Onko Kosulassa ja Tuusniemellä tunnettuja kylähulluja?
Kylähullut
20
439
Vastaukset
- Anonyymi
Metsa man
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aikuislapsi
- Anonyymi
Lepokiven isäntä
- Anonyymi
Kyttyräselekäsiä kylähulluja on. Ne on lisäksi persjalkasia jotka polveutuu jostain kylillä 60-luvun lopulla kierrelleestä pölynimurikauppiaasta.
- Anonyymi
Sukuasi ja ukkisihan se kierteli.
- Anonyymi
Kuminaama
- Anonyymi
Juvonen
- Anonyymi
Väkäleukainen ja persjalkanen. Hyvä suustaan oli kuulema ja karvapillusta puhu tupakkimiesten kansa. Ja kova oli kiroilemaan mutta kauppa kävi. Oli sellanen silimänkääntäjä. Juilaks sanovat isännät sitä. Nii.
- Anonyymi
Tunnettuja tubekuuluisuuksia kyllä on.
- Anonyymi
Mätisäkki
- Anonyymi
On siellä, nämä kateelliset jotka yrittää mollata näitä hyviä tubettajia. Kateellisia ja ilkeitä kaikenvastustajia riittää ja tänne ne kirjottelee peräkamareistaan.
Tubettajat porskuttaa vaan ja sekös näitä kiusaajia harmittaa. Pahinta tuntuu olevan, että nämä tubettajat saavat hirveet rahat näistä jutuistaan. Kateus on paha mutta tuusniemellä riittää kateellisia. - Anonyymi
Kuuluisuus aiheuttaa narinaa taviksissa.
- Anonyymi
Tubettajat aiheuttaa myötä häpeän...
- Anonyymi
Teeppäs itse itsestäs tubefilmi niin kurkataan millainen se sinun päiväsi on. Nähdään kellä hävettää ja ketä moititaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeppäs itse itsestäs tubefilmi niin kurkataan millainen se sinun päiväsi on. Nähdään kellä hävettää ja ketä moititaan.
Olen vanhuuseläkkeellä ja päivät kuluvat samaan malliin verkkaisesti tuppostellen kuin Kosulan tubettaja ukoillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vanhuuseläkkeellä ja päivät kuluvat samaan malliin verkkaisesti tuppostellen kuin Kosulan tubettaja ukoillakin.
Tee siitä youtube filmi niin saadaan tutkia mitä teet
- Anonyymi
Mätisäkki on noloin tubettaja...
- Anonyymi
Kunniakirjalline sellainen😎
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281