seksikäs? Miten on?
Onko kaivattusi
48
1312
Vastaukset
- Anonyymi
On. 5/5
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
On todella seksikäs, sanat ei riitä kertomaan😅
- Anonyymi
Ok 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok 😅
Joo😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo😅
Hiljaa jo 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa jo 😅
Paras oot❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras oot❤️🤗
Häiritset mun unta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häiritset mun unta 😅
Oot ihana❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana❤️
Wooow töttöröö 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wooow töttöröö 😅
Sorry.
- Anonyymi
Kehujako olet vailla?
- Anonyymi
Ihanaa olis kuulla olevansa seksikäs, olenko minä vai olenko nyt hieman sarkastinen, mitä luulet, miten ajattelet? Sivusta
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Muutamat tummatukkaiset 50+ miehet ovat seksikkäitä. Sellaisen yhden kun saisin elämääni ja sänkyyni, niin jopa olisi elämä ihanaa!
- Anonyymi
Si ei kun ehtit jos nuo on ainoat kriteerit kuinka luulit olevasi elämääsi edes tyytyväinen
- Anonyymi
Liian vanhaaa.
- Anonyymi
Todellakin! Haluan sitä miestä niin paljon.
- Anonyymi
Näin metrossa miehen, jolla oli ihan samantyyppinen keho, kun vanhalla kaivatullani Mies oli ilmeisesti käynyt ostoksilla ja näpräsi intensiivisesti puhelintaan, hymy huulillaan ja silmissään. Hänellä oli vihkisormus vasemman käden nimettömässä.
Katselin miestä salaa, ihan hänen vieressään ja ajattelin, millaiselta vanhan kaivattuni uoea keho näytti ja että oivoi, jäipä sitten kuitenkin kokeilematta.
Nyt olen vanha, ruma ja lihava ja ihan turha kuvitella enää että koskaan kohtaisimme enää.- Anonyymi
Mitä väliä kohtaamisilla jos sillä on sormuskin.
- Anonyymi
Älä vähättele itseäsi. Yhtä lailla olette molemmat vanhoja yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Ei mitään. En halua nähdäkkään, jos on missään suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vähättele itseäsi. Yhtä lailla olette molemmat vanhoja yms.
Kiitos ystävällisistä sanoista. Olen ollut todella väsynyt, kaikki tämä ja vielä rakkauskin meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Nyt olen vanha, ruma ja lihava ja ihan turha kuvitella enää että koskaan kohtaisimme enää.” Et sit osaa lukea rivien välistä tän äijän käänteispsykologista fantasiaa- vrt olisit ottanut silloin kun oli tarjolla. Et vaan osaa, koska etsit jotain mitä ei ole…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Nyt olen vanha, ruma ja lihava ja ihan turha kuvitella enää että koskaan kohtaisimme enää.” Et sit osaa lukea rivien välistä tän äijän käänteispsykologista fantasiaa- vrt olisit ottanut silloin kun oli tarjolla. Et vaan osaa, koska etsit jotain mitä ei ole…
Olisi todellakin pitänyt vaan ottaa, mitä oli tarjolla. Miksei? Tuskin enää yhtään perseempi olo voisi olla, vaikka suhde olisi mennyt täysin mönkään. Mutta takerruin pikkujuttuihin ja mies meni menojaan, vaikka kauan reppana jaksoi toivoa hänkin.
- Anonyymi
hänessä on korostamatonta naiseutta, joka sekoittaa ajatukset. jotkut kutsuvat sitä seksikkyydeksi, mutta se ei tule keinotekoisesti, vaan on läsnä ja huokuu naisesta kuin eteerisestä satuolennosta.
https://youtu.be/SOvhrrDhyWc- Anonyymi
Onpa piinaavan oloista kuvaelmaa😬
- Anonyymi
Omasta mielestäni on jonkun toisen mielestä ehkä ei siltikään hänen ulkonäkönsä ei ole se miksi olen hänestä kiinnostunut
- Anonyymi
Rahaa minäkin mietin
- Anonyymi
Naurahdin, ei oo.
Sivusta kaiken tietävä- Anonyymi
Eiku tietäjä
- Anonyymi
Ei ole kaivattua
- Anonyymi
Todella seksikäs on hän
- Anonyymi
Kaveri joo
- Anonyymi
En kommentoi. Ulkonäkökeskeinen kysymys.
- Anonyymi
Hän on seksikkäimmillään silloin kun ei yritä olla.
- Anonyymi
Eräs nainen on, erittäin. Sutjakka kroppa, kiinteä peppu jne., mutta myös kokonaisuus tekee hänestä seksikkään vaikka ei ole missin oloinen. Ei olla nyt vähään aikaan nähty, toivottavasti lähiaikoina tulisi tilaisuus tavata. Ottaisin syliin kyllä enemmän kuin mielellään.
- Anonyymi
” mutta myös kokonaisuus tekee hänestä seksikkään vaikka ei ole missin oloinen.” There you go big guy
- Anonyymi
Hän on malliesimerkki seksikkäästä. Tihkuu seksiä.
- Anonyymi
Kyllä, seksikäs ja sielukas musiikin alalla.
- Anonyymi
On. En ole nähnyt häntä mutta tiedän olevan.
- Anonyymi
On AAH, HÄNEN RUSKEAT VIIRUT PANTTERIN SILMÄNSÄ, KOROSTAN SILMÄT,SILMÄT JA PITKÄ BRUNETTI TUKKANSA.
Mikä SEKSY NAINEN.
Hitto,on varattu.
T.Silmäfetissi.- Anonyymi
Sivusta.Minun kaivatulla on sairaan hyvä kroppa,ei pitkä mies eikä tarviikkaan olla (minulle just sopiva pituus)mutta mitkä raamit,mikä pylly,selkä ,kädet.
Olisi ihanaa saada rutistaa miestä pehmoisella vartalolla ruttuun. - Anonyymi
Taidan tietää tapauksen.Yks minun ystävä mies näkee naisen sen miehenkin livelähetyksessä jokaisena päivänä ja yönä .Jos ei jaksa vahata monitooria reaaliajassa ,katsoo kuulemma tallenteet ja hinkkaa rattia verelle.
Semmonen himo köyri kyntteri tää mun ystävämies on.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
He's fire
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826205
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293733törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/253075Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3631664- 331368
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42873Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42819