Moro
Oon 42v Bi UKM ja joskus tahtoisin antaa kullini toisen miehen käsittelyyn.
Peppuseksi suutelu tms ei kiinnosta ollenkaan. On jopa mielestäni ällöttävää.
Mistä löytäisi tällaisen miehen joka tulisi päivällä luokseni, nauttisi kullini runkkaamisesta ja imemisestä hitaasti kunnes laukean? Asun Tuusulassa.
Jos tiedätte jotain hyviä chat tms ilmaisia paikkoja joissa voisi löytää tällaista seuraa niin linkkiä tulemaan kiitos.
Imijää etsin
48
1591
Vastaukset
- Anonyymi
Olen keskustelu asteella 54v varatun kanssa ollut jonkun aikaa, pidemmälle homma edennyt.
Olen Bi ukm 60v myös, kokemusta muutaman kanssa, tykänneet suuhoidosta ja panosta suuhuni. Hml olen mieluummin pidempi tuttavuus.No ei tässä mitään yhden kerran hommia olla etsimässä vaan jos homma toimii niin varmaan kerran viikossa voisi ainakin tavata.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
No ei tässä mitään yhden kerran hommia olla etsimässä vaan jos homma toimii niin varmaan kerran viikossa voisi ainakin tavata.
Käsitin onnistuu kotonasi olisitko täysin alasti itse vai molemmat. Tykkään kun suuhuni naidaan ja lauetaan. M 60
Anonyymi kirjoitti:
Käsitin onnistuu kotonasi olisitko täysin alasti itse vai molemmat. Tykkään kun suuhuni naidaan ja lauetaan. M 60
Ei kai siinä täysin alasti tarvitse olla, aluksi hierotaan vehje housujen päältä kovaksi ja sitten tippuu housut ja päästään kunnolla asiaan.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Ei kai siinä täysin alasti tarvitse olla, aluksi hierotaan vehje housujen päältä kovaksi ja sitten tippuu housut ja päästään kunnolla asiaan.
Kysyin tiedän. Hosujen päältä hieroisin ensin ja tunnustelisin kun jäykistyy, sitten avaan vetskarin ja napit, vedän hitaasti housusi poies..
Olisit seljälläsi kun jäykän otan käteeni, alan hitaasti rukkaamaan samalla kieleni leikkii terskasi päässä, kunnes upotan kokonaan suuhuni alan nauttii kalustasi. Anonyymi kirjoitti:
Kysyin tiedän. Hosujen päältä hieroisin ensin ja tunnustelisin kun jäykistyy, sitten avaan vetskarin ja napit, vedän hitaasti housusi poies..
Olisit seljälläsi kun jäykän otan käteeni, alan hitaasti rukkaamaan samalla kieleni leikkii terskasi päässä, kunnes upotan kokonaan suuhuni alan nauttii kalustasi.Ai helvetti... Tässähän jäykistyy jo pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Ai helvetti... Tässähän jäykistyy jo pelkästä ajatuksesta.
Yritän kertoa tykkäisitkö kanssani. Tykkään kullilla leikkiä eritoten kun imen kaluasi ja pallejasi, sinä nautit rentona halutkin laueta, tulet polvillesi kasvojeni eteen, alat panee suutani kunnolla ja laukeet kurkkuuni nielen spermat, imen sen jälkeen kalusi puhtaaksi.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Ai helvetti... Tässähän jäykistyy jo pelkästä ajatuksesta.
Terveys itsestään selvyys kun molemmat ukm..
Anonyymi kirjoitti:
Terveys itsestään selvyys kun molemmat ukm..
Juu, kuulostaa hyvälle. Miten saan suhun yhteyden.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Juu, kuulostaa hyvälle. Miten saan suhun yhteyden.
Voitais sopia missä tavataan Tuusulassa. M 60
Anonyymi kirjoitti:
Voitais sopia missä tavataan Tuusulassa. M 60
Juu, esim to tai pe päivällä aikaa. Mieluiten sopisin paikan jossain muualla kuin täällä.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Juu, esim to tai pe päivällä aikaa. Mieluiten sopisin paikan jossain muualla kuin täällä.
Halusitko autossa vai tavattais muualla ja mentäis luoksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Halusitko autossa vai tavattais muualla ja mentäis luoksesi.
Tavataan jossain ja mennään mieluiten vaikka mun luokse.
09imemua81 kirjoitti:
Tavataan jossain ja mennään mieluiten vaikka mun luokse.
Sul jotain sähköpostia tms jossa vois sopii paikan?
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Sul jotain sähköpostia tms jossa vois sopii paikan?
Tänne uskalla laittaa sovitaan päivä, suunnilleen missä ja kello aika, laitetaan sitten tarkempi paikka jossa tavataan. Eihän pelkoa että vaimos tulee yllättäen..
Anonyymi kirjoitti:
Tänne uskalla laittaa sovitaan päivä, suunnilleen missä ja kello aika, laitetaan sitten tarkempi paikka jossa tavataan. Eihän pelkoa että vaimos tulee yllättäen..
Se on töissä päivisin.
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Se on töissä päivisin.
Perjantaina vois onnistua tiedän tarkemmin torstaina. Oletko minkä kokoinen?
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
tykkään myös kun suutani ja kurkkuani käytetään kovaa kai iso kyrpä
- Anonyymi
09imemua81 kirjoitti:
Se on töissä päivisin.
päivällä voi mennä konttori-pöydän alle ja imee
- Anonyymi
Oletko tosissasi ja lutettava 100% jos laitan sähköä omalla nimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän kertoa tykkäisitkö kanssani. Tykkään kullilla leikkiä eritoten kun imen kaluasi ja pallejasi, sinä nautit rentona halutkin laueta, tulet polvillesi kasvojeni eteen, alat panee suutani kunnolla ja laukeet kurkkuuni nielen spermat, imen sen jälkeen kalusi puhtaaksi.
kunnon suu panon jälkeen ihanaa saada kovaks uusiks ja vielä lisääspermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunnon suu panon jälkeen ihanaa saada kovaks uusiks ja vielä lisääspermaa
Totta uudestaan pääsee imee velttoa joka pikkuhiljaa alkaa jäykistyä. M 60
- Anonyymi
Kateellisena seuraan keskusteluanne ja vetelen pikkuhiljaa esinahkaa ylösalas. Tarvitteko kolmatta ?
- Anonyymi
Kunhan tavataan ensin, toivon molemmat saamme tyydytyksen. Kolmen kimppa houkuttelis jos ukm jokainen, luotto 100%...
- Anonyymi
Hakusessa olisi täälläkin 50+ mies pks samanlaiseen tuttavuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakusessa olisi täälläkin 50 mies pks samanlaiseen tuttavuuteen
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Keijo tuhkamuna älä ole tollanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keijo tuhkamuna älä ole tollanen.
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Sehän on sulla krooninen tila. Eli sulle ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on sulla krooninen tila. Eli sulle ihan normaalia.
Sää mää ja bää on nyt krooninen spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt krooninen spede Buaahaa
Katos määkijä sää mää ja bää on nyt kroonistuneessa tilassa. Ja spede buaahaa kiva kun muistat laittaa tuon tietää heti kenestä on kysymys.
- Anonyymi
harmi kun kaukana ottaisin syvälle ja saisit tulla kurkkuun monta kertaa
- Anonyymi
Saat nussia mua suuhun loppuun 65v ex ukm JKL
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Tuliko taas pieru vai ihanko sitä ihteään.
Olen 60 kymppinen UKM ja pidän imemisestä. Minulla on nyt yksi miesystävä, jonka imen noin kerran kuukaudessa. Olen transvestiitti ja liikun naisena päivisin kaupungilla. Tämä ominaisuus kiihottaa myös häntä. Haluaisimme nyt myös "kolmannen" pyörän leikkeihimme. Kerran olen ottanut kolme miestä peräjälkeen ja ei muuten tuntunut ollenkaan pahalta. Katsotuksi tuleminen myös kiihottaa minua.
- Anonyymi
Mistä päin oot/ootte 65v ex ukm JKL
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
Milloin sulla olis aikaa koska voin tulla. Mikä paikka ja aika anna ohjeet.
- Anonyymi
Asutko kerros vai omakoti talossa..
- Anonyymi
Hevon persreijässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijässä
No mitäs sinne kuuluu näin joulun alla. Oletko jo kuusen hankkinut sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijässä
Oliskohan se nyt niin sie ite oot se persreikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs sinne kuuluu näin joulun alla. Oletko jo kuusen hankkinut sinne.
Sää mää ja bää asuu hevon persreijässä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai onko se niuvanniemi nykyään sen niminen paikka.Ihan sama missä tollanen persreikä asuu. Buaahaa spedehän se taas määkimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No asu missä asut vittuuko siitä täällä kuulutat.
- Anonyymi
Voisin tulla
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849