Taas tapettiin susi ihan turhaan Suomessa. Orimattilan ja Kärkölän alueilla liikkunut susi oli lopetettu poliisien ja jonkun muun tahon toimesta. Suden jäljistä oli huomattu, että se oli liikkunut vain kolmella jalalla, eli susi oli loukannut neljännen jalkansa. Siksi susi varmaan liikkui maatilojen ja ihmisasumusten lähellä, sillä se on yrittänyt saada ruokaa itselleen tai jopa apua ihmisiltä.
Suomessa on susi tappanut ihmisen viimeksi armon vuonna 1862 varmojen tietojen mukaan ! Sutta ei tarvitse oikeasti pelätä, sillä terve susi lähtee aina ihmistä karkuun tämän huomatessaan. Minä en itse pelkää yhtään susia tai ilveksiä, minä pelkään ainoastaan karhuja, mutta niitä ihminen kohtaa ani harvoin täällä Suomen metsissä. Ilveksiäkään ei saisi metsästää nyt, sillä ne ovat alkaneet hyvin lisääntymään ja luonnon ekosysteemi tarvitsee ilveksiä. Kaikki luonnon eläimet ovat aivan ihania ja Jumalan lahja meille ihmisille.
Eläintensuojelu
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136232n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892