Remi 9a outo merkki vasemassa yläkulmassa

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt kysellä mitä se tarkoittaa nyt vasta ilmesty noin 1kk näkynyt netistäkään ei tunnu vastausta löytyvän kolmio jossa pallo kärjessä afrigantähden pelinappulalta näyttää musta ∆ tuon näköinen pyöreä pallo puuttuu kärjestä toki kapeampi katson löytyisikö hymiöstä♟️ei löytynyt kolmion mallisena lähin vastaava.🤔📱.

18

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi liittyä peleihin tai käyttäjäprofiileihin. Jokin niihin liittyvä ilmoitus lukematta. Käynnistä puhelin uudestaan. Häipyykö kuvake sillä?

    • Anonyymi

      Remi 9a outo merkki vasemassa yläkulmassa = Joo on häipynyt jo niin mutta muut merkit niitä on 2kpl kärkikolmio väärinpäin varustettuna huutomerkillä kärkikolmion sisällä ainakin jo 2kk ovat aina siellä kun panee päälle puhelimen .Sammutetaan yöksi netin selaupuhelin vain
      😳🤔.

      • Anonyymi

        Huutomerkki kolmion sisällä tarkoittanee, että "tapahtui virhe" tai "huomiota vaaditaan". Vedä näytön yläilmoituspalkki alas, niin sieltä varmaan paljastuu ilmoitus, jossa asiasta kerrotaan tarkemmin.


    • Anonyymi

      Ei ole tullut mieleen klikata sitä kuvaketta ja katsoa mitä siitä tapahtuu? Yleensähän nuo kuvakkeet avaa jonkin näkymän, jossa on tietoa ilmoituksesta jne.

    • Anonyymi

      Reni 9A outo merkki vasemassa yläkulmassa = kolmio ,piste,kolmio,piste jää päälle toinen kysymys??? 24 suomi .fi kirjoittaa 1000 kirjainta se katkaisee ,sinun pitää rekisteröityä aloita sitten TAAS ALUSTA en muista mitä olen kirjoittanut sanatarkasti puhelimessa jokin aika katkaisu? HAKKERI? Vai v********** 24 suomi.fi minulle??🤔🤔🥺🥺🤬🤬it- mies oli menossa en voinut kysyä häneltä en jaksanut odottaa 5h että mies saapuisi paikalle työkeikalta .

      • Anonyymi

        Jos tuollaista tapahtuu useammin, niin kannattaa ehkä kirjoittaa jatkossa ainakin pitkät viestit puhelimen muistiossa ja siirtää ne sieltä sitten kopioimalla leikepöydän kautta S24:n viestiruudukkoon.

        Muuten pitänee sanoa, että voisi tietysti aina kirjautua palveluun ennen viestien kirjoittamista, niin ei pitäisi enää silloin tulla vaatimusta rekisteröitymisestä kesken kirjoittamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuollaista tapahtuu useammin, niin kannattaa ehkä kirjoittaa jatkossa ainakin pitkät viestit puhelimen muistiossa ja siirtää ne sieltä sitten kopioimalla leikepöydän kautta S24:n viestiruudukkoon.

        Muuten pitänee sanoa, että voisi tietysti aina kirjautua palveluun ennen viestien kirjoittamista, niin ei pitäisi enää silloin tulla vaatimusta rekisteröitymisestä kesken kirjoittamisen.

        Muuten ihan hyvä osaan kirjoittaa joten kuten ,tuo ylhäällä oleva tex siirto täyttä hepreaa minulle monelta älypuhelimen käyttäjältä kysynyt it- turvasta ja muista sanovat riittää kun osaa perusasiat mennä nettiin selata sitä .Tulla pois sieltä ja sammuttaa puhelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten ihan hyvä osaan kirjoittaa joten kuten ,tuo ylhäällä oleva tex siirto täyttä hepreaa minulle monelta älypuhelimen käyttäjältä kysynyt it- turvasta ja muista sanovat riittää kun osaa perusasiat mennä nettiin selata sitä .Tulla pois sieltä ja sammuttaa puhelin.

        Remi 9 a= Uusi vika tosi ärsyttävä rupeaa olemaan olen säätänyt näytön himeälle migreenin takia vilkuttaa kirkas ,himmeä,kirkas,himmeä ,kirkas ihan vasta crome upaten jälkeen .Tässä saa kohta epilepsia kohtausen ,yrittääkö se morsettaa minulle minä en vilkutus tekniikkaa en ymmärrä ,3 sekunnin välein tapahtuva toiminto .Päivityksen jälkeen menee näyttö kirkkaalle joutuu erikseen sen laittamaan himmeälle .🤔🥺🌟🌚🌟🌚🌟🌚🌟.muilla koneilla päivityksien jälkeen näyttö on kirkas siellä helppo 2 näppäintä painaa ja pysyy 1 kk taas ,älypuhelin taas ei ongelma on suurin suomi 24.fi .🤔🤔🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten ihan hyvä osaan kirjoittaa joten kuten ,tuo ylhäällä oleva tex siirto täyttä hepreaa minulle monelta älypuhelimen käyttäjältä kysynyt it- turvasta ja muista sanovat riittää kun osaa perusasiat mennä nettiin selata sitä .Tulla pois sieltä ja sammuttaa puhelin.

        Teksti kopioidaan näppäimistön leikepöydälle painamalla aluksi yhtä sanaa siitä pitkään, kunnes se "maalautuu" siniseksi. Sitten vedetään kursorinosoittimella koko kopioitavaksi haluamansa teksti siniseksi, jonka jälkeen tekstin ylä- tai alapuolelle ilmestyneistä valinnoista valitaan "Kopioi".

        Sitten siirrytään kohtaan, johon teksti halutaan liittää, näpäytetäänn aloituskohtaa, että kursori alkaa vilkkua siinä , painetaan vilkkuvaa kursoria pitkään ja ilmestyvistä valinnoista valitaan "Liitä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remi 9 a= Uusi vika tosi ärsyttävä rupeaa olemaan olen säätänyt näytön himeälle migreenin takia vilkuttaa kirkas ,himmeä,kirkas,himmeä ,kirkas ihan vasta crome upaten jälkeen .Tässä saa kohta epilepsia kohtausen ,yrittääkö se morsettaa minulle minä en vilkutus tekniikkaa en ymmärrä ,3 sekunnin välein tapahtuva toiminto .Päivityksen jälkeen menee näyttö kirkkaalle joutuu erikseen sen laittamaan himmeälle .🤔🥺🌟🌚🌟🌚🌟🌚🌟.muilla koneilla päivityksien jälkeen näyttö on kirkas siellä helppo 2 näppäintä painaa ja pysyy 1 kk taas ,älypuhelin taas ei ongelma on suurin suomi 24.fi .🤔🤔🤬

        Näytön automaattisen kirkkaussäädön saa pois päältä järjestelmäasetuksissa kohdassa Näyttö > Kirkkaustaso > Automaattinen kirkkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytön automaattisen kirkkaussäädön saa pois päältä järjestelmäasetuksissa kohdassa Näyttö > Kirkkaustaso > Automaattinen kirkkaus.

        Ei auta välkkyy kuin disco valon pallo .Auttaisiko puhelin vaihto tai kortin vaihto??. Uusi kysymys läppärillä kirjaimien suurennus näppäin kaikki kirjaimet pysyvät isolla kunnes kytket pois päältä ,älypuhelin mistä löytyy kirjaimet pysyisivät jatkuvasti isolla olen yrittänyt hakea en ole löytänyt .Jokainen kirjain pitää painaa erikseen isosti nuoli näppäinmellä. Miten sen saisi pysymään isolla 1 kirjain vain tulee lähtee pois päältä,1000€ ja ylöpäin olevissa puhelimissa oleva toiminto vai??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta välkkyy kuin disco valon pallo .Auttaisiko puhelin vaihto tai kortin vaihto??. Uusi kysymys läppärillä kirjaimien suurennus näppäin kaikki kirjaimet pysyvät isolla kunnes kytket pois päältä ,älypuhelin mistä löytyy kirjaimet pysyisivät jatkuvasti isolla olen yrittänyt hakea en ole löytänyt .Jokainen kirjain pitää painaa erikseen isosti nuoli näppäinmellä. Miten sen saisi pysymään isolla 1 kirjain vain tulee lähtee pois päältä,1000€ ja ylöpäin olevissa puhelimissa oleva toiminto vai??

        Kantsii kokeilla sit tehdasasetusten palauttamista.

        Isoilla kirjaimilla kirjoittamista varten ainaskin Gboard-näppäimistössä sitä ylöspäin osoittavaa nuolta pitää painaa pitkään, kunnes se "alleviivautuu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii kokeilla sit tehdasasetusten palauttamista.

        Isoilla kirjaimilla kirjoittamista varten ainaskin Gboard-näppäimistössä sitä ylöspäin osoittavaa nuolta pitää painaa pitkään, kunnes se "alleviivautuu".

        PISTE TULEE VASEMMALLE YLÄKULMAAN JA ISOT KIRJAIMET PYSYVÄT PÄÄLLÄ JATKUVASTI sitten kun painaa 5 sekuntia lähtee pois kiitos erittäin paljon ohjeesta 👍😃.


      • Anonyymi

        Sellaisia nämä roskalaitteet on.. Kaikkea turhaa roinaa mukana häiritsemässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PISTE TULEE VASEMMALLE YLÄKULMAAN JA ISOT KIRJAIMET PYSYVÄT PÄÄLLÄ JATKUVASTI sitten kun painaa 5 sekuntia lähtee pois kiitos erittäin paljon ohjeesta 👍😃.

        Remo 9A= Palautettu tehdasasetuksille ei auttanut puhelin sammuilee itsestään ,sähköposti kirjoittaa tässä puussa ei ole Latvaa ja kun tarkastaa ennen lähetystä 5-10 sekuntia myöhemmin lukeekin tässä puussa ei ole karvoja, moni muukin sana on muuttunut onko se hakkeri vai haitta ohjelma ja kun olen kirjautunut sähköpostiini 2min myöhemmin olet taas kirjautunut sähköpostiisi etsimme tämän kirjautumisen.🤔👾.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remo 9A= Palautettu tehdasasetuksille ei auttanut puhelin sammuilee itsestään ,sähköposti kirjoittaa tässä puussa ei ole Latvaa ja kun tarkastaa ennen lähetystä 5-10 sekuntia myöhemmin lukeekin tässä puussa ei ole karvoja, moni muukin sana on muuttunut onko se hakkeri vai haitta ohjelma ja kun olen kirjautunut sähköpostiini 2min myöhemmin olet taas kirjautunut sähköpostiisi etsimme tämän kirjautumisen.🤔👾.

        Kirjoituksen automaattiset korjaukset saa pois päältä näppäimistön asetuksista. Mutta tuohon puhelimen itsekseen sammuilemiseen en keksi apuja - johtuiskohan ihan vain siitä, että on hyvin halpa ja niin ollen suorittimeltaan kovin tehoton laite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksen automaattiset korjaukset saa pois päältä näppäimistön asetuksista. Mutta tuohon puhelimen itsekseen sammuilemiseen en keksi apuja - johtuiskohan ihan vain siitä, että on hyvin halpa ja niin ollen suorittimeltaan kovin tehoton laite.

        Juu yleensä halvalla ei saa hyvää kuuluu sanonta. Älypuhelimissa se raja liikkuu 200 euron paikkeilla normaalihintaisissa malleissa. Sitä alemmat tökkii ja kaatuilee lähes poikkeuksetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remo 9A= Palautettu tehdasasetuksille ei auttanut puhelin sammuilee itsestään ,sähköposti kirjoittaa tässä puussa ei ole Latvaa ja kun tarkastaa ennen lähetystä 5-10 sekuntia myöhemmin lukeekin tässä puussa ei ole karvoja, moni muukin sana on muuttunut onko se hakkeri vai haitta ohjelma ja kun olen kirjautunut sähköpostiini 2min myöhemmin olet taas kirjautunut sähköpostiisi etsimme tämän kirjautumisen.🤔👾.

        Remi 9 A palautettu tehdas asetuksille = Huononpaan suuntaan meni vain sammuilee itsestään koko ajan 75 kertaa heittää seinälle ,k.uvia tulee aloitus näyttöön aina salasana laittaa kun sammuilee ,kaikista eniteN häiritsee tuo kun sivuja selailee " joka" kissan ristiäis sivulle menossa tupla "hermona" käyn miten selata sivuja ONKO KALLIIMASSA PUHELIMESSA TOIMINTO KUN PAINAN 2 TÄTÄ SIVUA MENEN LATAAMAAN TÄTÄ SIVUA VASTA nimettömän paino ylittyy 4g painosta joka sivulle vetämään 🤔❓❓❗❗.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe