Sain sähellettua Oneplus nord 3 puhelimen johonkin supervirransäästö tilaan tms. Kuinka saan palautettua laitteen normaaliin tilaan ? ? kiitos jo etukäteen !
Oneplus nord 3 ja supervirransäästö tila apua kaipaan
8
2198
Vastaukset
- Anonyymi
Asetukset ja Akku. Sieltä löytyy kaikki virransäästö asetukset.
- Anonyymi
Yläpalkista löytyy varmaan pika-asetusnäppäin kyseiselle toiminnolle.
- Anonyymi
Eli sammutit puhelimen😁
- Anonyymi
Supervirransäästötilassa ei ole edes asetuksia käytössä/näkyvillä. Puhelimen vasemmassa ylälaidassa on pieni merkki/kuvake, jonka takaa pystyy poistamaan supervirransäästötilan sitten, kun puhelimessa on taas akkua riittävästi. Ei auttanut minulla uudelleen käynnistys tai virran ottaminen pois päältä ja takaisin, vaan aina palasi supervirransäästötilaan. Lopulta onneksi löytyi tuo pieni kuvake.
- Anonyymi
Kiitos
Hyvä selkeä ja vielä oikea neuvo!
- Anonyymi
Mulla sama juttu jo toisen kerran, pitää yrittää kun tarpeeksi ladannut. Kiitos.
- Anonyymi
Viekä en näe yhtään toimivaa ehdotusta. Asetukset eivät näy, yläpalkin mikromerkit eivät reagoi, iPhone tyyppistä nollausta kokeilin virrat 100 pros. Alhaalta ylös pyyhkäisyllä saa jotain valikkoa, jotka eivät johda mihinkään. Tekoäly nappia ei näy.
- Anonyymi
Kyllä tuolla ihan toimivat ohjeet on..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574