Kauneushoitola Soma

Anonyymi-ap

Eikö kauneushoitola Somaan saan koulutettuja ihmisiä töihin ? Alaikäiset kouluttamattomat tytöt tekee ripsiä, kynsiä ... Kannattaisi panostaa osaavaan henkilökuntaan jos meinaa firmaa pyörittää !

20

1642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne ei noihin hommiin tarvi yliopistoa käydä.... 🤣

      • Anonyymi

        Mistäs tiedät..


    • Anonyymi

      Ja katoin netistä hintoja. Huh huh. No kai se kauneus maksaa..

      • Anonyymi

        Köyhälle vätkylälle kaikki on kallista! Kiilota sitten itse kyntesi ja liimaa vaikka pillukarvoja ripsikarvoiksi itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhälle vätkylälle kaikki on kallista! Kiilota sitten itse kyntesi ja liimaa vaikka pillukarvoja ripsikarvoiksi itse.

        Pillukarvoista saisikin hyvät ja jämäkät ripset. Ja miehelle vaikka kalapuikkoviikset!


    • Anonyymi

      Missäs sinä rikas asustelet. Ootko ottamassa rahakylpyjä..kyllä tässä maassa taitaa työssäkäyvätkin olla köyhiä..

      • Anonyymi

        Palvelut maksaa, etkö ymmärrä. Jos ei ole vara maksaa, tee itse eläkä ole lapsellinen vinkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelut maksaa, etkö ymmärrä. Jos ei ole vara maksaa, tee itse eläkä ole lapsellinen vinkuja.

        Juuri näin. Nurmeksessa jos alkaa mitään yrittää, alkaa massiivinen mustamaalaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Nurmeksessa jos alkaa mitään yrittää, alkaa massiivinen mustamaalaus.

        Pääasia on, että kaikilla olisi kurjaa! Sitten on hyvä kun kaikilla kurjaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Nurmeksessa jos alkaa mitään yrittää, alkaa massiivinen mustamaalaus.

        Näin on, aina samat tyypit valittaa. Taatusti tämäkin valittaja on sama joka valittaa kaikesta, esim. s marketissa HÄN ei saa riittävän hyvää palvelua. Kumma, kun kaikki muut saa, tosi outoo..

        Kannattaisi katsoa peiliin, jos alkaa tuntua, että missään ei palvelu toimi ja kaikkialla on liian kallista. Sitten suorittaa hieman itsetutkiskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, aina samat tyypit valittaa. Taatusti tämäkin valittaja on sama joka valittaa kaikesta, esim. s marketissa HÄN ei saa riittävän hyvää palvelua. Kumma, kun kaikki muut saa, tosi outoo..

        Kannattaisi katsoa peiliin, jos alkaa tuntua, että missään ei palvelu toimi ja kaikkialla on liian kallista. Sitten suorittaa hieman itsetutkiskelua.

        Nurmeksessa kaikki on kallista.


    • Anonyymi

      Nyt ei ole kyse mitä maksaa vaan siitä että kouluttamattomat alaikäiset tekevät töitä ko. paikassa. Ei tarvii tietysti maksaa niin isoa palkkaa kuin ammattilaisille. Kyllä jokainen joka käyttää näitä palveluita haluaa että ammattilainen tekee ja maksaa siitä mielellään oikean hinnan. Vai liekkö ongelmia saada Ammattilaisia töihin ???
      Jotkut kommentoijat ovat ilkeitä , päästelevät suustaan sontaa suorastaan , kunhan vaan saavat päätään aukoa ja olla ilkeitä, ei varmaan ole hyvä olla omassa olossaan.

      • Anonyymi

        Ota nyt lääkkeesi niin rauhotut. Olet aivan sekaisin!


      • Anonyymi

        Susta voisi jo tehdä rikosilmoituksen, me ymmärämme että olet sekaisin, siksi emme tee.

        Siellä ei ole alaikäisiä, ja tekijät kyllä osaa.

        Ongelma on SINUN päässäsi


    • Anonyymi

      Onks tarjol. myös piirakkaa höystöjen kera nam....

      • Anonyymi

        ei oo


    • Anonyymi

      Kai se on turvallisempaa harjoitella koulutuksen ohella valvovan silmän alla kun kouluttamattomat kotona. Esimerkillistä toimintaa ennemminkin.
      Ikä asiaan niin jos on nuori, ei tarkoita alaikäinen automaattisesti. Molemmat käyvät terveydenhuolto alan koulua työn ohella, joten oma mielipiteeni on kyllä ehdottomasti hienoa, että on vielä nuoria jotka tekevät muutakin kuin tietokonepelejä!
      Nuorissa on tulevaisuus!
      Ilmaista työtä ei kumpikaan tee ja jos asia kiinnostaa enemmän niin olisin yhteydessä itse henkilöihin enkä täällä huutelisi. Naurettavaa

    • Anonyymi

      liekkö ne nuoret harjoittelijoita jos ovat niin sehän on hyvä asia.

    • Anonyymi

      Jos työ ja sen hinta kohtaavat niin mitä vingut? Jos ei, niin reklamoit yrittäjälle niinkuin kaikki täyspäiset ihmiset. Jos et pääse yrityksen kanssa yhteisymmärrykseen niin kai siten voi täälläkin huonoä mieltä osoittaa mutta aloituksen perusteella et ole edes asioinut ko. yrityksessä. Pakko sanoa että Nurmes on paska paikka yrittää yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe