Hei me matkaillaan!

Anonyymi-ap

Pari viikkoa parin kuukauden lomaan. Majapaikka valittu ekaksi kuukaudeksi hintaan 600 juuroa airbnb:stä. 85 neliön ammeellinen kämppä, talo vanha mutta kämppä moderniksi rempattu ja hyvät arvostelut saanut. Toinen kk fiilispohjalta.
Edellisestä matkasta aikaa ja sekin meni koronan vuoksi siten ettei paljoa ole kertomista.

Jotkut sanoo hintojen nousseen paljon, jotkut sanoo että ei ole, jotkut sanoo että kannabiskauppa näkyy katukuvassa ikävästi ja toiset sanoo ettei näy missään. Jotkut sanoo että tytöt repii paidanhelmasta häiritsevästi ja toiset sanoo että kukaan ei revi.
Millainenhan mahtaa olla jouluna matkailijoiden määrä, kun en ole ikinä joulua ollut Pattayalla, vaan yleensä vain keväällä? Onko enemmän miesvoittoista turistia vaiko pariskuntia?

Onko joku kokeillut nyt pössyttelyä? Toimiiko vai myykö ne jotakin varresta jauhettua roskaa turisteille? Laihat on omat kokemukset tuosta mutta kiinnostaa testata.

4

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kokeillut sitä täällä muutaman kerran, minulle itselleni sillä ei oikein ole ollut mitään ihmeellistä vaikutusta.

Voi, pitää paikkansa, että ruokahalu kasvaa ja ruuassa maistuu pikku vivahteet paremmin. Minun mielestäni toinen on, kuin Lipoa ja redbullia eli sydän lyö nopeasti ja uni ei tule. Toinen kuulemma väsyttää.

Mitään ihmeellistä tunnetta siitä ei nyt oikein tule. Voi olla, että pitää vetää runsaasti. Ruoka kyllä maistuu paremmalta.

• Anonyymi

Olen kokeillut muutamia kertoja, ensimmäinen kerta valtava väsymys, päätä ei jaksanut nostaa, toinen kerta ei mitään tapahtunut, suomessa kokeilin muutaman kerran ei vaikutusta, weediä on hyvin tarjolla thaimaassa, mutta hinnat ei ole niin edullisia kuin esim. suomessa on... kokeilin jotain orange weediä... ja jotain toista en muista, mahdollisimman suuri pcb arvoa pyysin myyjältä. kaksi sätkää maksoi 690 bahtia.

• Anonyymi

Turistimäärissä samat suhdeluvut kuin ennenkin lukemani mukaan. Tänä talvena 75% turismista on palannut koronaa edeltävälle tasolle varausten mukaan.

Vuoden sisällä pitäisi olla koronaa edeltävissä lukemissa arvion mukaan. Elpymistä on helpoteltu muun muassa e-visoilla ja helpolla 60-90 päivän, jopa puolen vuoden visalla.

Turistin kannalta on hyvä jos porukkaa on riittävästi, mutta ei liikaa. Silloin ravintolat ja palvelut toimii siten kuin on tarkoitettu, henkilökuntaa ole liikaa eikä liian vähän.

Majoituksista saa kuulema alennuksia edelleen, koska neljännes vieläkin uupuu asiakkaista.

Omalla kohdalla kannabiksesta ei ole ollut mitään iloa, mutta olen nähnyt että joillakin se toimii todella hyvin ja heistä tulee hilpeitä rentoja veikkoja. Olen kokeillut Suomessakin erittäin ammattimaisten kasvattajien tuotteita, vaan en ole niistä hyötynyt.

Oma lääketieteen käyttöön kasvatus lopetettiin jo vuosi sitten. Hinnat romahti ja asenneilmapiiri alkoi kääntyä vihamieliseksi kasvattajia kohtaan, kun jotkut lapset joutui sen kanssa vaikeuksiin, tai niin ainakin ajateltiin.

Käytännössä heidän muotihuumeet on muuta kuin kannabis. Vahvat opiaatit on muodissa, yaba on edelleen ykkönen mutta yaba on voimakas piriste, kun taas opiaatit turruttaa.

Yaba on siinä vaiheessa vaarallinen kun on valvottu pari vuorokautta, metaan ei pitäisi kenenkään koskea. Niin monta kertaa olen kuullut sen suomalaisiltakn että se oli elämä sitten siinä kun piti mennä koskemaan siihen skeidaan.

2010

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe