Maitotissiä

Anonyymi-ap

Haluaisiko joku mies päästä imemään mun isoja,raskaita ja turvonneita maitotissejä?Olen 7kk raskaana ja ihan mahdottomat seksihalut koko ajan.Saan myös orgasmin helposti jos mies puristelee ja imee todella herkkiä nännejäni.Maitoa on alkanut tulla jo myös joten kiihottaa todella kun vaikka autossa jossain parkkipaikalla riisun rinnat paljaaksi ja vieras mies pääsee niitä leipomaan ja imemään.Olisi ihanaa jos joku ohikulkija jäisi katsomaan meitä.Myös voisin ratsastaa sylissäsi ja samalla imisit rintojani.Haluaisin että antaisit spermaasi syvälle pilluuni.Löytyykö tällaisia miehiä?Itse olen kokkolan suunnalla.Nytkin pimppi ihan turvonnu halusta ja nännit pystyssä ja kovina.Haluaisitko antaa helpotusta minulle?

8

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin

• Anonyymi

No mikä meno siellä spede nyt on.

• Anonyymi

Pietarsaaren mies haluaa imeä sun tissejä autossa,lypsää niitä.
      Pääsetkö jeppikseen keskiviikkona?
      Bengt 55

• Anonyymi

Olisitpa Turusta tai läheltä niin voitaisiin tavata. Haluaisin puristella ja imeä raskaita maitotissejä.
      -m52-

• Anonyymi

Buaahaa buaahaa vajakki on löytänyt utareet. Kenenkäs navettaan menit sulla on tuo hallussa.

• Anonyymi

Olisipa ihana pitkästä aikaa maistaa lämmintä,hieman makeaa maitoa turvonneista,kireistä rinnoista.Paras hetki kun täyden rinnan vapauttaa tiukoista liiveistä ja saa ruveta heruttelemaam siitä maitoa.Mielelläni tapaisin sinut jollain levikkeellä vilkkaan tien varrella.Minulle rintamaitoa ja sinulle halutessasi spermani pilluusi.

• Anonyymi

Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra-leikkuulauta, hyvää huumoria vaiko räikeän mautonta pilkantekoa kansalaisia kohtaan?

"Riikka Purra vitsaili leikkaamisesta – puisessa leikkuulaudassa viesti" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010263746
      Perussuomalaiset
      455
      3249
    2. Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

"Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa. Tulemme näkemään niin vallan alueellistumista kuin epäpyhiä liitt
      Maailman menoa
      275
      2396
    3. Käteismaksuihin lisättävä 10 % + 2 eur palvelumaksu

Alla muutama esimerkki, kuinka ostosten loppusummaan lisättävä palvelumaksu kannustaa siirtymään pois kalliista ja hitaa
      Maailman menoa
      308
      1593
    4. Mitä sanoisit nainen

Jos sanoisin että sä oot elämäni nainen ja tahtoisin viettää sen vain sun kanssas 🙏❤️
      Ikävä
      87
      858
    5. Miksi en vaan voi

olla ajattelematta sua? Aiheutat suuria tunteita ❤️ Harvoin kokee näin voimakkaasti.
      Ikävä
      82
      844
    6. En muista koskaan itkeneeni...

Niin paljon jonkun ihmisen perään kuin sinun perääsi olen itkenyt. En edes sen ihmisen, joka oli elämässäni todella pitk
      Ikävä
      75
      839
    7. Aki ja Katri Riihilahti saavat vauvan - Tällainen on Riihilahtien uusperhe - Lapsia ex-vaimon kanssa

Onnea, onnea, onnea koko perheelle! Uusi tulokas on Aki Riihilahden kolmas lapsi ja Katrin ensimmäinen. Uusperheessä rii
      Suomalaiset julkkikset
      14
      814
    8. Martinan ja Plösön ihana viikonloppu maalla

Ternimaitomotelli meni nurin, mutta kuulemma nyt Martina vie Plösö-rakkaansa eksoottiseen Ruoholahteen hänen ja Eskon en
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      751
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. Onko katseenkestävä vai pitääkö piilotella? 💆‍♂️
      Ikävä
      44
      728
    10. Moilanen haikailee taas muualle

https://www.pyhajokiseutu.fi/hallintojohtajan-virka-pohjois-pohjanmaan-liitossa/6245687 Nyt kiinnostaa Pohjois-Pohjanma
      Oulainen
      20
      668
    Aihe