Ei kiinnosta työttömien terveystarkastus.
Ehkä ketään
17
356
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän siinä ole mitään kiinnostavaa. Normi verikokeet ja lomakkeet, alkoholin käyttö, masennus ja nikotiini. Sitten sairaanhoitajan kanssa jutustelua ehkä puolisen tuntia.
- Anonyymi
Tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsää.
Juu ei ole seksikäs hoitsu korkkareissa strippaamassa ja viskipaukkuja tarjolla tarkistuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsää.
On kyllä tylsä myös tämä Suomi24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä tylsä myös tämä Suomi24.
Ei kai? Kuuluisa banaanilaatikkomies ja pötköpölvästi viihtyvät tämän ääressä kolmattakymmentä tuntia/pv joskus, eivät edes nukkua malta.
- Anonyymi
Käytännössä etsitään jokin syy että voivat laillisesti laittaa kuntouttavaan työtoimintaan ja kunnan ei tarvitse maksaa sakkomaksua työttömästä valtiolle.
- Anonyymi
Maksa hiippari omat sakkosi veks mitkä sait jäätyäsi kiinni suklaan näpistelystä salesta
- Anonyymi
Työtön oot sillonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa hiippari omat sakkosi veks mitkä sait jäätyäsi kiinni suklaan näpistelystä salesta
Nuole Urpoa kovemmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön oot sillonkin.
Perss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuole Urpoa kovemmin!
fagotti
- Anonyymi
Paskisine
- Anonyymi
Vaikka minua kiinnostaisi niin terveydenhoitajia eivät kiinnosta minä eikä lääkäreitä eikä laborantteja.
- Anonyymi
Ota asioista selvää. Laborantti ei tutki / käsittele ihmisten verinäytteitä.
- Anonyymi
Pääsisp isgekeee tuipauunolt kalon halki ja raat o perähikiän villisiioille
- Anonyymi
Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
- Anonyymi
Kiinnostaa kuin kilo pötköpölvästin paskaa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310619
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072125- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331091Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007