Hän, kaivattuni

Anonyymi-ap

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan menee kun ihmiset ei kommunikoi vaan arvailee vaan.

57

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyynel. Ei aina voi kommunikoida.

      • Anonyymi

        Ei niin. Ei voi ei kykene ei halua ei uskalla ei ei ... syitä on monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Ei voi ei kykene ei halua ei uskalla ei ei ... syitä on monia.

        Niin niin. Surkeita syitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin. Surkeita syitä.

        Minä ja hän olemme molemmat yhtä syyllisiä (jos hän edes ajattelee minua siten). Mene muualle kiukuttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja hän olemme molemmat yhtä syyllisiä (jos hän edes ajattelee minua siten). Mene muualle kiukuttelemaan.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vttu miten heikko ja valheellinen ihminen sä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vttu miten heikko ja valheellinen ihminen sä olet

        Ryhdistäydy nyt jo hyvä ihminen. Käy välillä oikeasti sääliksi. Sivusta


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181353340

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Saattaapi joku noin ikävissään ajatella jossain jostakin. : (

      • Anonyymi

        Niin ja siksi kirjoitin varmaan, en ole varma ajatteleeko koko asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja siksi kirjoitin varmaan, en ole varma ajatteleeko koko asiaa.

        Ei sitä voi tietää ei..
        Kenelleköhän kirjoitit? Ja kuka olet?


    • Anonyymi

      Niin juuri hän ajattelee sinusta ja todennäköisesti vielä lisäksi kaikkea pahaa ja katkeraa. Tai sitten hän on ratkennut päihteisiin ja panee kaikkia vastaantulijoita koska turhautui niin pahasti vuoksesi. Tai hän on päästänyt itsensä repsahtamaan, lihonut ja vanhentunut 15 vuotta eikä viitsi enää ajella säärikarvojaan.

      Joka tapauksessa kiitos kuuluu sinulle.

      • Anonyymi

        Minä en usko että se mies ajaa säärikarvojaan. Ollaan nähty viimeksi lokakuussa, joten ei ole varmaan ehtinyt noin paljon vanhentua. Eikä kiitos kuulu minulle, vaan meille molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko että se mies ajaa säärikarvojaan. Ollaan nähty viimeksi lokakuussa, joten ei ole varmaan ehtinyt noin paljon vanhentua. Eikä kiitos kuulu minulle, vaan meille molemmille.

        Kyllä monet treenaavat miehet ajaa ja ryyppäämällä saa itsensä vanhennettua parissa viikossa. Mieti mitä olet hänelle tehnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monet treenaavat miehet ajaa ja ryyppäämällä saa itsensä vanhennettua parissa viikossa. Mieti mitä olet hänelle tehnyt!

        Ihme troIIaamista. Jos joku ei ota toiseen yhteyttä niin siihen on syy. Hänellä on syy olla ottamatta. Syy voi olla vaikkapa se että ei usko toisen tuntevan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme troIIaamista. Jos joku ei ota toiseen yhteyttä niin siihen on syy. Hänellä on syy olla ottamatta. Syy voi olla vaikkapa se että ei usko toisen tuntevan samaa.

        Hahhahahahahha heikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahahahahha heikko

        Olet melko varmasti jälkeenjaanyt ja siksi käyttäydyt noin. Saat anteeksi lapsellisen käytöksesi. Ei ole sinun vika että vanhempasi oli sisaruksia.


    • Anonyymi

      Mikä sinua estää kommunikoimasta hänelle? Hän ei varmaankaan ole estänyt sinua, joten vain sinusta itsestäsi on kiinni viestin laittaminen hänelle.

      • Anonyymi

        Niin tai että esim vaan tervehtii..

        Tänään mietin yhtä poikaa, joka oli aika asennevammainen mua kohtaan, asiakaspalvelija, että joillain ihmisillä se asenteen ylläpitäminen vie aikaa ja energiaa kymmenen kertaa enemmän kun se, että vaan tekee hommansa tai tekee asian, esim pyytää treffeille.

        Mitään v.tun järkeä.


      • Anonyymi

        Tietysti juttelemme kaikenlaista ja tervehdimme aina. Tarkoitin tunteista puhumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti juttelemme kaikenlaista ja tervehdimme aina. Tarkoitin tunteista puhumista.

        Te siis näette kuitenkin päivittäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te siis näette kuitenkin päivittäin?

        Ei nähdä päivittäin eikä olla nyt nähty. Siksi varmaan ajattelee että unohdin. Jos edes ajattelee asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti juttelemme kaikenlaista ja tervehdimme aina. Tarkoitin tunteista puhumista.

        Tervehdimme tänään mutta ei juteltu vaikka olisi ollut mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Kaikki muutkin ovat unohtaneet. Miksi ei hänkin.

      • Anonyymi

        Ihmisillä jotka huorailee vähän kenen kanssa tahansa, on huono muisti mitä tulee yksityiskohtiin ihmisistä kun on niin paljon.

        Itse muistan lukemattomia pikkuasioita, ilmeitä ja asentoja, tilanteita miehistä joista olen ollut kiinnostunut.

        Tosi loukkaavaa, jos vastapuoli ei muista yhtään mitään, tuntuu, ettei olisi mitään merkitystä, paitsi ehkä se hetken huvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä jotka huorailee vähän kenen kanssa tahansa, on huono muisti mitä tulee yksityiskohtiin ihmisistä kun on niin paljon.

        Itse muistan lukemattomia pikkuasioita, ilmeitä ja asentoja, tilanteita miehistä joista olen ollut kiinnostunut.

        Tosi loukkaavaa, jos vastapuoli ei muista yhtään mitään, tuntuu, ettei olisi mitään merkitystä, paitsi ehkä se hetken huvi.

        Tämä ei ole aloittajalta. Aika itserakasta tekstiä. Minä en ole unohtanut hänestä mitään.


      • Anonyymi

        Tämäkään ei ole aloittajalta.


    • Anonyymi

      Minä, mun persoona tai mun tosiasialliset asiat eivät häntä kiinnosta. Lähestyy nähdessään, jotta voisi kiusata kun tilaisuus tulee.

      • Anonyymi

        Tämäkin on sivusta. Ei aloittajalta. En tajua miksi nämä purkaukset tuli tähän.


      • Anonyymi

        Aika pahan pistit. Vaikka tämä ei minulle olekaan, niin sanon toisen näkökannan.

        Jos toinen osapuoli kerää kaiken rohkeutensa ja lähestyy. Hän saattaa sanoa vaikka nöyriä sanoja tms. hänelle, joka tekee selväksi, että ei kannattaisi sanoa mitään..

        Miten sellaisessa tilanteessa pitäisi mielestäsi toimia? Minun mielestäni pitää vihdoinkin antaa jo olla.

        Normaaliälyinen ihminen ei halua olla häiriöksi kenellekään.

        Tämä palsta on kuitenkin tunteiden purkupaikka. Ihan jokaiselle. Torjuttu voi haluta käydä tunnetta läpi täällä. Eikä torjuttu pysty hallitsemaan jos joku toinen tyyppi vähemmän mukavasti ketjussa kommentoi.

        Mietipä sitä.

        -En ole aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pahan pistit. Vaikka tämä ei minulle olekaan, niin sanon toisen näkökannan.

        Jos toinen osapuoli kerää kaiken rohkeutensa ja lähestyy. Hän saattaa sanoa vaikka nöyriä sanoja tms. hänelle, joka tekee selväksi, että ei kannattaisi sanoa mitään..

        Miten sellaisessa tilanteessa pitäisi mielestäsi toimia? Minun mielestäni pitää vihdoinkin antaa jo olla.

        Normaaliälyinen ihminen ei halua olla häiriöksi kenellekään.

        Tämä palsta on kuitenkin tunteiden purkupaikka. Ihan jokaiselle. Torjuttu voi haluta käydä tunnetta läpi täällä. Eikä torjuttu pysty hallitsemaan jos joku toinen tyyppi vähemmän mukavasti ketjussa kommentoi.

        Mietipä sitä.

        -En ole aloittaja-

        Minusta se oli lapsen kommentti. Aikuinen ei lähesty toista kiusatakseen eikä kuvittele muiden tekevän niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pahan pistit. Vaikka tämä ei minulle olekaan, niin sanon toisen näkökannan.

        Jos toinen osapuoli kerää kaiken rohkeutensa ja lähestyy. Hän saattaa sanoa vaikka nöyriä sanoja tms. hänelle, joka tekee selväksi, että ei kannattaisi sanoa mitään..

        Miten sellaisessa tilanteessa pitäisi mielestäsi toimia? Minun mielestäni pitää vihdoinkin antaa jo olla.

        Normaaliälyinen ihminen ei halua olla häiriöksi kenellekään.

        Tämä palsta on kuitenkin tunteiden purkupaikka. Ihan jokaiselle. Torjuttu voi haluta käydä tunnetta läpi täällä. Eikä torjuttu pysty hallitsemaan jos joku toinen tyyppi vähemmän mukavasti ketjussa kommentoi.

        Mietipä sitä.

        -En ole aloittaja-

        Tässä tapauksessa jättäjä lähestyy kohdetta. Koittaakaahan ymmärtää, että on yhtä paljon eri motivaatiota, mitä on ihmisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se oli lapsen kommentti. Aikuinen ei lähesty toista kiusatakseen eikä kuvittele muiden tekevän niin.

        Et ole koskaan kohdannut luonnevikaista ihmistä? Kiitä Luojaasi, jos et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole koskaan kohdannut luonnevikaista ihmistä? Kiitä Luojaasi, jos et ole.

        En ole tai en ainakaan ole päästänyt sellaista noin lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa jättäjä lähestyy kohdetta. Koittaakaahan ymmärtää, että on yhtä paljon eri motivaatiota, mitä on ihmisiäkin.

        Tämä siis jonkun muun kuin aloittajan kommentti. Ketään ei ole jätetty. Kyseessä ei ole exä.


    • Anonyymi

      Sinähän voit korjata väärinkäsityksen, laittamalla vaikka viestin minulle🥰

      • Anonyymi

        Niin voisin mutta en ole nyt laittamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voisin mutta en ole nyt laittamassa.

        Silloinhan se kertoo jo paljon. Näin arvelinkin. Paluuta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinhan se kertoo jo paljon. Näin arvelinkin. Paluuta ei ole.

        Se kertoo että käytöksesi on ollut ollut sellaista että toinen ei voi ottaa sinuun yhteyttä.
        Jossain iässä olisi hyvä nähdä myös omat tekonsa eikä syytellä aina muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo että käytöksesi on ollut ollut sellaista että toinen ei voi ottaa sinuun yhteyttä.
        Jossain iässä olisi hyvä nähdä myös omat tekonsa eikä syytellä aina muita.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vrtu sä olet heikko ja valheellinen ihminen. Yäkh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vrtu sä olet heikko ja valheellinen ihminen. Yäkh

        Sinäkö et? Sinä jaat vihaisena nauruemojeita täällä. Minä nauroin sulle oikeasti ja ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vrtu sä olet heikko ja valheellinen ihminen. Yäkh

        Ai siksi etten pidä kaltaisistasi alkohoIisteista. Se ei tee minusta heikkoa. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siksi etten pidä kaltaisistasi alkohoIisteista. Se ei tee minusta heikkoa. 😄

        Sinulla on yksisarvinen itselläsi se alko-ongelma ja näet asioita mitä ei ole.


    • Anonyymi

      Kaivattusi on jo toisen kainalossa.

      • Anonyymi

        Ei. se on sinun kaivattusi. Minun kaivatusta sinä et tiedä mitään.


    • Anonyymi

      Väärin...Olen todella Sinua odottamassa

      • Anonyymi

        Minä olen nainen. Aloitus ei ole naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen. Aloitus ei ole naisille.

        Sä oot se mies joka provosoi jotain katkeria tahallaan


    • Anonyymi

      No ota häneen yhteyttä ja olkaa sovussa

      • Anonyymi

        Voi ottaa kohtuudella

        7 annosta viikossa

        Ei kerralla


    • Anonyymi

      Näin se itselläkin meni...

    • Anonyymi

      Niin se menee. Hän nainen on mielessä jatkuvasti. 😔

    • Anonyymi

      Kaipaan sua yhä Elina <3

      • Anonyymi

        ❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤❤❤

        M<3 E


      • Anonyymi

        En minä mikään Elina ole. Aloittaja siis ei ole. Sivulliset on.


    • Anonyymi

      E Rakastan todella Sinua

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe