Kuvaile, millainen on nainen jolla laaja-alainen oppimishäiriö

Anonyymi-ap

Minä kuulemma oon sellainen (on myös luultu adhd, add, Asperger ja mitä vielä) mutta tämä tuli uutena juttuna.
Tiedän laaja-alaisesta oppimishäiriöstä sen että eräällä kuuluisalla tubettajalla olisi se, mutta en löydä yhtäläisyyksiä (vai enkö vain halua löytää??)
Olen kolmekymppinen ns elämämkoululainen
Peruskoulun keskiarvo oli 6.7

6

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos katsot Tiktokkia, siellä eräs keski ikäinen naishenkilö on oiva esimerkki tästä.

      • Anonyymi

        En katso tiktokkia tai muitakaan someja. Silti saatan arvata kenestä on kyse.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18133499g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      laaja-alainen oppimishäiriö taitaa olla eufemismi tyhmyydelle, toki tynnyrissä kasvaminenki edesauttaa, käyvät usein käsi kädessä koska vanhemmat luovat kasvuympäristön omista lähtökohdistaan vrt erotuksena esim lukihäiriö

    • Anonyymi

      Voi näitä diagnoosien tehtailuita... kun ihmiset ajattelisivat vaan että ADHD on ylivilkkautta ja asperger on omituisuutta niin sujuisi paremmin. Mutta psykiatriaa näköjään ylistetään ja mietitään mikä omassa persoonassa on "sairasta" sen sijaan että mietittäisiin miten voisi parantaa omaa epämiellyttävää käytöstään?

    • Anonyymi

      Oon kuullut myös tapauksista joita on vaikea hahmottaa ammattilaisten että onko heillä joku oppimishäiriö vaiko ei, koska selvittelyt &tutkimukset on osoittaneet paljon erilaisia tuloksia potilaan älykkyystasosta jossa osa on risririidassa toisten tulosten kanssa. Joskus tietääkseni tällaisissa tilanteissa ammattilaiset nostaa käden pystyyn ja jättää diagnoosin tekemättä vai onko näin?

      Mulla selvitettiin silloin 2008-2014 aikana ihan oulaisissa asti taukokankaan paikassa selvityksiä että onko musta enää työelämään vaiko ei ja jouduin käymään noin 6 eri asiantuntijan juttusilla ja haastattelut oli noin puolituntisia tai yhden tunnin pituyisia. Yksi asiantuntija oli eri mieltä kuin muut eli hänen mielestä minusta on työelämään, mut loput viisi oli eri mieltä. Yksi asiantuntija sanoi että aivoni on erikoiset eli voin ymmärtää tosi hyvin mut myös tosi huonosti.

      muita juttuja en ole selvittänyt vaikka ehkä pitäisi, koska vois helpottaa elämääni. Oon epäillyt että mulla on lievä älyllinen kehitysvamma tai joku muu vastaava. Mut emmä varmaan lähde semmosiin selvityksiin koska en taida jaksaa niitä kun hermot on mitä on. Ja mähän ramppasin 15 vuoden ajan puheterapiassa jonka lopetin vuonan 2015 joten koin etten jaksa enää jauhaa asioista kun ne alko henkisesti kuormittaa.

      Koulussa oppiaineet ei kyllä tuottaneet vaikeuksia paitsi ala-asteella matematiikka ,ja etenkin sanallinen matikka tuotti paljonkin vaikeuksia että jouduin ihan tukiopetukseen, mutta yläasteella matikka sujui paremmin ja ammattikoulussa sain siitä hyvän arvosanan, en ehkä ihan kiitettävää mutta arvosanan 3 kun arvosana 5 oli korkein arvosana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe