Miesten kivekset

Anonyymi-ap

Kysyisin millaiset kivekset miellyttää ja kiihoittaa eniten,roikkuvat vai ihan peniksen lähellä ylhäällä olevat ,karvattomat vai karvojen kera

34

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuohia kaikki palliperseet

      • Anonyymi

        Vituttaako eunukkia noin pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaako eunukkia noin pahasti.

        Oohh eunukki kilahti 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh eunukki kilahti 🤣😅

        No ehkä ihan aiheesta kilahdit. Eihän se kellekkään ulkopuolisille kuulu millanen olet.


    • Anonyymi

      Saatko nukuttua lainkaan jos heti aamuyöstä nämä jutut askarruttaa!
      Mieti tarviitko jotain henkistä apua!?

      • Anonyymi

        Mene kyyläri niuvanniemeen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kyyläri niuvanniemeen buaahaa

        Buaahaa niuvanniemen kyyläri kilahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kyyläri niuvanniemeen buaahaa

        Kattos perhanaa niuvanniemen vajakki kyylärihän kilahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kyyläri niuvanniemeen buaahaa

        Mitäs siellä tapahtuu kerros kun olet siellä.


    • Anonyymi

      Roikkuvat parhaat saa pallit hyvin suuhun ja karvaton paras.

      • Anonyymi

        Sikailua 🐽🐖🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikailua 🐽🐖🐷

        Jaahas taas vajakin ulosanti.


      • Ei kasvoi ja läpsii


    • Anonyymi

      Sellaiset pienet ja pinkeet,karvattomat kun pyllistää kyrpä näkyy takaa,kun on päässyt katsemaan.....huh huh..

      • Anonyymi

        Multa löytyis sellaiset,tuntuisi kivalta ajatukselle pyllistää eka kerta toiselle miehelle,kuvitella mitä tapahtuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa löytyis sellaiset,tuntuisi kivalta ajatukselle pyllistää eka kerta toiselle miehelle,kuvitella mitä tapahtuisi

        Laittaisin sulle kyrvän ja kivespussien taakse silikoni renkaan,mikä nostaa kyrvän ja pussit eteen,katselisin pientä pyllyreikääsi,tiputtaisin lämmittävää öljyä pyllyysi,sormella varoen hieroisin öljyn pyllyyn...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisin sulle kyrvän ja kivespussien taakse silikoni renkaan,mikä nostaa kyrvän ja pussit eteen,katselisin pientä pyllyreikääsi,tiputtaisin lämmittävää öljyä pyllyysi,sormella varoen hieroisin öljyn pyllyyn...

        tule hieromaan minun ryppyreikääni setä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisin sulle kyrvän ja kivespussien taakse silikoni renkaan,mikä nostaa kyrvän ja pussit eteen,katselisin pientä pyllyreikääsi,tiputtaisin lämmittävää öljyä pyllyysi,sormella varoen hieroisin öljyn pyllyyn...

        Ihanaa kun ne olisi tiukassa paketissa,hyväilisit kyrpääni ja kiveksiäni,työntäisit öljytyn sormen sisääni


    • Anonyymi

      Öiiih

    • Anonyymi

      Joks stondaa

    • Anonyymi

      Riippu vähän siitä, että millaisessa miehessä ja kullissa ne on kiinni.Isokokoinen, karvainen ja vanhempi isokullinen mies ja oikein isot ja painavat kivekset, niin nam.Tietää siinä kullia imiessä ja kiveksiä nuollessa, että näistä tulee varmaan monta ruiskausta.

    • Roikuu kiva heiluu,kiihotun

      • Onko riksus tänään seuraa tarvis


    • Anonyymi

      Moni nainen on sanonut, että roikkuvat veltot pallit on ällöttävät samoin kuin väljä löllö esinahka. Olen aiheesta käynyt keskusteluja useimpien naisten/naisryhmän kanssa koska seksi kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Ne tuntuvat tosi hyviltä, eivätkä ällötä mitenkään.
        T. Nainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tuntuvat tosi hyviltä, eivätkä ällötä mitenkään.
        T. Nainen..

        Ällöttääpäs


    • Anonyymi

      Itsellä riippuu lämpötiadta millaiset kivekset milloinkin on. Vitja kiveksistä siihen että kivekset vetäytyneet sisälle ja vain kivesten nahka rypistynyt ulos, kun kylmässä vedessä alke 12°C uiskentelee.

      Sille ei itse mahda mitään, mutta kerran oli kiimaista, kun nain takaa pöin ja pallo roikkuivat ja "ruoskivat" varattua rouvaa pillulle, hän nappasi vitjoista kiinni ja alkoi painamaan niitä piluunsa/klittaan en tiedä, mutta tuntui, kun ne olisivat menneet hänellä sisälle pilluun, tein vain lyhyttä liikettä...

    • Anonyymi

      Kaikenlaiset kivekset kiihottaa kunhan niitä vain saa kosketella ja imeskellä. Ja ne ovat täynnä spermaa. ;)

    • Anonyymi

      Jouduin imemään sellaisia mandariinin kokoisia, ei roikkuvia karvaisia arabikiveksiä. Mustan karvan peitossa, vain yksi mahtui juuri ja juuri suuhun. Imetti kiveksiään varmaan 10 minuuttia ja sitten piti nuolla kivesten ja anuksen väliltä ja lopulta karvasta anusta. Mäiskäytti mällit mun naamalle, karvaset pallokivekset on ihan parasta

    • Anonyymi

      Voiko silikoni kivekset aiheuttaa sairauksia

      • Anonyymi

        Näköjään voi olethan elävä esimerkki siitä.


    • Anonyymi

      Kiinteät karvanopat kyll kiihottaa

    • Anonyymi

      Minulla ainakin kivekset roikkuvat ja tällöin heiluvat yleensä.
      Mutta toisinaan ne taas ovat ihan peniksen juuressa kiinni ja eivät heilu.
      Niiden olotila siis vaihtelee. Ja lämpötilakin vaikuttaa.
      Ja seksiä aloittaessa ne roikkuvat, ja sitten orgasmin lähestyessä ne ovat taas kullin juuresa kiinni.

    • Anonyymi

      Muuten ei väliä, mutta karvattomat pitää olla.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe