Komentteja

Anonyymi-ap

Olen seurannut näitä keskusteluja, kokeiluja. Itse olen mielestäni hetero ja 56v. Mielestäni kaikilla tai ainakin minulla on tosiaan ajatuksena kokeilla miltä tosiaan tuntuu kun kosketan kovaa kalua. Hieroisin ja runkkaisin sitä kunnes kaveri sais orkun. Myös minulle tehtäisiin niin. Missään nimessä en ole kiinnostunut perse seksiin. Jos tarpeeksi mukava luotettava kaveri niin ehkä voisin kokeilla suihin ottoakin kun on tosi kiihottunut olo ja tilanne. Niinpä, olen naimisissa ja vaimoni on ihana mutta sillon tällön kotona yksin ollessa tulee tämmöisiä ajatuksia mieleen ja kulli kovettuu. Johtuuko kenties siitä että tämä olisi salaista ja kiihottavaa ajatella, sitäpä ei osaa sanoa tohtisinko kokeilla. Toivon asiallista keskustelua❤

20

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen ja antaa tumputtaa lapaseen buaahaa

      • Anonyymi

        Jaahaas sitä ollaan siis oikein Niuvanniemellä ja varmaan ihan syystä.


      • Anonyymi

        Sää se jaksat. Taidat olla tosi kiinnostunu aiheesta kun pitää monella julkasulla kommentoida. Taitaa olla kyrpä kovana ja runkkaat monta kertaa aina kun kommentoit🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää se jaksat. Taidat olla tosi kiinnostunu aiheesta kun pitää monella julkasulla kommentoida. Taitaa olla kyrpä kovana ja runkkaat monta kertaa aina kun kommentoit🤣

        Kiinnostunut näytät hyvinkin olevan seuraat tarkkaan mitä täällä tapahtuu. Ja runkata saat ei tarvitse siitä ilmoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostunut näytät hyvinkin olevan seuraat tarkkaan mitä täällä tapahtuu. Ja runkata saat ei tarvitse siitä ilmoitella.

        Sää mää ja bää se vaan tumputtaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää se jaksat. Taidat olla tosi kiinnostunu aiheesta kun pitää monella julkasulla kommentoida. Taitaa olla kyrpä kovana ja runkkaat monta kertaa aina kun kommentoit🤣

        Sää mää ja bää on nyt nyrkkikyllikki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää se vaan tumputtaa buaahaa

        Onko se noin kivaa että oikein ilmottelet täällä, teet oikein numeron touhuistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää se vaan tumputtaa buaahaa

        Johan sä tuon kerroit. Sää mää ja bää on nyt nyrkkikyllikki Älä jaksa toitaa kaikkee.


    • Anonyymi

      Monta kertaa olen havainnut ajattelevani samoin. Aloittaisin juuri noin yhteisellä runkkaistuokiolla ja ehkä jompikumpi ottaisu suuhun jos siltä tuntuisi. Anaalion kokeilua siirtäisin kuitenkin siihen että toinen on tarpeeksi tuttu. Vielä nää on kaikki haavetta ja toivetta, mutta ehkä molemmat rohkaistumme

    • Anonyymi

      Samanlaisia ajatuksia täällä. Runkkaus ja suihinotto mielessä usein, mutta ei ole vielä toteutunut.Ukm 61v

      • Anonyymi

        Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki

        Kuka hemmetti sun Kylli-tädin seuraa kaipaa. Tumputa ihan keskenäs transu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hemmetti sun Kylli-tädin seuraa kaipaa. Tumputa ihan keskenäs transu.

        Sää mää ja bää on nyt kyllitäti transu buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt kyllitäti transu buaahaa

        Delaa vitun hönö transu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt kyllitäti transu buaahaa

        Hehehehh määkijä reppana ja vielä transukin olet. Luoja varjelkoon mikä tapaus.


    • kyllä tällaiset kiinnostaisi erittäin paljon, jos vaan löytyisi vanhempi ukm kaveriksi...

      • Anonyymi

        No no Keijo muistahan omas millanen se on.


      • Anonyymi

        65v ex ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        65v ex ukm

        Tule treffien puolelle jutulle


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe