Lopen kyllästynyt sivistymättömiin apinoihin, jotka varastaa ja huiputtaa turisteja, sekä tappaa turisteja.
Pattayan apinat
15
306
Vastaukset
Kävelin kerran kaikessa rauhassa pattayan ranta katua pitkin, kun vastaan tuli myrkky genguru. Annoin sille hyvin tilaa mutta se vaan tuli eteen ja taka varikoi minulta voi paperiin käärimäni ruis puikulat, jotka olin tuonut suomesta.
Meinasin tulla hulluksi... kohta apinat huomasi että olen helppo saalis ja alkoivat piirittää... niillä oli pikku puukot ja tuima katse... ne huiputti minua oikein kunnolla.
Ostin loma osakkeen jota ei ollut olemassakaan ja aurinko lasit joissa ei ollut toista sankaa eikä toista linssiä.... Osa maksulla myivät minulle kausi kortin disney elokuvaan joka tulee kuulema ensi iltaan sitten kun tulee....
Raha ei riitä nyt edes parmaseen.... annoin apinoille pankki tunnukseni niin voivat sitten helposti suora veloittaa.... säästän itseltäni töitä vaikka kuin....- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18132291I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Turisteja kuolee ja katoaa kuin raatteentiellä.
- Anonyymi
Mene ihmeessä lääkäriin ja tutkituta pääsi.
- Anonyymi
Thaipoliisiin on parempi olla ottamatta yhteyttä.
Kahdesti on keskellä päivää juovuksissa ollut poliisi pysäyttänyt kadulla ja kysynyt ajokorttia, sitten on kääntänyt selkänsä ja tehnyt lähtöä paikalta, niin että on saanut juosta perässä hakemaan ajokorttinsa takaisin.
Yhden kerran yöllä, pimeästä hyppäsi poliisi ajotielle pysäyttäen pyöräni, ja pyysi rahaa. Hän ei ymmärtänyt englantia, mutta yritti osoittaa elekielellä että hänellä on nälkä, että antaisin hänelle rahaa.
En uskaltanut ottaa lompakkoa esiin, koska luulin että matkani päättyisi siihen jos hän näkee lompakkoni sisällön. Siispä esitin että en ymmärrä, ei ole rahaa.
Hetken hän epätoivoisesti yritti vääntää asiaa selväksi, mutta käänsin taskut ylösalaisin että ei ole rahaa, niin hän luovutti ja pääsin jatkamaan.
Hieman jännittävä tilanne, säkkipimeällä tiellä aseistettu poliisi pysäyttää ja alkaa pyytää rahaa. Varauksella pitää suhtautua kaikkeen, mitä vain voi thaimaassa tapahtua.
Keskimaasta ylöspäin on suuri vaara yksin pyöräilevällä joutua asemiesten ryöstämäksi, jos on arvokas uudehko pyörä alla.
Parempi esittää köyhää, ajella vaatimattomilla ajopeleillä eikä levittele lompakkoaan niin että joku näkee.
Muutama seteli taskussa millä maksaa, lompakko piiloon ryöstön varalta. - Anonyymi
Joku yrittää täällä puolustella näitä elukoita. Kaiken nähneenä voinen todeta että pakasakkia, halveksittavia hylkiöitä.
Käyvät syyttä vanhojen eläkeläisturistien kimppuun.- Anonyymi
Yrittävät vielä myrkyttääkin.
- Anonyymi
Huumekauppaa ja huligaaneja.
Olen ollut paikalla kun poliisi väijytti kolme huligaania, jotka pakenivat samalla moottoripyörällä.
Poliisi seisoi keskellä ajorataa ja veti aseensa esiin. Loppui kummasti pakohalut.
Olin poliisin takana pysähdyksissä.
Näin pitäisi poliisin toimia myös Suomessa. - Anonyymi
Onko ne Apinat Lop Burin Apinoita?
Hyvin on joku kouluttanut nuo karvakuonot ja tuonut ne Pattayalle.
Vitsit sikseen..
Tavalliselle muutaman viikon Thaimaassa olevalle Turistille vaarallisinta on liikenne.
Ei huligaanit.Jo kadun ylitys voi vaatia suurta ennakointia.- Anonyymi
Vaarallisimpia on rantakadun suojatiet liikennevaloineen. Thaikut eivät ole koskaan kuulleetkaan että jalankulkijoiden takia pitäisi pysähtyä punaisiin odottelemaan.
Kätevämpää on puikahtaa hivotellen jalankulkijaa jos on äärimmäisen taitava kuljettaja, kuten useimmat nuoret miehet ja ammattikuskit ovat.
Siihen voi myös luottaa että jos toiselle kaistalle auto pysähtyy valoihin, niin toista kaistaa pitkin tuleva ei pysähdy.
Jos käy niin hyvä tuuri että autot pysähtyy rantakadulla punaisiin molemmille kaistoille, ja vilkutat heille kiitokseksi, niin jäät vain autojen välistä viittäkymppiä tulevan skootterin alle.
Selvinpäinkin vaatii usein pelisilmää ylittää katu. Yksi potentiaalinen tilanne on kun lavataksi bongaa asiakkaan ja lyö liinat kiinni, ja sen takana tuleva auto ei hiljennä lainkaan vaan puikkaa ohi.
Lava- auton edestä tietä ylittämään lähtenyt pääsee tällöin tutustumaan ohittajan etusäleikköön ja jos varsi riittää niin myös tuulilasiin.
Sukhumvitin isot risteykset on Pattayan Le Mans, jossa nopeimmat kiihdyttäjät ja vanhimmilla vihreillä liikkeellä olevat palkitaan vapauden ristillä.
Itsesuojeluvaiston omistajilla on oltava silmät joka suuntaan ja koskaan ei pidä mennä eturiviin Sukhumvitilla ja ampautua matkaan keltaisilla. Sieltä tulee AINA joku ja se tulee kovaa.
On onnettomuuksia jotka on vältettävissä, mutta on myös onnettomuuksia joille ei voi mitään. Vältettävissä olevia on kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa.
2010
- Anonyymi
Minä olen lopen kyllästynyt sinun jatkuviin valituksiin ja älyttömiin aloituksiin. jotka eivät kuulu matkailupalstalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Pyri apinoiden kouluttajaksi Pattayalle.
- Anonyymi
2010
Kiva nähdä sinäkin osaat olla järkevä etkä sokeasti aina puolusta selviä negatiivisia asioita Thaimaassa!
Neuvosi ovat 100% totta!
Itse olen alkuun ryzzinyt kun katson väärään suuntaan kun tulen Pattikselle! Eri puolen liikenne.
Ja koskaan ei pidä mennä autojen väliin jos ne ovat niin korkeita ettet näe yli, Takaa tulee kovaa usein mopomies... jopa jalkäytävää myöten.- Anonyymi
Alkaako 2010:lle totuus valjeta pattaya ei ehkä olekaan paratiisi, yhdestä asiasta kannattaa olla huolissaan ja varoittaa, ne on lavataxit, älkää koskaan seisoko niiden lavan takana, muutama vuosi sitten joku venäläinen nainen menetti jalkansa kun seisoi siinä, ja toinen lava-auto ajoi perään, lisäksi tämä diesel autot ajavat toistuvaa ympyrää, ja se saastuttaa ilmaan todella kovalla kädellä, aiheuttaen savusumua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136