita, että olisi voimia, saati että haluaisi niitä käyttää, vaikka OLISI jokin.
        Välitila on paikka, jossa ollaan pois entisestä tai vähintäänkin matkalla pois sieltä, mutta ei vielä ihan perillä siinä toisessa paikassa. Ja yleensä nimenomaan henkisesti. Ja se on pahin paikka ihmisen olla, puolimatkassa, ei siellä eikä täällä, vaan jossain välillä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        OLEN.

        Ei se tarkoita, että olisi voimia, saati että haluaisi niitä käyttää, vaikka OLISI jokin.
        Välitila on paikka, jossa ollaan pois entisestä tai vähintäänkin matkalla pois sieltä, mutta ei vielä ihan perillä siinä toisessa paikassa. Ja yleensä nimenomaan henkisesti. Ja se on pahin paikka ihmisen olla, puolimatkassa, ei siellä eikä täällä, vaan jossain välillä.

        Tuossa nyt vaan oli aika paljon sanoja joihin huomion kiinnitin.
        Sopishan sinne lisääkin sanoja. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa nyt vaan oli aika paljon sanoja joihin huomion kiinnitin.
        Sopishan sinne lisääkin sanoja. :D

        Niin, oli siinä sanoja enemmänkin olisi mahtunut. Mutta välitila on se mikä riittää, se ei ole hyvä paikka ihmisen olla, täysin riippumatta siitä mistä ja mihin on siirtymässä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, oli siinä sanoja enemmänkin olisi mahtunut. Mutta välitila on se mikä riittää, se ei ole hyvä paikka ihmisen olla, täysin riippumatta siitä mistä ja mihin on siirtymässä.

        Ehkä jotain mystisen oloista.
        Pörrö🤗 sinne. Levottomia unia. 💗


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ole tarvetta röyhistellä, minä olen minä, huipputyyppi vaikka yksin saunassa. Ja tietenkin minä OLEN palsta 😂

        Jep, on vähän voimat loppu, hiukan asioita mietittävänä, elämä pitäisi järjestellä hiukan toisin, mutta se vaatii jonkin verran itsekuria ja sitä, kuten ei voimiakaan, juuri nyt oikein löydy. Välitilassa... Ja se on pahin paikka ihmiselle olla, pitäisi päästä vikkelästi eteen, taakse, sivulle, pois kuitenkin.

        Noin se pitääkin ajatella, että olemme ihania vaikka olisimme ihan vaan omassa seurassa😂 SÄ olet todellakin palsta😉

        Ole itsellesi armollinen. Toivottavasti löydät joitakin helpottavia keinoja tilanteeseen.. Ei ole varmasti mukavaa olla tuollaisessa välitilassa.. mutta kyllä siitäkin ajan kanssa selviää🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Noin se pitääkin ajatella, että olemme ihania vaikka olisimme ihan vaan omassa seurassa😂 SÄ olet todellakin palsta😉

        Ole itsellesi armollinen. Toivottavasti löydät joitakin helpottavia keinoja tilanteeseen.. Ei ole varmasti mukavaa olla tuollaisessa välitilassa.. mutta kyllä siitäkin ajan kanssa selviää🤗

        No mä kyllä olen 99,99% todennäköisyydellä parhaimmillani yksin saunassa 😂

        Asioilla on taipumus selvitä. Jos ei muuten, niin ajan kanssa. Ihmisen kohdalla useimmiten riittää kun odottaa 100 vuotta, niin pääosin asiat ovat sitten ratkenneet.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä kyllä olen 99,99% todennäköisyydellä parhaimmillani yksin saunassa 😂

        Asioilla on taipumus selvitä. Jos ei muuten, niin ajan kanssa. Ihmisen kohdalla useimmiten riittää kun odottaa 100 vuotta, niin pääosin asiat ovat sitten ratkenneet.

        Miten niin?🤔 yksin saunassa… eli nautit siis hiljaisuudesta ja löylyistä. Kuulostaa varsin mukavalta puuhalta. Arvostan myös itse hiljaisia hetkiä. Ei tarvitse kuunnella muiden höpötystä, eikä omaa🙂 tunnustan kyllä joskus puhuvani ääneen.. siis itselleni🤪😂


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18131512x

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tekijäkin löytyi,

      https://m.youtube.com/watch?v=1xBLs9DZ4EY

    • Anonyymi

      Tollaset jalkaan, kun kesä koittaa ja strutsin sulkia kuminauhoilla kiinni jalkoihin, käsivarsiin ja hiuksiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe