Taas tapettiin susi ihan turhaan Suomessa. Orimattilan ja Kärkölän alueilla liikkunut susi oli lopetettu poliisien ja jonkun muun tahon toimesta. Suden jäljistä oli huomattu, että se oli liikkunut vain kolmella jalalla, eli susi oli loukannut neljännen jalkansa. Siksi susi varmaan liikkui maatilojen ja ihmisasumusten lähellä, sillä se on yrittänyt saada ruokaa itselleen tai jopa apua ihmisiltä.
Suomessa on susi tappanut ihmisen viimeksi armon vuonna 1862 varmojen tietojen mukaan ! Sutta ei tarvitse oikeasti pelätä, sillä terve susi lähtee aina ihmistä karkuun tämän huomatessaan. Minä en itse pelkää yhtään susia tai ilveksiä, minä pelkään ainoastaan karhuja, mutta niitä ihminen kohtaa ani harvoin täällä Suomen metsissä. Ilveksiäkään ei saisi metsästää nyt, sillä ne ovat alkaneet hyvin lisääntymään ja luonnon ekosysteemi tarvitsee ilveksiä. Kaikki luonnon eläimet ovat aivan ihania ja Jumalan lahja meille ihmisille.
Eläintensuojelu
Anonyymi-ap
2
323
Vastaukset 2
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136232n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi00002
Ihminen on niin läpeensä paska, että tulisi jo ydinpommi ja tappaisi kaikki ihmiset.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/silmitonta-tuskaa-pelkoa-ja-ahdistusta-materiaalia-elainkokeista-kuvat-eivat-herkille/9326444
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451