Psykiatrinen hoito Kankaanpäässä on henkistä pahoinpitelyä

Anonyymi-ap

Terveyskeskuksen 2. kerros:

Kankaanpään psykiatrian poliklinikka vastaa oman alueensa aikuisväestön psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta.

Totuus:

- sinua ei kuunnella
- et saa hoitosuunnitelmaa
- voimakkaita lääkkeitä pakotetaan syömään vaikka niistä on vain haittaa
- nämä ns. hoitajahyeenat ja lääkärit eivät ajattele kuin omaa tilipussiaan
- potilas on vain numero

17

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysypä ekaks on ko sun hoitajalla psykiatrisen hoitotyön koulutus . Olin töissä yhes paikassa ja siellä osaston 17 hoitajasta neljällä oli vain koulutus . Osastonhoitaja Kin oli sisätautien sairaanhoitaja ja aiemmin toiminut TK n vuodeosastolla .

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei se kuule eroa Suomen 102 terveysarvauskeskuksesta ja niiden kallokutistajista yhtään.

    • Anonyymi

      Olen kyllä eri mieltä tästä.

      • Anonyymi

        Kyseisessä systeemissä vain potilaan tarkkailulla, diagnosoinneilla ja lääkityksillä on merkitystä.

        Sillä, mitä olet elämässäsi kokenut, tai tunnet ja ajattelet ei ole hoitotaholle myöskään mitään merkitystä, eikä merkitse mitään.

        Jos haluat säilyttää ihmisarvosi, itsetuntosi ja itsekunnioituksesi, niin jätä ihmeessä väliin psykiatriseen hoitopaikkaan edes pyrkiminen ja hakeutuminen.


    • Anonyymi

      Kyseisessä puljussa hoidetaan potilaita täysin mielivaltaisesti esimerkiksi psykoosilääke Olantsapiinilla jota määrätään huolettomasti ja jopa pakotetaan potilas syömään tätä myrkkyä.

      Aluksi kyseinen lääke lihottaa 1 vuoden aikana keskimäärin 20-30 kiloa ja sen jälkeen potilas saa lisäksi diabeteksen, kyseisellä lääkkeellä myös sydän voi pydähtyä.

      Lääkkeen haittoja löytyy muunmuassa täältä luettelona:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Olantsapiini

      • Anonyymi

        Samaa mieltä lääkkeiden syöttäminen sairasta, ihan myrkkyä ja lihominen on todella kauheaa, oma läheiseni lihonnut kahdessa vuodessa 40 kiloa, sen myötä vaatteet uusittu moneen kertaa ja kengätkin. Ihmettelen kuinka nämä lääkärit jotka näitä määräävät eivät yhtään kanna huolta lihavuuden tuomista sairauksista, diabetes, rasvamaksa, Kolesteroli ja aivohalvauksen vaarat. Kunto todella huono kun vaan syö ja apaatisena mömmöissä oleilee.


    • Anonyymi

      Ei niitä pillereitä ole pakko syödä.

    • Anonyymi

      Voi myös pitää itse päänsä kunnos ni ei tarvi mennä tommoseen paikkaan..

      • Anonyymi

        No sitä ei aina voi estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä ei aina voi estää.

        Ei jos on heikko


    • Anonyymi

      Kellä on varaa edes käyttää noita palveluita?

      • Anonyymi

        Palvelu on ilmainen kuntalaisille.


    • Anonyymi

      Pakkohoidossa oleville pistetään piikkiä ahteriin jos kieltäytyy ja pidetään lepositeissä ja huoneessa jossa ei ole kuin tämä peti lepositeillä ja pelkät tyhjät seinät. Monesti olen siellä vieraillessa sanonut että jollei hullu ole ennestään niin siinä huoneessa varmasti tulee. Läheisen ollut sellaisessa viikkoja lääkärin määräämänä. Tämä totinen tosi.

      • Anonyymi

        Tuohan on rikollista barbarismia ja tuollaisen tekijät pitäisi saada oikeuteen ja vankilaan.


    • Anonyymi

      Kyllä on surullista nähdä lähimmäisen mielen murentuminen ja sen lisäksi fyysinen kunto lihavuuden tuomien lisäsairauksien myötä vie ennenaikaiseen hautaan. Monesti olen miettinyt että onko elämällä mitään merkitystä kun tuohon tilaan päätyy. Lääkäreillä ei muuta apua ole antaa kuin pumpata lääkkeitä jotka turruttaa ja tulee tahdoton hitaasti toimiva laitostunut robotti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe