Laskin alleni

Anonyymi-ap

Tuli tavarat yhtenä syöksynä ei pysty pidättämään. Epäilen että lääkäri on vienyt kirurgisen toimenpiteen avulla pidätyskykyni. Kuulemma vaipat saisin verovähennyksen, JOS kävisin töissä

Asd

5

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pulsureikäni vuotaa sontaa ja lotkottaa kuin nälkäinen hyeena ja vietin tänäänkin tuloksettoman puolipäivää lidlin tuulikaapissa nautiskellessani kahta olutta joihin varani riittävät palautuspullopisteen läheisyydessä kiimainen perseeni pystyssä ja tiukoissa housuissa mutta halukasta miestä ei taaskaan löytynyt.

Viimeisillä kolikoillani sekä saamillani palautustölkeillä ostin kurkun sekä paketin halvinta margariinia saadakseni himoni tyydytettyä orgastisesti korahdellen parkkipaikan takana metsikössä ennen kuin poliisi vie taas laitokselle selvittelemään asioita.

Asd

• Anonyymi

Sä olet kirjallinen nero! Tämä on ihan kuin omasta kynästäni!

Oikea Asd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kirjallinen nero! Tämä on ihan kuin omasta kynästäni!

Oikea Asd

No joo täytyy myöntää että olen harjoitellut kirjoittamista kaikenlaisilla palstoilla näin telnet aikakauden jälkeenkin täällä internetissä sekä erityisesti julkaisujen kommenttikentissä. Tiedä sitten miksi mutta säännöllistä palkkaa nauttivana tyhjäntoimittajana on aikaa ja siksihän minä koulutkin kävin aikoinaan ettei tarvitsisi ainakaan töitä tehdä työajalla.

Eräänä esimerkkinä Taloussanomien avoimeen kommenttikenttään tuli laitettua satiiria joskus 2000 luvun puolivälissä ja yllättäen tykkäykset olivat laskettavissa tuhansissa tai jopa kymmenissä tuhansissa riippuen sontalehden toimittajan pölhyydestä tai jutun
        aiheesta johon iskeä mutta se oli vain krapulaisen ilkikurisen minun tapa pitää hauskaa.

En haluaisi leimautua näsäviisaaksi ja siitä pois oppiminen onkin ollut melkoisen työn takana mutta täytyy myöntää että parhaimmillaan olen lietsonut kahdella nimimerkillä taistelua samassa keskustelussa yhtä aikaa hyvällä menestyksellä.

Olen mulkero ja tiedän sen.

• Anonyymi

Kukaan ei synny hirviniemenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      195
      1677
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1521
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1081
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1047
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1040
    6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1000
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      86
      991
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      875
    9. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
      Hindulaisuus
      353
      866
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      824
    Aihe