Kuuma uutuus jouluna ensi-illassa vain Hankasalmella

Anonyymi-ap

Hän ei tahtonut ihokosketusta, hän ei halunnut huumeita, hän ei pyytänyt tulla revityksi, hän ei tilannut myrkkyhierontaa, hän ei kaivannut bakteereja eikä dengueta, hän ei soittanut itselleen poliiseja.... Hän halusi vain olla.... Hän on Pasanen, Myrkytysmies!
https://ibb.co/g6Vvdg0

Nyt hänellä on perässään elatusmaksut, vuokrat, sähköt, mittari, ulosottomies, haastemies, vakuutuspetosten tarkastaja, autokauppias, mopokorjaaja, mafia, torikauppias, mummo, vaimon veli, viinatrokari ja parturi. Hän halusi vain olla rauhassa mutta Pattaya valitsi toisin....

Tositapahtumiin perustuva elokuva siitä kun viattoman seniorin kuulovammainen sisko osti lukihäiriöiselle veljelleen vahingossa menolipun Pattayalle, kun seniori oli maininnut tehneensä tarpeet patjalle.

11

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Valtion vatipää se siinä vaaran vyöhykkeellä kuolemaa uhmaten!

• Anonyymi

En tiedä onko tuo "myrkytysmies" varmuudella meitin Saarikanki, mutta myrkytysmiehen ongelma ei suinkaan ole vaarojen Pattaya, vaan paranoidinen skitsofrenia.

Siinä sairaudessa vakoojat painaa tuntemattomasta syystä taviksen perässä, väijyy, siirtelee tavaroitaan kun hän on poissa ja tietenkin myös myrkyttelee.

Muutama tuttu kilahtanut tuohon jo nelikymppisinä. Vahvasti narsistisia kavereita, jotka piti itseään niin tärkeinä henkilöinä, että jokin CIA tai NASA heitä tutkii. Heillä oli myös supervoimia ja he oli olleet suurmiehiä edellisissä elämissä. Kumppanit täysin alistettu.

2010

• Anonyymi

Taas tulee melkoista tuubaa, kumpi on pahempi sairauden oire, pelko että joku myrkyttää sinut, vai se että ei pysy erottamaan Senssua; Tapsaa tai NumBallia toisistaan, luulenpa että kumpikin on vähän saman ongelman eri ilmentymiä, diagnoosia kannattaa myös harkita jos tuntee pakoksi aijailla kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, tai modifioida avauksessa olevaa kuvan, ilmentymää. Skitsoilua en tunne niin hyvin että osaisin asiasta kertoa, muutakuin sen mitä olen netistä lukenut, yksi kaverini sairasti jotain skitson versioita, mutta se lopetti päivänsä jo vuosia sitten.
        . Onneksi en ole syyllistynyt näihin mihinkään.
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tulee melkoista tuubaa, kumpi on pahempi sairauden oire, pelko että joku myrkyttää sinut, vai se että ei pysy erottamaan Senssua; Tapsaa tai NumBallia toisistaan, luulenpa että kumpikin on vähän saman ongelman eri ilmentymiä, diagnoosia kannattaa myös harkita jos tuntee pakoksi aijailla kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, tai modifioida avauksessa olevaa kuvan, ilmentymää. Skitsoilua en tunne niin hyvin että osaisin asiasta kertoa, muutakuin sen mitä olen netistä lukenut, yksi kaverini sairasti jotain skitson versioita, mutta se lopetti päivänsä jo vuosia sitten.
        By NumBall HHN 63v.

Eipä ne lääkärit tule sinua kotoa hakemaan, ellet ala ilmaisemaan itseäsi laittomilla keinoilla.
        Eiköhän Suomessa ole kirjattu sinusta asioita joita ei potilaalle kerrota.

• Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 63v.

Joillain on esim. hyönteiskammo kun taasen toisella pimeän pelko, jonkun uskoen ufoihin ja kummituksiin, sekä uskoo oman haaveilluusioelämän olevan todellisuutta.

Savolaisuutta ei ole määritelty sairaudeksi mutta idiotismia varmasti on Tyttö2010Neitisen mielikuvituksestaan rakentamat tarinat ja niiden perusteella irvailut.

Ei osoita myöskään mitään muuta kuin ongelmallisuutta valikoiva huomiokyky rakkaan "Kympin" arvostelun ulkopuolelle jääden idioottimaiset valokuvarakentelut, kuin myös tämän aloituksen babla.

Ei ole 2010 ikävöinyt 44:n ja TT:n kommenttien loppumista, vaikka itse on ne kloonannut fanittamaan itseään.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Joillain on esim. hyönteiskammo kun taasen toisella pimeän pelko, jonkun uskoen ufoihin ja kummituksiin, sekä uskoo oman haaveilluusioelämän olevan todellisuutta.

Savolaisuutta ei ole määritelty sairaudeksi mutta idiotismia varmasti on Tyttö2010Neitisen mielikuvituksestaan rakentamat tarinat ja niiden perusteella irvailut.

Ei osoita myöskään mitään muuta kuin ongelmallisuutta valikoiva huomiokyky rakkaan "Kympin" arvostelun ulkopuolelle jääden idioottimaiset valokuvarakentelut, kuin myös tämän aloituksen babla.

Ei ole 2010 ikävöinyt 44:n ja TT:n kommenttien loppumista, vaikka itse on ne kloonannut fanittamaan itseään.

Paas kusipää laittaen kuva kuksasta Chiang Maissa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Sinänsä nämä kuvarakentelut ja bablat on harmittomia, näitä 44 ja totuuspellen katoamista olen hieman ihmetellyt, onko 2010 kyllästynyt jo heihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinänsä nämä kuvarakentelut ja bablat on harmittomia, näitä 44 ja totuuspellen katoamista olen hieman ihmetellyt, onko 2010 kyllästynyt jo heihin.

Älä vertaa omaa haaveilluusoelämääsi kenenkään toisen elämään, sillä toista samanlaista kuin sinä ei ole olemassa. Täysin epälooginen kyllisetä olet, joka ei herää unestaan kuin hetkittäin, kunnes palaat takaisin unen rajamaille.

Mainitsemistasi klooneista tunnen kaksi, toinenhan vaimoineen ja lapsineen on käynyt kylässäkin kahdesti ja facekavereita ovat molemmat edelleen. Toinen mainitsemasi herrasmies elää avoliitossa suomalaisen naisen kanssa.

Ymmärrän erittäin hyvin miksi heitä ei huvita vängätä pähkähullun narrin kanssa jokaisesta asiasta. Olen vakavasti harkinnut lopettaa tämän täysin turhan väittelyn minäkin.

On täällä pientä asiantynkääkin joskus ja nuo on ihan hauskoja nuo kuvamanipulaatiot. En kuitenkaan jaksaisi itse moista vaivaa nähdä mielisairaan ihmisen vuoksi.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vertaa omaa haaveilluusoelämääsi kenenkään toisen elämään, sillä toista samanlaista kuin sinä ei ole olemassa. Täysin epälooginen kyllisetä olet, joka ei herää unestaan kuin hetkittäin, kunnes palaat takaisin unen rajamaille.

Mainitsemistasi klooneista tunnen kaksi, toinenhan vaimoineen ja lapsineen on käynyt kylässäkin kahdesti ja facekavereita ovat molemmat edelleen. Toinen mainitsemasi herrasmies elää avoliitossa suomalaisen naisen kanssa.

Ymmärrän erittäin hyvin miksi heitä ei huvita vängätä pähkähullun narrin kanssa jokaisesta asiasta. Olen vakavasti harkinnut lopettaa tämän täysin turhan väittelyn minäkin.

On täällä pientä asiantynkääkin joskus ja nuo on ihan hauskoja nuo kuvamanipulaatiot. En kuitenkaan jaksaisi itse moista vaivaa nähdä mielisairaan ihmisen vuoksi.

2010

Hauskaa, olet harkinnut ja monta kertaa jo lopettanut .... ja taas .... Minä, MinäääÄÄÄÄ.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5730
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3206
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2936
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      636
      2168
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      158
      2090
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1422
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1405
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1198
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe