Kuuma uutuus jouluna ensi-illassa vain Hankasalmella

Anonyymi-ap

Hän ei tahtonut ihokosketusta, hän ei halunnut huumeita, hän ei pyytänyt tulla revityksi, hän ei tilannut myrkkyhierontaa, hän ei kaivannut bakteereja eikä dengueta, hän ei soittanut itselleen poliiseja.... Hän halusi vain olla.... Hän on Pasanen, Myrkytysmies!
https://ibb.co/g6Vvdg0

Nyt hänellä on perässään elatusmaksut, vuokrat, sähköt, mittari, ulosottomies, haastemies, vakuutuspetosten tarkastaja, autokauppias, mopokorjaaja, mafia, torikauppias, mummo, vaimon veli, viinatrokari ja parturi. Hän halusi vain olla rauhassa mutta Pattaya valitsi toisin....

Tositapahtumiin perustuva elokuva siitä kun viattoman seniorin kuulovammainen sisko osti lukihäiriöiselle veljelleen vahingossa menolipun Pattayalle, kun seniori oli maininnut tehneensä tarpeet patjalle.

11

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Valtion vatipää se siinä vaaran vyöhykkeellä kuolemaa uhmaten!

    • Anonyymi

      En tiedä onko tuo "myrkytysmies" varmuudella meitin Saarikanki, mutta myrkytysmiehen ongelma ei suinkaan ole vaarojen Pattaya, vaan paranoidinen skitsofrenia.

      Siinä sairaudessa vakoojat painaa tuntemattomasta syystä taviksen perässä, väijyy, siirtelee tavaroitaan kun hän on poissa ja tietenkin myös myrkyttelee.

      Muutama tuttu kilahtanut tuohon jo nelikymppisinä. Vahvasti narsistisia kavereita, jotka piti itseään niin tärkeinä henkilöinä, että jokin CIA tai NASA heitä tutkii. Heillä oli myös supervoimia ja he oli olleet suurmiehiä edellisissä elämissä. Kumppanit täysin alistettu.

      2010

      • Anonyymi

        Taas tulee melkoista tuubaa, kumpi on pahempi sairauden oire, pelko että joku myrkyttää sinut, vai se että ei pysy erottamaan Senssua; Tapsaa tai NumBallia toisistaan, luulenpa että kumpikin on vähän saman ongelman eri ilmentymiä, diagnoosia kannattaa myös harkita jos tuntee pakoksi aijailla kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, tai modifioida avauksessa olevaa kuvan, ilmentymää. Skitsoilua en tunne niin hyvin että osaisin asiasta kertoa, muutakuin sen mitä olen netistä lukenut, yksi kaverini sairasti jotain skitson versioita, mutta se lopetti päivänsä jo vuosia sitten.
        . Onneksi en ole syyllistynyt näihin mihinkään.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tulee melkoista tuubaa, kumpi on pahempi sairauden oire, pelko että joku myrkyttää sinut, vai se että ei pysy erottamaan Senssua; Tapsaa tai NumBallia toisistaan, luulenpa että kumpikin on vähän saman ongelman eri ilmentymiä, diagnoosia kannattaa myös harkita jos tuntee pakoksi aijailla kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, tai modifioida avauksessa olevaa kuvan, ilmentymää. Skitsoilua en tunne niin hyvin että osaisin asiasta kertoa, muutakuin sen mitä olen netistä lukenut, yksi kaverini sairasti jotain skitson versioita, mutta se lopetti päivänsä jo vuosia sitten.
        . Onneksi en ole syyllistynyt näihin mihinkään.
        By NumBall HHN 63v.

        Eipä ne lääkärit tule sinua kotoa hakemaan, ellet ala ilmaisemaan itseäsi laittomilla keinoilla.
        Eiköhän Suomessa ole kirjattu sinusta asioita joita ei potilaalle kerrota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tulee melkoista tuubaa, kumpi on pahempi sairauden oire, pelko että joku myrkyttää sinut, vai se että ei pysy erottamaan Senssua; Tapsaa tai NumBallia toisistaan, luulenpa että kumpikin on vähän saman ongelman eri ilmentymiä, diagnoosia kannattaa myös harkita jos tuntee pakoksi aijailla kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, tai modifioida avauksessa olevaa kuvan, ilmentymää. Skitsoilua en tunne niin hyvin että osaisin asiasta kertoa, muutakuin sen mitä olen netistä lukenut, yksi kaverini sairasti jotain skitson versioita, mutta se lopetti päivänsä jo vuosia sitten.
        . Onneksi en ole syyllistynyt näihin mihinkään.
        By NumBall HHN 63v.

        Joillain on esim. hyönteiskammo kun taasen toisella pimeän pelko, jonkun uskoen ufoihin ja kummituksiin, sekä uskoo oman haaveilluusioelämän olevan todellisuutta.

        Savolaisuutta ei ole määritelty sairaudeksi mutta idiotismia varmasti on Tyttö2010Neitisen mielikuvituksestaan rakentamat tarinat ja niiden perusteella irvailut.

        Ei osoita myöskään mitään muuta kuin ongelmallisuutta valikoiva huomiokyky rakkaan "Kympin" arvostelun ulkopuolelle jääden idioottimaiset valokuvarakentelut, kuin myös tämän aloituksen babla.

        Ei ole 2010 ikävöinyt 44:n ja TT:n kommenttien loppumista, vaikka itse on ne kloonannut fanittamaan itseään.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joillain on esim. hyönteiskammo kun taasen toisella pimeän pelko, jonkun uskoen ufoihin ja kummituksiin, sekä uskoo oman haaveilluusioelämän olevan todellisuutta.

        Savolaisuutta ei ole määritelty sairaudeksi mutta idiotismia varmasti on Tyttö2010Neitisen mielikuvituksestaan rakentamat tarinat ja niiden perusteella irvailut.

        Ei osoita myöskään mitään muuta kuin ongelmallisuutta valikoiva huomiokyky rakkaan "Kympin" arvostelun ulkopuolelle jääden idioottimaiset valokuvarakentelut, kuin myös tämän aloituksen babla.

        Ei ole 2010 ikävöinyt 44:n ja TT:n kommenttien loppumista, vaikka itse on ne kloonannut fanittamaan itseään.

        Paas kusipää laittaen kuva kuksasta Chiang Maissa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Joillain on esim. hyönteiskammo kun taasen toisella pimeän pelko, jonkun uskoen ufoihin ja kummituksiin, sekä uskoo oman haaveilluusioelämän olevan todellisuutta.

        Savolaisuutta ei ole määritelty sairaudeksi mutta idiotismia varmasti on Tyttö2010Neitisen mielikuvituksestaan rakentamat tarinat ja niiden perusteella irvailut.

        Ei osoita myöskään mitään muuta kuin ongelmallisuutta valikoiva huomiokyky rakkaan "Kympin" arvostelun ulkopuolelle jääden idioottimaiset valokuvarakentelut, kuin myös tämän aloituksen babla.

        Ei ole 2010 ikävöinyt 44:n ja TT:n kommenttien loppumista, vaikka itse on ne kloonannut fanittamaan itseään.

        Sinänsä nämä kuvarakentelut ja bablat on harmittomia, näitä 44 ja totuuspellen katoamista olen hieman ihmetellyt, onko 2010 kyllästynyt jo heihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä nämä kuvarakentelut ja bablat on harmittomia, näitä 44 ja totuuspellen katoamista olen hieman ihmetellyt, onko 2010 kyllästynyt jo heihin.

        Älä vertaa omaa haaveilluusoelämääsi kenenkään toisen elämään, sillä toista samanlaista kuin sinä ei ole olemassa. Täysin epälooginen kyllisetä olet, joka ei herää unestaan kuin hetkittäin, kunnes palaat takaisin unen rajamaille.

        Mainitsemistasi klooneista tunnen kaksi, toinenhan vaimoineen ja lapsineen on käynyt kylässäkin kahdesti ja facekavereita ovat molemmat edelleen. Toinen mainitsemasi herrasmies elää avoliitossa suomalaisen naisen kanssa.

        Ymmärrän erittäin hyvin miksi heitä ei huvita vängätä pähkähullun narrin kanssa jokaisesta asiasta. Olen vakavasti harkinnut lopettaa tämän täysin turhan väittelyn minäkin.

        On täällä pientä asiantynkääkin joskus ja nuo on ihan hauskoja nuo kuvamanipulaatiot. En kuitenkaan jaksaisi itse moista vaivaa nähdä mielisairaan ihmisen vuoksi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vertaa omaa haaveilluusoelämääsi kenenkään toisen elämään, sillä toista samanlaista kuin sinä ei ole olemassa. Täysin epälooginen kyllisetä olet, joka ei herää unestaan kuin hetkittäin, kunnes palaat takaisin unen rajamaille.

        Mainitsemistasi klooneista tunnen kaksi, toinenhan vaimoineen ja lapsineen on käynyt kylässäkin kahdesti ja facekavereita ovat molemmat edelleen. Toinen mainitsemasi herrasmies elää avoliitossa suomalaisen naisen kanssa.

        Ymmärrän erittäin hyvin miksi heitä ei huvita vängätä pähkähullun narrin kanssa jokaisesta asiasta. Olen vakavasti harkinnut lopettaa tämän täysin turhan väittelyn minäkin.

        On täällä pientä asiantynkääkin joskus ja nuo on ihan hauskoja nuo kuvamanipulaatiot. En kuitenkaan jaksaisi itse moista vaivaa nähdä mielisairaan ihmisen vuoksi.

        2010

        Hauskaa, olet harkinnut ja monta kertaa jo lopettanut .... ja taas .... Minä, MinäääÄÄÄÄ.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe