Psykiatrinen hoito Kankaanpäässä on henkistä pahoinpitelyä

Anonyymi-ap

Terveyskeskuksen 2. kerros:

Kankaanpään psykiatrian poliklinikka vastaa oman alueensa aikuisväestön psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta.

Totuus:

- sinua ei kuunnella
- et saa hoitosuunnitelmaa
- voimakkaita lääkkeitä pakotetaan syömään vaikka niistä on vain haittaa
- nämä ns. hoitajahyeenat ja lääkärit eivät ajattele kuin omaa tilipussiaan
- potilas on vain numero

19

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysypä ekaks on ko sun hoitajalla psykiatrisen hoitotyön koulutus . Olin töissä yhes paikassa ja siellä osaston 17 hoitajasta neljällä oli vain koulutus . Osastonhoitaja Kin oli sisätautien sairaanhoitaja ja aiemmin toiminut TK n vuodeosastolla .

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei se kuule eroa Suomen 102 terveysarvauskeskuksesta ja niiden kallokutistajista yhtään.

• Anonyymi

Olen kyllä eri mieltä tästä.

• Anonyymi

Kyseisessä systeemissä vain potilaan tarkkailulla, diagnosoinneilla ja lääkityksillä on merkitystä.

Sillä, mitä olet elämässäsi kokenut, tai tunnet ja ajattelet ei ole hoitotaholle myöskään mitään merkitystä, eikä merkitse mitään.

Jos haluat säilyttää ihmisarvosi, itsetuntosi ja itsekunnioituksesi, niin jätä ihmeessä väliin psykiatriseen hoitopaikkaan edes pyrkiminen ja hakeutuminen.

• Anonyymi

Kyseisessä puljussa hoidetaan potilaita täysin mielivaltaisesti esimerkiksi psykoosilääke Olantsapiinilla jota määrätään huolettomasti ja jopa pakotetaan potilas syömään tätä myrkkyä.

Aluksi kyseinen lääke lihottaa 1 vuoden aikana keskimäärin 20-30 kiloa ja sen jälkeen potilas saa lisäksi diabeteksen, kyseisellä lääkkeellä myös sydän voi pydähtyä.

Lääkkeen haittoja löytyy muunmuassa täältä luettelona:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Olantsapiini

• Anonyymi

Samaa mieltä lääkkeiden syöttäminen sairasta, ihan myrkkyä ja lihominen on todella kauheaa, oma läheiseni lihonnut kahdessa vuodessa 40 kiloa, sen myötä vaatteet uusittu moneen kertaa ja kengätkin. Ihmettelen kuinka nämä lääkärit jotka näitä määräävät eivät yhtään kanna huolta lihavuuden tuomista sairauksista, diabetes, rasvamaksa, Kolesteroli ja aivohalvauksen vaarat. Kunto todella huono kun vaan syö ja apaatisena mömmöissä oleilee.

• Anonyymi

Ei niitä pillereitä ole pakko syödä.

• Anonyymi

Voi myös pitää itse päänsä kunnos ni ei tarvi mennä tommoseen paikkaan..

• Anonyymi

No sitä ei aina voi estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä ei aina voi estää.

Ei jos on heikko

• Anonyymi

Kellä on varaa edes käyttää noita palveluita?

• Anonyymi

Palvelu on ilmainen kuntalaisille.

• Anonyymi

Pakkohoidossa oleville pistetään piikkiä ahteriin jos kieltäytyy ja pidetään lepositeissä ja huoneessa jossa ei ole kuin tämä peti lepositeillä ja pelkät tyhjät seinät. Monesti olen siellä vieraillessa sanonut että jollei hullu ole ennestään niin siinä huoneessa varmasti tulee. Läheisen ollut sellaisessa viikkoja lääkärin määräämänä. Tämä totinen tosi.

• Anonyymi

Tuohan on rikollista barbarismia ja tuollaisen tekijät pitäisi saada oikeuteen ja vankilaan.

• Anonyymi

Kyllä on surullista nähdä lähimmäisen mielen murentuminen ja sen lisäksi fyysinen kunto lihavuuden tuomien lisäsairauksien myötä vie ennenaikaiseen hautaan. Monesti olen miettinyt että onko elämällä mitään merkitystä kun tuohon tilaan päätyy. Lääkäreillä ei muuta apua ole antaa kuin pumpata lääkkeitä jotka turruttaa ja tulee tahdoton hitaasti toimiva laitostunut robotti.

• Anonyymi

Ymmärrän sinua, ja allekirjoitan mielipiteesi ainakin osittain. Palaan asiaan jonkin ajan päästä.

• Anonyymi

Hullu se on.

• Anonyymi

Olen kuullut, että siellä on ammattitaidotonta porukkaa töissä. Ainakin yksi pampulavassari ja liian moni psykiatrisessa työssä ilman pätevyyttä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe