Onko meillä tulevaisuutta mielestänne

Anonyymi-ap

Itse olen Jousimies ja haaveilen Vesimiehestä. Itse olen tulkinnut, että yhtälö on mahdoton.

5

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jousimies on Joosef opportunismi ja unelmat pääsisältö elämässä.

      Vesimies on Efraim joka on originelli mutta hyvin käytännön läheinen. Ja on nautintokeskeinen. Hän vaatii täydellistä orjamaista palvelijaa itselleen. Sekä kunnioitusta itseään kohtaan ylenmäärin.

      Raha-asioissa sentilleen tarkka. Ja selän takana voi tapahtua yhtä jos toista. Tosin on myönnettävä että Efraimia on vähintään kahta tyyppiä joista vain toinen on aito Vesimies.

      Jos hän tarvitsee 5 pulloa olutta niin ei suostu että kerralla ostetaan kaikki viisi, vaan kaupassa juostaan kolme kertaa 2+2+1 pulloa ostaen.

      Jos on nakkipaketti niin kaikkia ei lämmitetä heti vaan 3+3+2+2 nakin erissä.

      Mutta kyllä voi 10 vuotta kiinnostaa katsella touhua palvelijana mutta sitten alkaa viimeistään tökkiä.

      • Anonyymi

        Aika karua tekstiä😵‍💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika karua tekstiä😵‍💫

        Joo, kaikki arviot ja tekstit ovatkin vain pinnallista ja hetkellisen mielikuohun aikaan saamaa välähdystä.

        Tosiasiassa on paljon hyvääkin sanottavaa ja Vesimies Efraim on sivistynyt, avulias, ystävällinen ja jämpti jos tahtoo sitä näkökulmaa painottaa.

        Tuo toinen josta kirjoitin ei itse asiassa ollut edes Vesimies. Kuten sanoin Joosef antoi Efraimin ja Manassen Jaakobille mutta Muut hänen poikansa jäivät Joosefille. Ja nuo muut olivat ne Vesimiehet ja luonteeltaan hyväntapaiset ja Jaakobille annettu Efraim ei ollutkaan Vesimies ja luonteeltaan välillä pahantapainen.

        Oli hieman väärin mitä kirjoitin. Anteeksi se.
        Yleisesti ottaen ne pari Vesimiestä joita vähän tunnen ovat kyllä sivistyneitä.


    • Anonyymi

      Yleensä:
      Jousimies-Vesimies
      "Itsekäs jousimies on sopivan voimakastahtoinen kumppani vesimiehelle. Tämä suhde elää tässä hetkessä ja motto on "tartu hetkeen". Tämä vapaamielinen pari voi hyvin yhteisessä taloudessa, ja kunnioittaa toistensa yksityisyyttä. Vesimies arvelee, että elämä voisi olla jännittävää jousimiehen kanssa, ja ymmärtää että tämän kanssa voi elää ja antaa muidenkin elää. Jousimies arvostaa vesimiehen epäsovinnaisuutta silloin tällöin vaikkei tarpeaksi usein, ja ymmärtää että voi olla toisinaan vähän viileämpi ja ulkopuolisempi."

      Kuukausiluonne ei kuitenkaan ole ainoa tekijä. Vielä jää vuosiluonne ja nousevat, jotka pitäisi olla sopivia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe