Haluaisiko joku mies päästä imemään mun isoja,raskaita ja turvonneita maitotissejä?Olen 7kk raskaana ja ihan mahdottomat seksihalut koko ajan.Saan myös orgasmin helposti jos mies puristelee ja imee todella herkkiä nännejäni.Maitoa on alkanut tulla jo myös joten kiihottaa todella kun vaikka autossa jossain parkkipaikalla riisun rinnat paljaaksi ja vieras mies pääsee niitä leipomaan ja imemään.Olisi ihanaa jos joku ohikulkija jäisi katsomaan meitä.Myös voisin ratsastaa sylissäsi ja samalla imisit rintojani.Haluaisin että antaisit spermaasi syvälle pilluuni.Löytyykö tällaisia miehiä?Itse olen kokkolan suunnalla.Nytkin pimppi ihan turvonnu halusta ja nännit pystyssä ja kovina.Haluaisitko antaa helpotusta minulle?
Maitotissiä
8
770
Vastaukset
Missä päin
- Anonyymi
No mikä meno siellä spede nyt on.
- Anonyymi
Pietarsaaren mies haluaa imeä sun tissejä autossa,lypsää niitä.
Pääsetkö jeppikseen keskiviikkona?
Bengt 55 - Anonyymi
Olisitpa Turusta tai läheltä niin voitaisiin tavata. Haluaisin puristella ja imeä raskaita maitotissejä.
-m52-- Anonyymi
Buaahaa buaahaa vajakki on löytänyt utareet. Kenenkäs navettaan menit sulla on tuo hallussa.
- Anonyymi
Olisipa ihana pitkästä aikaa maistaa lämmintä,hieman makeaa maitoa turvonneista,kireistä rinnoista.Paras hetki kun täyden rinnan vapauttaa tiukoista liiveistä ja saa ruveta heruttelemaam siitä maitoa.Mielelläni tapaisin sinut jollain levikkeellä vilkkaan tien varrella.Minulle rintamaitoa ja sinulle halutessasi spermani pilluusi.
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211