Miten ois horoskooppiketju?

Anonyymi-ap

Ei ole hetkeen ollu!! Mikä on sinun skooppi? Entä ikävöimäsi?

61

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesimies <3 Vaaka

    • Anonyymi

      Vesimies 🩷Vesimies

      • Anonyymi

        Toihan vesittääkin koko jutun.......


    • Anonyymi

      Oinas ja Leijona.
      Toisen kaivattuni en tiedä, en tiedä edes etunimeä vaikka lähellä asuu😢

      • Anonyymi

        Uskon, että tämä olisi hyvä yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että tämä olisi hyvä yhdistelmä.

        Tiedän että on.


    • Anonyymi

      En tiedä kaivattuni syntymäpäivää...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskooppi, tuo muinainen riena, no aasi. Itse olen invalidi-kissi.

        Vailla yhteiskunnallisia oikeuksia.

        Vai olenko?

        https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s

        Miten sulla palstalla surraava mies muuten menee, ootko ottanut rauhallisesti?


    • Anonyymi

      Hän on ♍ ja minä ♐

      Eli liekkö tuhoontuomittu juttu.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä, koska on myös kiinalainenkin horoskooppi, nousumerkit yms, joten ei horoskooppeja pidä liikaa katsoa.


    • Neitsyt😇 🦌🦁🦬🐠

      • Anonyymi

        Oletko mies löytänyt tämän fiktiohahmosi taas jostain välilehdeltäsi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies löytänyt tämän fiktiohahmosi taas jostain välilehdeltäsi ?

        Halvat huvit jollakulla🦀


      • Anonyymi

        En voi välttyä aina ajattelemesta et neitsyet on pantu alulle jouluna tai uutenvuotena :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En voi välttyä aina ajattelemesta et neitsyet on pantu alulle jouluna tai uutenvuotena :)

        Niinpä🤭


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Halvat huvit jollakulla🦀

        Niin sulla näinä eri originalnaisina esiintyminen ja tietyt vahtaa aina sitä mikä eniten äänessä milloinkin, hyvin menee👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla näinä eri originalnaisina esiintyminen ja tietyt vahtaa aina sitä mikä eniten äänessä milloinkin, hyvin menee👍

        ?!?!?!


    • Anonyymi

      ♐️💔♒️

    • Anonyymi

      Horoskoopit menevät niin että mitä keskitalvemmalla olet syntynyt, niin sitä synkkämielisemmäksi, hullummaksi sekä ongelmalliseksi sinut leimataan. Kesän lapset ovat heidän vastakohtiaan. Eli koska itse olen syntynyt talvella niin ehken siksi lue horoskooppeja kovin aktiivisesti. Kaksi talvella syntynyttä eivät sovi toisilleen koska miten kaksi masennukseen taipuvaista voisivat olla yhteensopivia? Vähintään toisen täytyy olla elämäntuoja parisuhteessa, mieluiten molemmat. Olisikohan skorpioninainen minulle sopiva? Sellainen raivoisan vattuileva punapää. Tavallaan pidän sellaisesta vaikka vihaankin riitelyä. Kemioiden yhteensopiessa ystävällismielinen vattuilu tekee hyvää.

      • Anonyymi

        Riippuu nyt siitä kuinka fanaattisesti uskot kooppeihin 😁
        Itse ♒ ja ex oli ♌ ja kyllä oli kaikkea muuta kuin positiivinen merkki hän! Toinen tosi hankala oli ♉ todella masennukseen taipuvainen.
        Itse tullut aina paremmin toimeen toisen vesimiehen tai loppusyksyn merkkien kanssa.
        Ei siis pidä yleistää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu nyt siitä kuinka fanaattisesti uskot kooppeihin 😁
        Itse ♒ ja ex oli ♌ ja kyllä oli kaikkea muuta kuin positiivinen merkki hän! Toinen tosi hankala oli ♉ todella masennukseen taipuvainen.
        Itse tullut aina paremmin toimeen toisen vesimiehen tai loppusyksyn merkkien kanssa.
        Ei siis pidä yleistää!

        En tajua yhtään mitä nuo merkit on😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua yhtään mitä nuo merkit on😅

        Leijona ♌ ja härkä ♉ on noi merkit 🙄


    • Anonyymi

      Vesimies ja leijona ❤️

    • Anonyymi

      Neitsyt, hänestä ei hajuakaan.

    • Anonyymi

      Olen edelleenkin kauhea kaksonen, hirmuinen lohikäärme, jykevä tammi, mitä vielä? 😁

    • Anonyymi

      Vinis ja pettu

    • Anonyymi

      Mä olen rapu. Hän on enkeli.

      • Anonyymi

        Oi kuinka söpö🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kuinka söpö🤗

        Hän on, kumpaakin. ☺️


    • Anonyymi

      Kauris ja jousimies.

      • Anonyymi

        Näiden merkkienhän ei pitäisi ilmeisesti olla kovin sopivia toisilleen (ovat vähän kuin vastakohtia) mutta omasta kokemuksesta puhuen kaikki oli vaan niin täydellistä silloinkin kun oli epätäydellistä. Parisude päättyi koska kaurismies poistui onnettomuudessa ajasta ikuisuuteen. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden merkkienhän ei pitäisi ilmeisesti olla kovin sopivia toisilleen (ovat vähän kuin vastakohtia) mutta omasta kokemuksesta puhuen kaikki oli vaan niin täydellistä silloinkin kun oli epätäydellistä. Parisude päättyi koska kaurismies poistui onnettomuudessa ajasta ikuisuuteen. 💔

        Osanottoni🙏❤


      • Anonyymi

        Kumpi on kumpi?


    • Anonyymi

      Vaaka ja kauris😂 ne ei yleensä passaa yhtään yhteen!

      • Anonyymi

        Näin 24 vuoden kokemuksella:
        Ei niin..
        Kauris on aivan liian viileä vaa'alle.

        Mut aina pitää muistaa, että myös nousevat merkit vaikuttavat eikä horoskooppeihin kannata ylipäätään liikaa uskoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin 24 vuoden kokemuksella:
        Ei niin..
        Kauris on aivan liian viileä vaa'alle.

        Mut aina pitää muistaa, että myös nousevat merkit vaikuttavat eikä horoskooppeihin kannata ylipäätään liikaa uskoa..

        Mun kaikki entiset miehet ja kaverit on ollut kauriita. Aina! Ja nyt uusikin😂 .. että kokemista kauriista löytyy. Kauris on niin jääräpäinen vaikea persoona, että ei todellakaan joustava vaaka tule toimeen. Mutta jos sitä vielä kerran kokeilisi.. turhaan kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaikki entiset miehet ja kaverit on ollut kauriita. Aina! Ja nyt uusikin😂 .. että kokemista kauriista löytyy. Kauris on niin jääräpäinen vaikea persoona, että ei todellakaan joustava vaaka tule toimeen. Mutta jos sitä vielä kerran kokeilisi.. turhaan kylläkin.

        * kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaikki entiset miehet ja kaverit on ollut kauriita. Aina! Ja nyt uusikin😂 .. että kokemista kauriista löytyy. Kauris on niin jääräpäinen vaikea persoona, että ei todellakaan joustava vaaka tule toimeen. Mutta jos sitä vielä kerran kokeilisi.. turhaan kylläkin.

        Ihanaa kun jaksat mies hakea huomiota elämästä vieraantuneilta jauhamalla eri tarinoita, tapa ilmaista kupletin juoni on tyly, koska toksisia on nääs tarkoitusperätkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaikki entiset miehet ja kaverit on ollut kauriita. Aina! Ja nyt uusikin😂 .. että kokemista kauriista löytyy. Kauris on niin jääräpäinen vaikea persoona, että ei todellakaan joustava vaaka tule toimeen. Mutta jos sitä vielä kerran kokeilisi.. turhaan kylläkin.

        Ihan miten vain mutta kyllä kauriit ovat herkkiä ja ihastuttavia henkilöitä kun taas vaa'at ovat tasapaksuja ja tylsiä ihmisiä. Vaa'oille sopii toinen tylsimys eli rapu. Kauriit taas sopivat hyvin esim. neitsyen tai jousimiehen kanssa.

        Horoskoopin tylsin merkki on ylivoimaisesti Kalat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vain mutta kyllä kauriit ovat herkkiä ja ihastuttavia henkilöitä kun taas vaa'at ovat tasapaksuja ja tylsiä ihmisiä. Vaa'oille sopii toinen tylsimys eli rapu. Kauriit taas sopivat hyvin esim. neitsyen tai jousimiehen kanssa.

        Horoskoopin tylsin merkki on ylivoimaisesti Kalat!

        Jos katson ympärilleni itseni mukaanlukien, niin kyllä vaaka on perusluonteeltaan kaikkea muuta kuin tasapaksu luonne. Kaikki tuntemani vaa' at ovat elämäniloisia ihmisiä.

        Sosiaalinen, diplomaattinen, yleensä hurmaava persoona, jonka kanssa on karrikoidusti helppo tulla toimeen. Toki jokaisen yksilökohtainen elämänkokemus tuo omat mausteensa kaikkiin horoskooppeihin. Kuinka paljon ja millaisia traumoja mukanaan kantaa.

        Enkä omalla kommentillani tarkoittanut tehdä kaurista yhtään huonommaksi. Olen vain kokenut, että kauris on minulle liian viileä ihminen.

        46:19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaikki entiset miehet ja kaverit on ollut kauriita. Aina! Ja nyt uusikin😂 .. että kokemista kauriista löytyy. Kauris on niin jääräpäinen vaikea persoona, että ei todellakaan joustava vaaka tule toimeen. Mutta jos sitä vielä kerran kokeilisi.. turhaan kylläkin.

        Kyllä. Me kauriit emme jousta yhtään ja olemme jäisiä kivimuureja. Sanani on ainoa oikea lakisi. Joko tai, täysillä päätyyn tai ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Me kauriit emme jousta yhtään ja olemme jäisiä kivimuureja. Sanani on ainoa oikea lakisi. Joko tai, täysillä päätyyn tai ei ollenkaan.

        Kauriit on vaikeita persoonia, ehkä joillekin natsaa. Kauris on jääräpää, pitkävihainen ja aina oikeassa missään ei jousteta. Rakkauttakin on vaikea näyttää tai sanoa. Mun kyllä täytyy myöntää harmikseni, että jostain syystä mun polulle ajautuu aina kauris! Sitten tulee se tunne eikääää taaaaas! ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauriit on vaikeita persoonia, ehkä joillekin natsaa. Kauris on jääräpää, pitkävihainen ja aina oikeassa missään ei jousteta. Rakkauttakin on vaikea näyttää tai sanoa. Mun kyllä täytyy myöntää harmikseni, että jostain syystä mun polulle ajautuu aina kauris! Sitten tulee se tunne eikääää taaaaas! ..

        Kokemukseni mukaan kauriin hyviä puolia ovat vankkumattomuus ja jämeryys. He ovat peruskallioita, suorittajia, turvallisuushakuista ja järkeviä.

        46:19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan kauriin hyviä puolia ovat vankkumattomuus ja jämeryys. He ovat peruskallioita, suorittajia, turvallisuushakuista ja järkeviä.

        46:19

        Auts, todellakaan ole järkeviä😂.. en tiedä ainuttakaan järkevää kaurista. Kaikki on hyvin ongelmallisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vain mutta kyllä kauriit ovat herkkiä ja ihastuttavia henkilöitä kun taas vaa'at ovat tasapaksuja ja tylsiä ihmisiä. Vaa'oille sopii toinen tylsimys eli rapu. Kauriit taas sopivat hyvin esim. neitsyen tai jousimiehen kanssa.

        Horoskoopin tylsin merkki on ylivoimaisesti Kalat!

        Kyllä näin on. Yhdyn tähän mielipiteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauriit on vaikeita persoonia, ehkä joillekin natsaa. Kauris on jääräpää, pitkävihainen ja aina oikeassa missään ei jousteta. Rakkauttakin on vaikea näyttää tai sanoa. Mun kyllä täytyy myöntää harmikseni, että jostain syystä mun polulle ajautuu aina kauris! Sitten tulee se tunne eikääää taaaaas! ..

        Mitä se kertoo sinusta ihmisenä?


    • Anonyymi

      Ketju ateisteistahan jo on vapaasti ajatella. Kaulallahan se on epäluottamukseksi.

    • Anonyymi

      En ole vielä kysynyt.

    • Anonyymi

      Olen kaksonen ja rakkaani on kaksonen. Rakastajani on skorppiooni.

      Kaikki natsaa oikein hyvin!

    • Anonyymi

      Olen oinasnainen ja kaipaan vaakaa.

    • Anonyymi

      Jouskarinainen haaveilee Vesimiehestä...

    • Anonyymi

      Olen leijona ja tykkään oinasnaaraasta.

      • Anonyymi

        Onko oinas se lihava joka nainu
        10’000 urosta?


    • Anonyymi

      Vesimies/Jousimies

      • Anonyymi

        Kumminpäin?


      • Anonyymi

        ❤💔⚡️❤💔


    • Anonyymi

      Minä neitsyt, hän kalat. Ja sama kiinalainen horoskooppi

    • Anonyymi

      Mä oon mää ja sä oot sää.

    • Anonyymi

      Leijona. En tiedä ihan varmaksi hänen, mutta todennäköisesti kauris.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe