Miksette te ihmiset

Anonyymi-ap

voi nykyisin olla enää hauskoja? Kaikki kaikkialla on vain niin totista puurtamista? Muistatteko edes milloin ihan oikeasti nauroitte hyvästä olosta ja aidosta kivasta ilosta? Elämää se marraskuukin on. Muistakaa sisäinen ilo. Voisi sitä nauraa itselleenkin.

31

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyisin tuntuu ettei saa edes nauraa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18136192d

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Minä nauroin hyväntahtoisesti tuttavalleni, hän istui sohvalla ja tukka oli noussut niin oudosti ylös, että kaveri näytti aivan tilheltä.

• Anonyymi

No ei sen puoleen. On tässä v.tuttanutkin ja enkä tiedä edes miksi.

• Anonyymi

Muistan, nauroin viimeksi eilen.

• Anonyymi

Mille ja miten pitkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille ja miten pitkään?

Useammallekin asialle. Hassutelimme muksun kanssa ja tuli myös luettua yksi pakina, joka pisti naurattamaan. En katsonut aikaa kellosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useammallekin asialle. Hassutelimme muksun kanssa ja tuli myös luettua yksi pakina, joka pisti naurattamaan. En katsonut aikaa kellosta.

Hyvä, että iloa on ollut. :)

• Anonyymi

Viestisi ei hauskuuttanut tai viihdyttänyt lainkaan.

• Anonyymi

Ei siitä ollut kysymys vaan omista jutuistasi mille naurat. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä ollut kysymys vaan omista jutuistasi mille naurat. :D

Nauroitko omalle jutullesi? Oliko se hauska ja viihdyttävä?

Minä en vain osaa arvostaa ketään joka vaatii toisilta asioita jota ei itse vastavuoroisesti millään tasolla tuota. Miten olisi jos katselisit vaikka putousta tai muuta perusmedian viihdettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauroitko omalle jutullesi? Oliko se hauska ja viihdyttävä?

Minä en vain osaa arvostaa ketään joka vaatii toisilta asioita jota ei itse vastavuoroisesti millään tasolla tuota. Miten olisi jos katselisit vaikka putousta tai muuta perusmedian viihdettä?

Täh? Nyt en ymmärtänyt? Ei aloituksessa tarvinnut nauraa.

Yksinkin voi nauraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Nyt en ymmärtänyt? Ei aloituksessa tarvinnut nauraa.

Yksinkin voi nauraa

Sehän ratkaisee ongelman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän ratkaisee ongelman.

Ihana päivänpaiste olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana päivänpaiste olet.

Olen suuri humoristi, se mikä tappaa kaiken hauskuuden on lause "viihdytä minua."

Viihdytä itse. Ei kukko käskien laula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen suuri humoristi, se mikä tappaa kaiken hauskuuden on lause "viihdytä minua."

Ahaa…ai sekö tuossa alusta närästi. Sinä otit sen väärin. Se on yleiskatsannollinen aloituksen pohdinta se, koska se on viime aikoina mietityttänyt :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä viihdytäkin; itseäni. Pärjään hyvin itseni kanssa. :D

• Anonyymi

Vaikka minulla on useinkin hauskaa, se ei tarkoita minun olevan hauska ihminen. Pidän hauskan ihmisen maineessa olevia rasittavina.

Välillä nauran niin, että pissat meinaa tulla housuun; näin on ollut ihan lapsuudesta asti.

- Sheena

• Anonyymi

Mutta sehän onkin tärkeää, että on myös itselleen suopea ja nauraa just noin. Ja vaikka et kuvittelisi olevasi muille hauska, se on niin, että ilo tarttuu :)) nauru tekee hyvää , tuottaa oksitosiinia.

• Anonyymi

Vanhemmiten se vain paranee ja pissat kirjaimellisesti tulee housuun aika naurettavaahan se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmiten se vain paranee ja pissat kirjaimellisesti tulee housuun aika naurettavaahan se on

Mulla tuli kerran lattialle. Ei ollut tarkoitus, mutta tuli :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tuli kerran lattialle. Ei ollut tarkoitus, mutta tuli :)

Piti vaihtaa oikean jalan sukkakin.

• Anonyymi

Nauran päivittäin, eniten itselleni ja se onkin hyvät ihmiset avain kaikkeen

• Anonyymi

Ihana!

• Tietysti voi ja pitää nauraa, varsinkin itselleen!

Olen voimakkaasti tunteva ihminen, joten saman päivän aikana kokee monenlaisia tunteita.

Aina kun olen iloinen, niin pyrin työntämään sitä eteenpäin niin paljon kuin suinkin mahdollista.

Kaikista parasta on se, jos saa toisen edes hymyilemään. :)

Ainahan sitä voi kertoa sen huonon ja vanhan vitsinkin:

Mikä on Maija Mehiläisen isä?
      - Faija Mehiläinen

• Anonyymi

Kerran kosmetiikkaliikkeessä sai kokeilla niitä käsirasvoja ja nuuskin purkkeja ja ajattelin, että vois sitä vähän iholle kokeilla niin painoin siitä pumppupullosta ja se oli vähän kai kuivunut ja juminut niin, painoin uudelleen ja sittenhän sieltä tuli valtava turaus sitä rasvaa ja se rasvaköntti lensi suoraan minun nenääni, että lässähti ja katsoin että näkikö kukaan ja näkihän sen kun myyjäkin nauroi. Naurettiin sitten yhdessä. Oli se kauhea äjäys. Mut ihan hyvä koostumus ja tuoksu tuli vissiin sinne minne pitikin eli nenään. Myyjä antoi paperin ettei tarvinnut persikkarasva nenässä lähteä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran kosmetiikkaliikkeessä sai kokeilla niitä käsirasvoja ja nuuskin purkkeja ja ajattelin, että vois sitä vähän iholle kokeilla niin painoin siitä pumppupullosta ja se oli vähän kai kuivunut ja juminut niin, painoin uudelleen ja sittenhän sieltä tuli valtava turaus sitä rasvaa ja se rasvaköntti lensi suoraan minun nenääni, että lässähti ja katsoin että näkikö kukaan ja näkihän sen kun myyjäkin nauroi. Naurettiin sitten yhdessä. Oli se kauhea äjäys. Mut ihan hyvä koostumus ja tuoksu tuli vissiin sinne minne pitikin eli nenään. Myyjä antoi paperin ettei tarvinnut persikkarasva nenässä lähteä :)

Ja kävi meillä töissäkin niin Koronan aikaan, että asiakas pyysi suhauttamaan käsidesiä pullosta niin siinä oli väärä pullo ja se oli työkäsirasvaa ja asiakas kauhistui kun turahti hälle ihan muuta :D

• Anonyymi kirjoitti:

Heti lähti filmi pyörimään päässä. xD
        Suomalaisissa on se hauska puoli, että jos jotain koheltaa, vaikka ei itsestä johtuisikaan, niin ensimmäisenä katsoo ympärilleen, että näkikö kukaan!

Mulle kävi kerran yleisessä saunassa niin, että unohdin yhden parrun siitä pään läheltä. Nousin sitten nopeasti ja löin tietysti pääni täysillä siihen parruun. Siinä ei auttanut paljon katsella ympärilleen, kun kaikki huomasivat ja katsoivat.

Lähdin vain pokkana saunan ulkopuolelle siitä. Ulkopuolella silitin vähän nousevaa kuhmua, otin tukea seinästä ja kuulostelin vointia. Selvisin onneksi säikähdyksellä tilanteesta.

• Anonyymi

Hyvä kommentti. Ei elämä oo niin vakavaa. Naurua, iloa, huumoria tarvitaan. Elämä on niin ihanaa, kun oikein oivaltaa. Pitää lopettaa jatkuva valittaminen. Meillä on kaikki hyvin.

• Kyllä valittamisellekin on paikkansa. Jos kieltää tunteensa, niin kroppa pettää ennen pitkää. Niihin ei kuitenkaan auta jäädä makaamaan, jos ei ole muusta kuin huonosta päivästä tai hetkestä kysymys. Normaalitilanteessa pitää siis laittaa vähän iloisempi vaihde silmään ja painaa kaasua.

• Anonyymi

Tämä maailman meno varmaan vetää ihmisiä vähän synkäksi. Kun mistään ei oikein tule positiivistä uutista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3792
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2639
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2146
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1424
    8. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1401
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      70
      1392
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1274
    Aihe