Eikö kauneushoitola Somaan saan koulutettuja ihmisiä töihin ? Alaikäiset kouluttamattomat tytöt tekee ripsiä, kynsiä ... Kannattaisi panostaa osaavaan henkilökuntaan jos meinaa firmaa pyörittää !
Kauneushoitola Soma
20
1705
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ei noihin hommiin tarvi yliopistoa käydä.... 🤣
- Anonyymi
Mistäs tiedät..
- Anonyymi
Ja katoin netistä hintoja. Huh huh. No kai se kauneus maksaa..
- Anonyymi
Köyhälle vätkylälle kaikki on kallista! Kiilota sitten itse kyntesi ja liimaa vaikka pillukarvoja ripsikarvoiksi itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälle vätkylälle kaikki on kallista! Kiilota sitten itse kyntesi ja liimaa vaikka pillukarvoja ripsikarvoiksi itse.
Pillukarvoista saisikin hyvät ja jämäkät ripset. Ja miehelle vaikka kalapuikkoviikset!
- Anonyymi
Missäs sinä rikas asustelet. Ootko ottamassa rahakylpyjä..kyllä tässä maassa taitaa työssäkäyvätkin olla köyhiä..
- Anonyymi
Palvelut maksaa, etkö ymmärrä. Jos ei ole vara maksaa, tee itse eläkä ole lapsellinen vinkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelut maksaa, etkö ymmärrä. Jos ei ole vara maksaa, tee itse eläkä ole lapsellinen vinkuja.
Juuri näin. Nurmeksessa jos alkaa mitään yrittää, alkaa massiivinen mustamaalaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Nurmeksessa jos alkaa mitään yrittää, alkaa massiivinen mustamaalaus.
Pääasia on, että kaikilla olisi kurjaa! Sitten on hyvä kun kaikilla kurjaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, aina samat tyypit valittaa. Taatusti tämäkin valittaja on sama joka valittaa kaikesta, esim. s marketissa HÄN ei saa riittävän hyvää palvelua. Kumma, kun kaikki muut saa, tosi outoo..
Kannattaisi katsoa peiliin, jos alkaa tuntua, että missään ei palvelu toimi ja kaikkialla on liian kallista. Sitten suorittaa hieman itsetutkiskelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, aina samat tyypit valittaa. Taatusti tämäkin valittaja on sama joka valittaa kaikesta, esim. s marketissa HÄN ei saa riittävän hyvää palvelua. Kumma, kun kaikki muut saa, tosi outoo..
Kannattaisi katsoa peiliin, jos alkaa tuntua, että missään ei palvelu toimi ja kaikkialla on liian kallista. Sitten suorittaa hieman itsetutkiskelua.Nurmeksessa kaikki on kallista.
- Anonyymi
Nyt ei ole kyse mitä maksaa vaan siitä että kouluttamattomat alaikäiset tekevät töitä ko. paikassa. Ei tarvii tietysti maksaa niin isoa palkkaa kuin ammattilaisille. Kyllä jokainen joka käyttää näitä palveluita haluaa että ammattilainen tekee ja maksaa siitä mielellään oikean hinnan. Vai liekkö ongelmia saada Ammattilaisia töihin ???
Jotkut kommentoijat ovat ilkeitä , päästelevät suustaan sontaa suorastaan , kunhan vaan saavat päätään aukoa ja olla ilkeitä, ei varmaan ole hyvä olla omassa olossaan.- Anonyymi
Ota nyt lääkkeesi niin rauhotut. Olet aivan sekaisin!
- Anonyymi
Susta voisi jo tehdä rikosilmoituksen, me ymmärämme että olet sekaisin, siksi emme tee.
Siellä ei ole alaikäisiä, ja tekijät kyllä osaa.
Ongelma on SINUN päässäsi
- Anonyymi
Onks tarjol. myös piirakkaa höystöjen kera nam....
- Anonyymi
ei oo
- Anonyymi
Kai se on turvallisempaa harjoitella koulutuksen ohella valvovan silmän alla kun kouluttamattomat kotona. Esimerkillistä toimintaa ennemminkin.
Ikä asiaan niin jos on nuori, ei tarkoita alaikäinen automaattisesti. Molemmat käyvät terveydenhuolto alan koulua työn ohella, joten oma mielipiteeni on kyllä ehdottomasti hienoa, että on vielä nuoria jotka tekevät muutakin kuin tietokonepelejä!
Nuorissa on tulevaisuus!
Ilmaista työtä ei kumpikaan tee ja jos asia kiinnostaa enemmän niin olisin yhteydessä itse henkilöihin enkä täällä huutelisi. Naurettavaa - Anonyymi
liekkö ne nuoret harjoittelijoita jos ovat niin sehän on hyvä asia.
- Anonyymi
Jos työ ja sen hinta kohtaavat niin mitä vingut? Jos ei, niin reklamoit yrittäjälle niinkuin kaikki täyspäiset ihmiset. Jos et pääse yrityksen kanssa yhteisymmärrykseen niin kai siten voi täälläkin huonoä mieltä osoittaa mutta aloituksen perusteella et ole edes asioinut ko. yrityksessä. Pakko sanoa että Nurmes on paska paikka yrittää yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822