Kaduttaako tatuointisi

Anonyymi-ap

Kadutteko tatskojanne?
Mietin että ottaisko jonkun mutta entä jos se rupeaa kaduttamaan iän myötä?
Rehellidiä vastauksia, pliis!!

34

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niitä voi alkaa katumaan siinä tulisi hulluksi.

      • Anonyymi

        Kadun . Tatuoin munnani mustaks ja nyt naiset tykkääki keltasesta .


    • Anonyymi

      Yhtä hyvin voisi kysyä: Kadutko palovammojasi?

    • Anonyymi

      Joo, tatuoin sun nimes pakaraani mut kun vaihdoit sukupuoltasi muuttui nimikin.

    • Anonyymi

      Aika monet mun kavereista sanoo ettei ne kadu niitä. Itellä ei kyllä oo. Joku harva kyllä sanoo ettei ottaisi jos pitäisi nyt ottaa muttei varsinaisesti kuitenkaan kadu. Eli ota vaan rohkeasti kuvia ei kai niitä sen suuremmin kukaan kadu.

    • Anonyymi

      Olin nuorempana kansallis-sosialisti. Kaduin huumepäissään ottamaani SS tatuointiani. Onneksi on nyt peite kuva tilalla ja saan olla uimahallilla nykyään rauhassa. Kehottaisin siis jättämään politiikan pois tatuoinneista.

      • Anonyymi

        Mikä on aatesuuntasi tänään? Oletko vieläkin natsahtava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on aatesuuntasi tänään? Oletko vieläkin natsahtava?

        Olen edelleenkin natsi vain se tatuointi otti päähän, ei aate noin muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleenkin natsi vain se tatuointi otti päähän, ei aate noin muuten.

        Miksi haluat salata aatteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat salata aatteesi?

        Syy on se että meitä on vainotto iät ja ajat. Olen vanhemmiten halunnut olla vain rauhassa. Lapsilleni toivoisin että he saisivat esitellä tatuointejaan vapaammin. Myös omaa natsismiaan heidän ei tarttisi piilotella. Sieg heil!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on se että meitä on vainotto iät ja ajat. Olen vanhemmiten halunnut olla vain rauhassa. Lapsilleni toivoisin että he saisivat esitellä tatuointejaan vapaammin. Myös omaa natsismiaan heidän ei tarttisi piilotella. Sieg heil!

        Ymmärrän hyvin tuon. Sieg heil!! Natsit todella ovat maailman sylkykuppina. Vaikka aatteessa on paljonkin todella hyviä puolia. Poliisit vie tunnuksemme ja vasemmistolaiset heittelee kivillä.


      • Anonyymi

        Kansallissosialisti on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Kannattaa tatuoida puolison nimi käsivarteen. Tarpeellinen ja hieno.

    • Anonyymi

      Tunsin erään ikänaisen aikoinaan joka oli tatuoinut Jari Sillanpään pohkeeseensa. Kuulin että nyt on varannut ajan jonkinlaiseen lazer poistoon. Saattuukin aivan kauhiasti kuulemma. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät että Jari Sillanpäätä tai esim Teuvo Lomania ei kannata itseensä tatuoida. Oi aikoja oi tapoja!

      • Anonyymi

        Entäs Pekka Haavisto?


    • Anonyymi

      Puhtaat kädet tekee puhtaat työt. Ja muunlaisia töitä ei tarvita.

      • Anonyymi

        Minulla on ihosta noin 70% kuvitettu. Myös naamasta löytyy. Tällä saa rispektiä. Kukaan ei v*****le.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ihosta noin 70% kuvitettu. Myös naamasta löytyy. Tällä saa rispektiä. Kukaan ei v*****le.

        Eikä tule juttelemaan.


    • Anonyymi

      Jos jollain on penis tatuointi voi tietysti kaduttaa, sitten aamulla krapuloissa.

      • Anonyymi

        Minua ne ainakin kaduttaa ja se joka sanoo ettei kaduta valehtelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ne ainakin kaduttaa ja se joka sanoo ettei kaduta valehtelee

        Ai penis tatuointisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai penis tatuointisi?

        Ei kun naama.


    • Anonyymi

      Linkissä on tietoa EU:n tatuointikemikaalien kieltämisestä 2022: https://tinyurl.com/t4dx7ja4

      Tässä ohjeita;

      1 Vaatikaa tieto siitä, että kemikaali ei ole kiellettyjen listalla.
      2 Ottakaa huomioon, että isot tatuoinnit voivat kertoa tarttuvasta sairaudesta.
      3 Kokeilkaa ensin pieni tatuointi ja sen poistattaminen ennen isompien ottamista.
      4 Valmistautukaa tarvittaessa kertomaan viranomaisille kuinka tatuointisuunnitelmanne on toteutettu (saako tatuoinnit pois, onko kemikaalit sallittuja, onko tarttuvia tauteja).

      • Anonyymi

        Tyhmyys ei ole tarttuva tauti.


    • Anonyymi

      Otin koko selän kokoisen tatskan ja nyt olen miettinyt sen poistamista laserilla. Löytyisiköhän niistä ukrainan tuhoutuneista tankeista lasereita joita voisi käyttää tatskojen kärtsäämiseen. Tietääkö kukaan vai onko liian rohkea idea?

    • Anonyymi

      Ei ole liian rohkea idea. Kun saat vehkeet kasattua, voisitko tulla poistamaan juha föhr tatuoinnin peniksestäni. Olen nykyään taas hetero.

    • Anonyymi

      ..Vähän joo HPK- logo hauberissa

    • Anonyymi

      Mikä olisi hyvä huumori tatuointi? Onko ideoita?

      • Anonyymi

        HPK logo


    • Anonyymi

      Olispa jokin keino millä ne saisi pois. Olen alkanut seota niitä katsoessa ja peittelen niitä. Suihkussa on kuitenkin pakko käydä ja nähdä ne. Ja peilistäkin näkee ne mitä en muuten näkisikään. Olen alkanut jopa välillä raapimaan niitä vaikka tiedän ei se auta mitään.

      • Anonyymi

        Lauri Törni leikkasi aikoinaan tatuointinsa irti veitsellä. Se oli aika pieni kooltaan. Laser poisto on yksivaihtoehto, mutta se on hidas ja hintava. Keksisipä joku ihonväristä tatuointi väriä, sillä voisi kätevästi tatuoida tatuoinnit umpeen. Olitko huumeiden käyttäjä kun otit tatuointisi?


      • Anonyymi

        Onhan nykyään tätä suihkurusketusta. Kai siinäkin iho vaan tatuoidaan ruskettuneen väriseks. Jotenki nää lazer poistot on aina vähän haiskahtanu rahastukselta. Ihon väriä vaan kaikille halukkaille tilalle.


    • Anonyymi

      Ei tainnu Törnin Late olla laakson terävin muumi kuka sit onkaan. Varmaan tuli aika paljon tatskaa karmeempi jälki kun kuori itsensä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe