siellä toimittajat Yrttiaho ja Artesola haikailevat Neuvostoliittoa ja YYA-Suomea.
Radio Robin Hood erilainen radio-asema
15
520
Vastaukset
- Anonyymi
Joku sentään muistaa hyviä aikoja
- Anonyymi
Toimittaja Artesola teki taannoin rikosilmoituksen kaupunginjohtaja Arvesta Leninin patsaan häpäisystä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikä on YYA Suomi?
- Anonyymi
Suomella oli Neuvostoliiton kanssa ystävyys ja avunantosopimus ja Suomessa oli Urho Kekkonen presisenttinä.
Ilmeisesti radiontoimittajat kaipailevat aikaa, että Suomi voisi mennä Venäjän avuksi Ukrainasan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomella oli Neuvostoliiton kanssa ystävyys ja avunantosopimus ja Suomessa oli Urho Kekkonen presisenttinä.
Ilmeisesti radiontoimittajat kaipailevat aikaa, että Suomi voisi mennä Venäjän avuksi UkrainasanSuomessa onkin tiedonvälitys nykyään kovin venäjänvastaista.
Radio Robin Hood on tasapuolinen, kiitos Artesolan ja Yrttiahon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa onkin tiedonvälitys nykyään kovin venäjänvastaista.
Radio Robin Hood on tasapuolinen, kiitos Artesolan ja Yrttiahon.Jonkunverran Turussa ihmetellään millä rahoilla ylläoleva radioasema toimii ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkunverran Turussa ihmetellään millä rahoilla ylläoleva radioasema toimii ?
Turussa ilmestyi Uusi Päivä-niminen sanomalehti aikoinaan, eiköhän tämä radio-asema ole sen peruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turussa ilmestyi Uusi Päivä-niminen sanomalehti aikoinaan, eiköhän tämä radio-asema ole sen peruja.
Rahasta ei ole pulaa, viittaan toimittaja Yrttiahon vaalibudjettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahasta ei ole pulaa, viittaan toimittaja Yrttiahon vaalibudjettiin
Rahaa riittää. Kysykää vaikka Digitalta. Ja kuunnelkaa taajuutta. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa riittää. Kysykää vaikka Digitalta. Ja kuunnelkaa taajuutta. :D
Haista v1ttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista v1ttu!
Ei kuulu mitään.
Suomessa on oikeistohallitus joka vaimentaa Yrttiahon suositut ohjelmat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu mitään.
Suomessa on oikeistohallitus joka vaimentaa Yrttiahon suositut ohjelmatVenäjän ääni ei enää kuulu Turussa.
Radio Robin Hood vaimennettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän ääni ei enää kuulu Turussa.
Radio Robin Hood vaimennettuSuomessa puhaltaa oikeistotuulet, siksi Yrttiahon ääni on hiljennetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762