Chatin turvallisuus

Anonyymi-ap

Onko turvallista mennä chattiin kun sisään pyrkiessä kone näyttää tekstiä olet lähettämässä suojaamattomia tietoja, mistä tämä alkoi nyt johtumaan

14

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ei sinne kannata mennä, joku hyökkää kummiskin.

    • Anonyymi

      Paljonhan tuolla on porukkaa silti

    • Anonyymi

      Onhan siinä osoitetivin edessä aina ollut lukon kuva, jonka päällä on punaiset henkselit, joka kertoo, ettei sivusto ole salattu. Eipä se ole ennenkään ketään pelottanut astumasta chat -huoneeseen.
      Noudata vain sääntöjä, joissa kielletään jakamasta mitään henkilötietojasi (nimi, osoite, puhelin jne )
      Ei ole uusi asia, että chatti on ns. villi länsi.

    • Anonyymi

      Parempi ettei siellä paljasta itsestään mitään puhumattakaan, että muista kertoisi, noita sivuja seurataan ja kopioidaan paljon, älä kerro itsestäsi mitään , valehtele kuin aparaatti, keksi roolihahmo ja elä sen kanssa, "sätti", siellä ovat monet tyhmimmät jakaneet kuvansa ja puhelinnumeronsa hyvä ettei sosiaaliturvatunnuistakin, olkaahan varovaisia, keskustelija joka ei vastaa kysymyksiisi "sätissä" tai reakoi toisten juttuihin on todennäköisesti trollibotti eli robotti se kannattaa heti torjua.

      • Anonyymi

        Ne varoitukset eivät ole turhia sinne mentäessä, vaikka moni niitä väheksyykin jopa ilkkuen, ota jokainen varoitus vakavasti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne varoitukset eivät ole turhia sinne mentäessä, vaikka moni niitä väheksyykin jopa ilkkuen, ota jokainen varoitus vakavasti !

        Me ei sätissä pelätä mitään. ees varoituksia. Olemme voittamattomia ja uskomattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei sätissä pelätä mitään. ees varoituksia. Olemme voittamattomia ja uskomattomia.

        uskomattomia ainakin, uskomattoman typeriä.


    • Anonyymi

      Ihmettelen kun menen chattiin, niin proofilit ei näe? Ei omanikaan? Mikä juttu tämä on, vai pitääkö jotain asetusta muuttaa?

      • Anonyymi

        kirjaudu ulos tililtäsi, ja yritä uudelleen. Ei tartte poistua sätistä, kirjaudut vain siell toisessa ikkunassa pois, omalta tililtäsi, sitten näet profliilit.
        Menikö perille, selkeetä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjaudu ulos tililtäsi, ja yritä uudelleen. Ei tartte poistua sätistä, kirjaudut vain siell toisessa ikkunassa pois, omalta tililtäsi, sitten näet profliilit.
        Menikö perille, selkeetä ?

        Ei mennyt eli ei tullut perille. Osalla ne profiilit ei vaan aukea. Mikä ihmeen tuo toinen ikkuna on ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt eli ei tullut perille. Osalla ne profiilit ei vaan aukea. Mikä ihmeen tuo toinen ikkuna on ??

        En menisi koko chattiin ja en ainakaan mitään profiilikuvaa laittaisi, sehän on idioottimaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En menisi koko chattiin ja en ainakaan mitään profiilikuvaa laittaisi, sehän on idioottimaista.

        Niin, parempi huudella anonyymisti täällä kaikenmoisia asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt eli ei tullut perille. Osalla ne profiilit ei vaan aukea. Mikä ihmeen tuo toinen ikkuna on ??

        Ikkunat, välilehdet, selaimet, kirjautumiset... varmaan kannattaa aukaista windows-Ikkunat selälleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En menisi koko chattiin ja en ainakaan mitään profiilikuvaa laittaisi, sehän on idioottimaista.

        Eihän siellä kenelläkään edes ole profiilikuvaa paitsi tyrkyillä. 40v vanha kuva ei kyllä säväytä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe