Mies tuletko

Anonyymi-ap

mun kanssa talviunille, syödään herkkuja ensin ja herätään sitten keväällä 🐻❄

65

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää kelpais kyllä mulle, mutta epäilen, ettei ole mulle tämä kutsu

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18136037w

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei käy mulle, en tykkää muutenkaan laiskoista ja passiivisista ihmisistä

      • Anonyymi

        Ai itsestäsi myöskään. Haluat ympärille ahkeria, energisiä tyyppejä, ketkä tekee kaiken ja sinä vaan makaat ja syljet kattoon.
        Olen tämän teoria jostain kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai itsestäsi myöskään. Haluat ympärille ahkeria, energisiä tyyppejä, ketkä tekee kaiken ja sinä vaan makaat ja syljet kattoon.
        Olen tämän teoria jostain kuullut.

        En suostu antamaan muille mitään tekemistä. Teen kaiken itse niin absoluuttisen paremmin. Jos olen edes alkeellisesti hyvinvoiva ihminen siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai itsestäsi myöskään. Haluat ympärille ahkeria, energisiä tyyppejä, ketkä tekee kaiken ja sinä vaan makaat ja syljet kattoon.
        Olen tämän teoria jostain kuullut.

        Laiskuutta en siedä muissa ihmisissä. Koska en ymmärrä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suostu antamaan muille mitään tekemistä. Teen kaiken itse niin absoluuttisen paremmin. Jos olen edes alkeellisesti hyvinvoiva ihminen siis.

        Ettei sulla ny vain olis suuret luulot ittestäs voi sitä pudotusta kun joku su noista pilvilinnoista pudottaa taas maanpäälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskuutta en siedä muissa ihmisissä. Koska en ymmärrä sitä.

        Mua laiskempaa tuskin onnistusit löytämään vaikka ehtisit mu onnekseni et voi edes sietää kaltaisiani


    • Anonyymi

      Aika vitsi koko aloitus.......

      • Anonyymi

        Kuinka niin mistäs tuon tiedät kirjoititko itse aloituksen


      • Anonyymi

        Nämä miehen aloitukset on aika lapsekkaita kieltämättä, mutta lapsellisiiin kuten sinä varmasti resonoi jotenkin


    • Anonyymi

      Joo vois olla kivaa... 😊💗

    • Anonyymi

      Tuo ois hyvä tapa kuluttaa aikaa sitä en si tie mitä nukkumisesta tulis mu 😉

    • Talviunet olisi kyllä nyt paikallaan.

    • Anonyymi

      Mennään talviunille vähän lämpimämpään

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mitään tiedä elämästä


    • Mä haluan kans talviunille. Olis upeaa, jos pystyis oikeasti nukkumaan sellaisen 4-5kk putkeen. Välillä täytyisi käydä ruokailemassa ja vessassa.

      • Anonyymi

        Ei karhut nuku putkeen tuota aikaa, kyllä ne heräilee ja käy tarpeillaan sekä vaihtelee paikkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei karhut nuku putkeen tuota aikaa, kyllä ne heräilee ja käy tarpeillaan sekä vaihtelee paikkaa.

        Enhän minä muuta väittänytkään. En myöskään kysynyt mitään.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Enhän minä muuta väittänytkään. En myöskään kysynyt mitään.

        Et oo tainnut saa kyrbää ku oot noin myrtsinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tainnut saa kyrbää ku oot noin myrtsinä.

        Sulle ei mun saamiset kuulu.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sulle ei mun saamiset kuulu.

        Ei niin mut vastasit aika ilkeästi. Sori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin mut vastasit aika ilkeästi. Sori.

        Eipä sinunkaan kommentti yhtään asiallinen ollut.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Eipä sinunkaan kommentti yhtään asiallinen ollut.

        Ei ollutkaan. :( mul on vakava masennus mut ei se oikeuta sanoo rumasti :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollutkaan. :( mul on vakava masennus mut ei se oikeuta sanoo rumasti :(

        Itsellänikin on nyt vaikeaa. En siedä mitään päänaukomista nyt.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Itsellänikin on nyt vaikeaa. En siedä mitään päänaukomista nyt.

        Oon pahoillani. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon pahoillani. :(

        Unohda koko juttu, kuten minäkin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Unohda koko juttu, kuten minäkin.

        Okei.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Unohda koko juttu, kuten minäkin.

        Tsemppiä ja jaksamista ja parempaaa joulunodotusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä ja jaksamista ja parempaaa joulunodotusta

        Kiitos samoin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sulle ei mun saamiset kuulu.

        Kyllä olen saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä ja jaksamista ja parempaaa joulunodotusta

        Mikä v.tun juhlapyhä. Niillä ei ollut lapsuudessa muuta kuin rälläämistä, hyväksikäyttöä, nälkää, väkivaltaa, pakottamista, poissaoloa, laiminlyöntiä, nälkää, pelkoa.
        Ihanaa olla yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v.tun juhlapyhä. Niillä ei ollut lapsuudessa muuta kuin rälläämistä, hyväksikäyttöä, nälkää, väkivaltaa, pakottamista, poissaoloa, laiminlyöntiä, nälkää, pelkoa.
        Ihanaa olla yksin.

        Ikävä kuulla. Olen pahoillani siitä, että sinulla on tällaisia kokemuksia ja muistoja joulusta😔


      • Anonyymi

        Mä voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei karhut nuku putkeen tuota aikaa, kyllä ne heräilee ja käy tarpeillaan sekä vaihtelee paikkaa.

        Ne vaihtavat nukkuma-asentoaan ja voivat kohennella, pöllytellä tyynyjään välillä. Absoluuttisen varmasti ihan unenpöpperössä touhuavat. Taas kuorsaavat, puhisevat ja tuhisevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v.tun juhlapyhä. Niillä ei ollut lapsuudessa muuta kuin rälläämistä, hyväksikäyttöä, nälkää, väkivaltaa, pakottamista, poissaoloa, laiminlyöntiä, nälkää, pelkoa.
        Ihanaa olla yksin.

        Itse vihaan Joulua sen teeskentelyn vuoksi sekä kaupallisuuden.

        Parasta Joulussa on se Joulurauhan julistus,ruuat ja herkut ,mut nekin voi nykyään syödä ennakkoon(kaupasta saa valmiit).

        Kiva ois viettää Joulu jonku samalla lailla ajattelevan kanssa.Ehkä kaivatun💙 kans?En tunne häntä joten eipä oo tietoa mikä merkitys hälle Joulusta on?Ehkä hän nauttii Joulun tuomista vapaapäivistä...aivan varmasti nauttii.

        T.Eilinen kiva kohtaaminen mielessä naisella.
        Ps.En ole minä täällä nimelläsi mitään negatiivista laittanut,eilen oli yks semmonen juttu,kylmä viesti missä nimesi oli.


    • Anonyymi

      Kunto ei kestä enää on huolehdittava liikunnasta. Töitä tehtävä myös ulkona.

      • Anonyymi

        Mun sisäelimet on niin rasittuneet, etten missään nimessä voi rasittaa kehoa!


      • Anonyymi

        Ja miksei olisi. Pitkäaikainen stressi ja väkivalta


    • Anonyymi

      Olen kanssa miettinyt tuota niinkuin karhut. Ois tosiaan
      Mukavaa mut ei kun on kaikkia juttuja ja sit nuo
      Lähimmäiset ei tajua et se ois paras ratkasu.

      • Anonyymi

        Oliko muuta


    • Anonyymi

      a,p on miestä vailla taas

      • Anonyymi

        Miestä vailla taas vai? Etkö sinä ole itse koko ajan miehen puutteessa kun jaksat kommentoida näin dorkalla tavalla näitä miehen aloituksia? Tämähän on suoraa projisointia sun maailmankuvasta mitä yrität siirtää tälle kaunan kohteellesi, jonka näet näissä kun olet parantumattoman obsession vallassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä vailla taas vai? Etkö sinä ole itse koko ajan miehen puutteessa kun jaksat kommentoida näin dorkalla tavalla näitä miehen aloituksia? Tämähän on suoraa projisointia sun maailmankuvasta mitä yrität siirtää tälle kaunan kohteellesi, jonka näet näissä kun olet parantumattoman obsession vallassa

        0len mies en kaipaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0len mies en kaipaa miestä.

        Miehet kuvittelevat jostain syystä, että naisten ongelmat ratkeaa heidän olemassaolonsa myötä. Ei kuule mene noin.


    • Anonyymi

      Ihminen ei ole eläin ei pystytä nukkuu🎅

      • Anonyymi

        Kyllä ihminen on


      • Anonyymi

        Älykäs ja hyvässä elävä ihminen ymmärtää sen ymmärtää kaiken


      • Anonyymi

        Ei vai?


      • Anonyymi

        Mä viittaan. Mä pystyn.


    • Anonyymi

      Todellakin... Talviunet tulisi kanssasi nyt tarpeeseen. Kieli ruoska lyö todella kovaa ja trollit juoksee hurjana!

    • Anonyymi

      Mutta kesällä yllätys

      • Anonyymi

        Saatteko ensi kesänä lapsen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatteko ensi kesänä lapsen?

        Ei varmaan kerkeis kesäks enään vaik olis joku jonka kanssa lapsen voisi halutakkin


    • Anonyymi

      En todellakaan kaadu tuohon hulluuteen vaan kävelen selkä suorana loppuun asti

    • Anonyymi

      Evil must be fought and I am truly a master at that. My team takes care of it

    • Anonyymi

      Kuka maksa laskut, kastelee kukat sillä aikaa. Karhu laihtuu talviunien aikana -50 kg. Mitä voi syödä niin, että se säilyy sisällä koko talvikauden? Pitäis varmaan syödä 10 kg mansikkakermakakkua, Sacherkakkua 5 kg, irtomakeisia 15 kg, suklaata 10kg, viinereitä 5kg, hillomunkkeja 4kg, kalkkunaa ja kanaa 1kg. Sen jälkeen olisi kylläinen olo, cokista/jaffaa, energia juomia yht. 20 litraa ja muutama olut.

      • Anonyymi

        Phyih. Kuraa. Kukaan ihminen ei tuollaista tarvitse.


      • Anonyymi

        Varastit sitte minun listan.


    • Anonyymi

      Eipä kerrota mitä on tulossa!

    • Anonyymi

      Vauva

    • Anonyymi

      Toivottavasti 2

    • Anonyymi

      Eikä tarvinnut monta paukkua

    • Anonyymi

      Otetaan pian ne harjoittelu unet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe