Eikö ole ihmeellistä

Anonyymi-ap

että voit olla jonkun mielessä vaikka koko päivän, eikä sinulla ole siitä aavistustakaan? vielä ihmeellisempää on se, että sinulle tuntematon ihminen voi jäädä sinulle mieleen, vaikka pelkästä katseiden kohtaamisesta.

51

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oikein tiedä miten tähän aloitukseen pitäisi suhtautua. Tuskin kukaan pelkän katseen takia jää pitkäksi aikaa lukkoon tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Riippunee tilanteesta yksinäisellä ihmisellä pelkkä katsekin voi herättää halun tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippunee tilanteesta yksinäisellä ihmisellä pelkkä katsekin voi herättää halun tutustua

        KATSE,SILMÄT.
        Yliarvostettua.
        Inhoa katsoa silmiin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­­y­­m­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18133008G

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En osaa ajatella, että minua joku miettisi. Ei minussa ole mitään ajateltavaa.

    • Anonyymi

      Panee miettimään.
      Koskettava.
      Loppu sai hymyilemään :)

    • Anonyymi

      On se kyllä ihmeellistä, ihmeiden aika ei ole ohi

    • Anonyymi

      Minulla on aavistus.

      • Anonyymi

        Minkälainen aavistus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen aavistus?

        viboja vaan :)


    • Se on ihmeellistä kyllä. Sitä ei osaa kukaan selittää, mistä se johtuu, että niin käy.

      • Anonyymi

        Alaikäisistä haaveilevan guben tuskin kannattaa vastata ollenkaan. Saastoilla tuo ajatuksenjuoksu poikkeaa sen verran normista muutenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäisistä haaveilevan guben tuskin kannattaa vastata ollenkaan. Saastoilla tuo ajatuksenjuoksu poikkeaa sen verran normista muutenkin

        No pysyisit sitten hiljaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No pysyisit sitten hiljaa.

        Olisin hiljaa alaikäisiin rikoksia kohdentavista henkilöistä? En ikinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisin hiljaa alaikäisiin rikoksia kohdentavista henkilöistä? En ikinä

        Missä minä olen sellaista tehnyt ja milloin? Vastaapas nyt siihen ja äkkiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä minä olen sellaista tehnyt ja milloin? Vastaapas nyt siihen ja äkkiä.

        Kysele Itä-Uudenmaan poliiseilta jos niillä olisi muistitikulla jotain tollasta pientä infoa asiasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysele Itä-Uudenmaan poliiseilta jos niillä olisi muistitikulla jotain tollasta pientä infoa asiasta

        Miksi minua kiinnostaisi, kun en majaile siellä päinkään. Haukut ihan väärää hemmoa, kuten tapanasi usein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysele Itä-Uudenmaan poliiseilta jos niillä olisi muistitikulla jotain tollasta pientä infoa asiasta

        Niin ei ne asiat pelkän spekulaation varassa välttämättä ole


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi minua kiinnostaisi, kun en majaile siellä päinkään. Haukut ihan väärää hemmoa, kuten tapanasi usein on.

        Yhden kaltaisesi tiedän viimeksi asuneen kuopiossa yhden lähelle kaltaisesi täsä haminassa ja yhden jani nimisen tiedän viimeksi asuneen porissa joka saattanee olla hyvinkin paljon kaltaisesi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi minua kiinnostaisi, kun en majaile siellä päinkään. Haukut ihan väärää hemmoa, kuten tapanasi usein on.

        Kyllä nämä on nähty hahmotehtailija joten turhaan sohit ätmi sillä kuvitteellisella miekalla


    • Anonyymi

      Enpä usko et oon kenenkään mielessä

    • Anonyymi

      Voi olla että laitan sinulle viestiä jossain kohtaa

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Mistä olet saanut numeroni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut numeroni?

        Sivusta , en mistään.


    • Ei se minusta ole ihmeellistä. Aika usein jää kohtaamani nätti tyttö mieleeni, lyhyemmäksi tai pitemmäksi ajaksi. Ja minulle on joitakin kertoja tyttö sanonut että olen ollut mielessä, yksi jopa kolme vuotta.

    • Uskotko telepatiaan?

      • Anonyymi

        En enkä lahjoihin koska kaiken vähän minkä mä osaan olen joutunu itse opettelemaan toki olen saanu malleja joista on voinu soveltaa itselleen parhaiten soveltuvan


    • Anonyymi

      Se riippuu, että riittääkö kasvomuisti, sopiiko lasikenkä ym

      • Anonyymi

        Eräs nainen ei tunnistanut, vaikka istuttiin vastapäätä liikennevälineessä ja katsoin suoraan kohti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen ei tunnistanut, vaikka istuttiin vastapäätä liikennevälineessä ja katsoin suoraan kohti.

        Oliko alkusyksystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko alkusyksystä?

        Ei. Hänkin on muuttunut paljon, mutta tunnistin silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen ei tunnistanut, vaikka istuttiin vastapäätä liikennevälineessä ja katsoin suoraan kohti.

        Sanoitko itse jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko itse jotain?

        Mitä voisi sanoa jollekin, joka ei tunnista. Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen ei tunnistanut, vaikka istuttiin vastapäätä liikennevälineessä ja katsoin suoraan kohti.

        Oli etiäinen hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli etiäinen hän.

        Katse kertoo enemmän kuin sanat

        Kosketus menee sieluun

        Kuin tuoksut

        Ne muistetaan vuosikymmenien päästä

        Se tapa koskettaa

        Yksilöllinen juttu

        Kahden välillä

        Vain he tietävät viestin

        Äänetön


    • Anonyymi

      Etkö tunne kun ajattelen sinua?

    • Minulla saattaa jäädä ihminen mieleen todella pitkäksi aikaa, vaikka en olisi tämän kanssa ikinä missään tekemisissä edes ollut. Juurikin pelkkä katseiden kohtaaminen, hymy tai tuijotus… ehkä se on jotain telepatiaa tai todella voimakasta kemiaa? en tiedä, mutta ihmeellistä se todellakin on.

      • "ihmeellistä se todellakin on"

        Miksi on ihmeellistä että muisti toimii? Minun mieleen jää (joidenkin) kohtaamieni kaunotarten lisäksi vaikka mitä, esimerkiksi (joitakin) kohtaamiani autoja, 'harrastusvälineitä', kirjoja ym. Jopa viime joulukuulta muistan erään tuimakatseisen kassakaunottaren.


      • Anonyymi

        Eiköhän se ole tullut kaikille selväksi naisia ja lapsia esittävä wannabenainen että mitään varsinaista loogisuutta et miäs tarvitse näissä pakkomielleteattereissa


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        "ihmeellistä se todellakin on"

        Miksi on ihmeellistä että muisti toimii? Minun mieleen jää (joidenkin) kohtaamieni kaunotarten lisäksi vaikka mitä, esimerkiksi (joitakin) kohtaamiani autoja, 'harrastusvälineitä', kirjoja ym. Jopa viime joulukuulta muistan erään tuimakatseisen kassakaunottaren.

        Taas katse.


      • Anonyymi

        Katse.


      • Freedude kirjoitti:

        "ihmeellistä se todellakin on"

        Miksi on ihmeellistä että muisti toimii? Minun mieleen jää (joidenkin) kohtaamieni kaunotarten lisäksi vaikka mitä, esimerkiksi (joitakin) kohtaamiani autoja, 'harrastusvälineitä', kirjoja ym. Jopa viime joulukuulta muistan erään tuimakatseisen kassakaunottaren.

        Ei muistin toimiminen olekaan erikoista. Vaan se, että joku jää mieleesi niin tiivisti, että saatat ajatella häntä usein. Useita kertoja päivässä, monena päivänä.
        Eli ihmisten ja asioiden muistaminen on normaali osa ihmisen aivojen toimintaa. Mutta se, kuinka tuikituntematonkin voi olla mielessäsi pitkän aikaa tuikituntemattomasta syystä, niin se on ihmeellistä.


    • Anonyymi

      Oletko ap se ruskeaverikkö viime viikolta?

    • Anonyymi

      Mikä siinä ny on ihmeellistä vaikeampaa on pystyä unohtamaan jos oikeasti kiinnostui itse ihmisestä eikä vain tämän ulkonäödtä noi omalla kokemuksella

      • Ulkonäkö (kehonmuoto) on osa itse ihmistä.

        Uros kiinnostuu (ihastuu) ainoastaan naaran ulkonäköön, johon ikävuodet vaikuttaa merkittävästi.

        Avauksen tilanteessa, jossa sinulle tuntematon ihminen voi jäädä mieleen, vaikka pelkästä katseiden kohtaamisesta, ei ole mitään mahdollisuuttakaan kiinnostua (ihastua) muuhun kuin ulkonäköön.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Ulkonäkö (kehonmuoto) on osa itse ihmistä.

        Uros kiinnostuu (ihastuu) ainoastaan naaran ulkonäköön, johon ikävuodet vaikuttaa merkittävästi.

        Avauksen tilanteessa, jossa sinulle tuntematon ihminen voi jäädä mieleen, vaikka pelkästä katseiden kohtaamisesta, ei ole mitään mahdollisuuttakaan kiinnostua (ihastua) muuhun kuin ulkonäköön.

        Taas KATSE.Sama silmäfetissi useissa kirjoituksissa.Toistuu jatkuvasti silmät,katse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas KATSE.Sama silmäfetissi useissa kirjoituksissa.Toistuu jatkuvasti silmät,katse.

        Niin, mies ihastuu tytön kehon(osien)muotoon, varsinkin kasvojen muotoon, ja etenkin 'rohkeasti' paljastettuun ihon pintaan.


    • Anonyymi

      Toive ajattelua, Hän ei minua ajattele. Hänellä uusi elämä.

    • Anonyymi

      Ei miua kukaan ajattele ehkä joku korkeintaan ajattelee negatiivisessa mielessä

    • Anonyymi

      Olen ihan varma että joku ajatteli minua yksi yö ja se tuntui hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe