Moi,
Onko kenelläkään kokemusta Erotic Centerin Vapaamielisten sauna -illoista Porissa? Mikä siellä meno kanattaako poiketa?
Vapaamielisten sauna Pori
12
5397
Vastaukset
kiinnostaa myös
- Anonyymi
Siis sinä hönö sait. Älä yleistä dorkat saa dorkalle sopivan käsitttelyn.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181357066
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mun tekisi mieli mennä saunomaan ihan vaan jännityksen vuoksi ja jos vaikka tutustuisi johonkin kivaan naiseen😌 Onko tuolla enimmäkseen homoja vai käykö oikeasti naisia?
- Anonyymi
Homo sauna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo sauna
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi00031
Kovasti kiinnostaisi mennä saunomaan ja kenties saada jotain kivaa.....eli kannattaako lähteä 😊
- Anonyymi00033
Kannattaa todellakin! Saat takuuvarmasti imeä munaa ja saada lastit suuhun.
- Anonyymi00034
Kerran kävin ja tuli semmonen 20v kuuma blondi saunoon. Hieman myöhemmin alkoi ihan spontaanisti masturboimaan. Tuumasi että saa liittyä mukaan mutta ei viitsinyt häiritä toisen leikkejä.
Ja itse kun olen hetero ja en syty toisen miehen munan vemppailusta. Sauna oli melko karseassa kunnossa kun oli mälliä vuodet heiteilty sinne tänne lauteille. Onneksi oli oma pefletti.
- Jorma 56v - Anonyymi00035
Olisipa mukava katsoa pillua läheltä, kun nuori nainen runkkaa itseään.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514