Lumi tippuu hiljalleen taivaasta, niin hiljaa
kinokset kasvaa suurenee, lumi leijailee rauhallisesti
Olisipa mieleni yhtä rauhallinen ja vakaa, kaipaan sinua kuin kevättä
Lumen alle peittyy rakkauteni, kaipaukseni, kiinnostukseni, ajatukseni
Talvi peittää kaiken alleen
Ehkä syttyäkseen keväällä, uudelleen
Maybe?
Luntatulvillaan
4
497
Vastaukset
Sinut rakkaani minä saan pitää sydämessäni. Sinne sinä jäät!
Siitä ei tarvitse puhua, ei anella, kenenkään ei tarvitse tietää tästä! Sinunkaan!
Minä olen "isotyttö" minä tiedän, mitä minä haluan ja mihin minä pystyn.
Nuolen haavani huolella ja laitan asian mukaisena laastareita niin kauan että
arvet kunnioittavat muistojamme.
Hellin arpeani vuosipäivin ja tietyn kellonajoin.
Rakastelen kanssasi saunan jälkeen ja pelaan pokeria vaatteilla kanssasi.
Olet osa harhaista elämääni
LOPPUelämäni.Olen sinun ystäväsi aina, kun se vain on mahdollista,
silloin kun se on aitoa.
Keskityn tunteeseen, vaikka se ei oiskaan pysyvää.
Tunne on kuitenkin elävä.
Kuuntelen narsistisesti vain itseäni, mitä säveleni soivat minussa,
mikä minussa resonoi? Sinun takiasi!Kuvittelen olevani haluttu, Sinä haluat minua.
Kuvittelen olevani kaunis, sinun mielestäsi.
Kuvittelen olevani seksikäs, you neeed me!
Kuvittelen itseni sinun syliisi, haavetta vain.Tiedätkö tunteen, kun sinulla olisi juuri nyt, juuri Hänelle, juuri tärkeää kerrottavaa!
Tiedätkö tunteen, kun haluaisit vain Hänen seuraansa keskustelemaan tärkeästä!
Tiedätkö tunteen, kun ikäväsi voittaa rauhallisuutesi!
Tiedänhän minä, Hän on se ainoa, jolle tahtoisin puhua juuri nyt.
Tiedänhän minä sen, että HÄN on oleva ainoa.
Tiedänhän minä sen, että oloni on rauhaton ilman seuraansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175063Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu112902Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.302826Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654