Heräsin tiedostaen, että eräs asia vaivaa edelleen, vaikka siitä on jo vuosia. Siinä on jotain järjetöntä, täysin epäloogista. Siksi se häiritsee vieläkin.
Se on mahdoton yhtälö. Eli jossakin on virhe, mutta missä.
En tiedä miksi avaudun tänne, mutta minne muuallekaan voi avautua klo 4.00 aamuyöllä.
Eilen tapahtui jotain, mistä tuli epämukava olo
6
671
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä ei ole loogista
- Anonyymi
Kyllä se on. Kaikki muu paitsi logiikka on harhaa tai väärinkäsitystä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18133619G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No itse asiassa et kyllä avautunut tännekään
- Anonyymi
En tällaisiin paikkoihin voi kirjoittaa yksityiskohtia.
Saati sitten viis yli tai ehken aloittelit tasalta 😁
Ei oo yhtälöt(kään) mun vahvinta alaa. Muuttujien niihin muistelen liittyvän ja jos niitä on useita, niin liekö menee just sillon hankalaksi ratkaisu. Sanovat, jotta kaikkeen löytyy kyllä ratkaisu, mutta enpä tuostakaan tiiä. Sen kyllä tiiän, että se ei aina ole toivotunlainen, mutta onko jonkinlainenkaan.
Mua yleensä alkaa asiat vaivaamaan silloin kun pitäs alkaa nukkumaan, mutta voivat ne alkaa tuolleenkin herätessä kesken kaiken ja sitten käy taas se sama jotta ei tule uni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038