Poikuus meni

Anonyymi-ap

Olen Jatta, ranskan opettaja Turusta. Minulla on ollut tapana pidentää Suomen lyhyttä kesää matkoilla etelän aurinkoon. Tänä vuonna olin saanut puhunut itselleni halvan matkan Kreikan saaristoon, Mykonokselle. Matkaseuranani minulla oli ystävättäreni Ridu. Hänkin arvostaa etelän miehiä, jotka eivät ole niin yhdyntäkeskeisiä kuin jukolan jussit.
Olimme olleet Mykonoksella jo muutaman päivän, kun kävelimme vanhassa kaupungissa iltaruokapaikkaa etsimässä. Kaupungin kansainvälisessä väentungoksessa meitä puhutteli suomeksi nuori poika, joka kertoi olevansa ensimmäiselle Interrail-matkallaan. Häntä ilahdutti kovasti, että saattoi puhua vähän suomea. Pojalla oli silmissään orpo katse lapsen eksyneen.
Seuraavana aamuna otin satamasta veneen uimarannalle. Ridu jäi nukkumaan huoneeseensa uupuneena yön rasituksista. Tarkoituksenani oli jäädä pois kyydistä jo ensimmäisellä rannalla, mutta huomasin veneessä suomalaispojan edelliseltä illalta. Ajattelin koettaa onneani hänen suhteensa. Lomillani minulla on ollut aina jotain säpinää, sillä rakastan fyysistä rakkautta.
Suomipoika jäi pois veneestä Super paradise -rannalla. Ja minä menin perään. Tervehdin häntä sanoen, etten lainkaan tiedä, miksi olen tässä, että edellinen pysäkki oli mennyt jotenkin liian nopeasti ohi. Poika oli ilahtunut, kun sai seuraa. Etsimme itsellemme rauhallisen kohdan rannalta, joka muuten oli suunnattu nudisteille. Kundi ei aikaillut vaateista kuoriutuessaan. Rannalla juttelimme niitä näitä. Sain tietää, että pojun nimi oli Eki ja että hän oli ollut reissussa kaverinsa kanssa. Joskus viiden aikaan otimme veneen takaisin kaupunkiin. Sovin Ekin kanssa tapaamisen kaupungille:
Tapasin uuden tuttavani sovitussa paikassa kaupungilla. Kreikassa oli kuitenkin vaalit, joten alkoholin myynti oli kielletty ja ravintolat kiinni. Sain kuitenkin keploteltua jotenkin pullon valkoviiniä tiskin alta eräästä suljetusta ravintolasta. Tapsin Ekin sovitussa paikassa ja kerroin hänelle vaaleista ja valkoviinipullosta. Löysimme kaupungin sokkeloista rauhallisen paikan, jossa ei liikkunut muita ihmisiä.
Joimme viiniä, juovuimme, juttelimme ja suutelimme, mutta en tyytyisi pelkkää suudelmaan. Aikamme suudeltuamme tunnustelin Ekin etumusta, jossa oli lupaava kohouma. Hivutin käteni hänen shortsiensa sisään ja tunnustelin pojan kovaa kalua. Se oli pitkä ja paksu, terska kuin tomaatti. Mikä herkku! Kumarruin ottamaan Ekin kalun suuhuni. Maistoin kyrvässä vielä meren suolan ja hänen nuoren kiimalimansa. Pikkuhousuni olivat aivan märät. Halusin tuota munaa. Olen nähnyt monta mutteria, mutta Ekin vehje oli näkemistäni värkeistä kaunein. Poikaparka oli ollut pitkään puutteessa, tai häntä jännitti tilanne. Tunsin Ekin pulppuavan sykähdellen suuhuni. Spermaa tuli paljon, ja se oli makeaa. Pyrin saamaan suuhuni ja nielemään mahdollisimman paljon tätä nektaria.
Minä olin aivan märkä, mutta Eki vetäytyi pyyhkimään kaluaan. Olin pettynyt, olin tulessa. Kun Eki oli saanut siivottua sotkunsa, joimme lisää viiniä. Ajattelin, että tämä oli tässä, että omat sormet saisivat hoitaa minut huipulle tänäkin iltana. Eki halusi kuitenkin vielä suudella kanssani. Ja nuori kun oli, näin hänen kalunsa sykähtelevän taas pystyyn. Näky ilahdutti minua. Jatkoimme suutelua. Heitin pikkuhousuni vaivihkaa pois ja ohjasin Ekin käden riemurasialleni, joka oli aivan märkä. Eki tunnusteli haparoivin käsin alapäätäni, löysi aukkoni ja hyväili minua. Se oli liikaa. Laukesin raskaasti huohottaen.
Suutelin Ekin aistillisia huulia ja tunnustelin hänen paksua, suonikasta kaluaan, josta valui touhutippoja. Kumarruin ja otin kyrvän uudestaan suuhuni. imin Ekin herkkutattia ja sormetin märkää rakoani. Halusin tuntea tuon kalun syvällä sisälläni. Levitin sormillani turvonneita häpyhuulia. Eki kyllä mahtuisi sisääni, vaikka hänen mutterinsa olikin niin paksu.
Kävin makuulle ja ohjasin Ekin takaapäin pesääni. Hän työnsi munallaan pari haparoivaa työntöä, mutta alkoi sitten saada jutun juonesta kiinni. Hän oli minussa! Tunsin sanoin kuvaamatonta nautintoa. Aistin hänen liikkeensä, painoin vastaan, olimme yhtä. Eki nopeutti tahtia, ja tunsin, kuinka uusi orgasmi kulki ylitseni. Olin yhtä Ekin, meren ja tähtitaivaan kanssa. Eki tikkasi menemään entistä kiivaammin, ja voi ei, taas orgasmiaalto ravisutti minua. Laukesin yhä uudelleen pitkänä sarjana. Sitten Ekiltäkin tuli; hän pääsi huipulle. Poika karjui lujaan ääneen, ja hänen kuuma spermansa täytti minut. Eki oli pitkään hiljaa ja sanoi siten, ettei hän olut koskaan aikaisemmin lauennut naisen sisään. Kokemus oli ollut ihmeellinen. ”Näin makeaako on naisen mesi?” hän kysyi.

4

4733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä sinä

    • Anonyymi

      Mukava juttu.

    • Anonyymi

      Olen kanssa abi ja poikuus tallella! Haluan kanssa tavata upean puuman...

    • Anonyymi
      UUSI

      Uus­­­i s­ek­­si­­­teatteri ava­­­utuu Su­­ome­­­en! Ku­tsu­­mme kai­kk­i. Il­mo­­­ittau­tumine­­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­­äl­­lä 👉 http://aram-us.com/H/C5b4C4

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe