Pahojen henkien olemassaolosta

Anonyymi-ap

24

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko persuja jo raamatussa ? Ne riivaavat suomalaisia.

      • Anonyymi

        Sinulla on paha pakkomielle ja olet Riivaajan vallassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on paha pakkomielle ja olet Riivaajan vallassa...

        Persu on.


    • Anonyymi

      Minulla oli nuorempana melko puistattava kokemus.
      Pahansuopea ja ilkeä ääni kaski minua tekemään asioita, joita en olisi millään halunnut tehdä.
      Hyvin tunsin ja vaistosin tämän pahanhengen läsnäolon jokaisena päivänä.
      Lopulta tilanne alkoi käydä niin stressaavaksi, että oli pakko tehdä jotakin.

      Ratkaisu olikin loppujen lopuksi melko yksinkertainen ja nopeasti tehoava:
      Kävin hakemassa avioeron!

    • Anonyymi

      eduskunnassa niitä on paljon

    • Anonyymi

      En tiedä raamatusta mutta päästyäni eroon pahan hengen vaukutuspiiristä niin välttelin tartuntaa aina viime tippaan siten, etten mennyt edes äitini kuolinvuoteelle viime hetkiksi.

    • Anonyymi

      Kyllä pahoja henkiä on olemassa.
      - Niitä voi olla ihmisissä ja tällaista on paljon. Kuka tahansa ei voi lähteä niitä ulosajamaan toisesta ihmisestä, mutta kukin voi mielessään rukoilla ja tällöin esim. häiriköivä, riivattu ihminen itse saattaa poistua paikalta. Itselläni on tällaisesta useita kokemuksia.

      • Anonyymi

        - Aikoinaan metrossa istuessani taaempana riehui joku humalainen nainen, heilui penkillään, riiteli ja puhui todella rivoja. Aikani sitä kuunneltuani, aloin ajatuksissani rukoilla. Naisen huuto loppui siihen. Hän alkoi puhua kuiskaten kaverilleen.

        - Kauan sitten ruotsinlaivalla aloimme hytissä nukkumaan kun yhtäkkiä käytävällemme ja nimenomaan meidän ovemme taakse tuli lauma nuoria istumaan, juomaan ja metelöimään. Aikani kuunneltuani aloin ajatuksissani rukoilla. Se kaamea huuto katkesi, loppui kerrasta, tuli täysi hiljaisuus. Sitten kuulin kuiskailuja, porukka nousi ja lähti pois.

        Tällaista vastaavaa olen kokenut useasti.


    • Anonyymi

      Minulla on niistä kokemuksia, vaikka olen uskonnoton, eli en usko yhteenkään uskontoon, minulla on kuitenkin henkinen maailmankuva, eli näen asiat niin, että meillä kaikilla on henki, joka poistuu vain kehosta, kun kuolemme.

      Meinasin kerran kuolla, yli 30 vuotta sitten kun tällainen ns. paha henki lähti minusta niin suurella voimalla ja karmealla naurulla, kaaduin tajuttomana ja sydän pysähtyi, minut kuitenkin saatiin elvytettyä.

      En pelkää kuitenkaan näitä henkiä, eivätkä ne kovin usein minua edes häiritse, mitään manaaja-elokuvaa tämä ei ole kuitenkaan ollut.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä on, ja demoneja on.

        Mutta ne saa karkoitetuksi kun ajaa ne pois Jeesuksen nimessä!
        Ja tämä on totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on, ja demoneja on.

        Mutta ne saa karkoitetuksi kun ajaa ne pois Jeesuksen nimessä!
        Ja tämä on totta!

        Kuuluuko viime aikoina puheena ollut seksuaalinen häirintä tähän ryhmään?


    • Anonyymi

      Linkki sanoo että sivua ei löydy, joten en tiedä mikä on.
      Ei ole demoja näkynyt.

      • Anonyymi

        Siinähän on 2 eri linkkiä ja kumpikin aukeaa erikseen ainakin minulla.


    • Anonyymi

      Miksi pitää kuvitella olemattomia ? Iäkkäänä menee muutenkin pää sekaisin.

      • Anonyymi

        Demoni tai paha henki voi siirtyä puhelimenkin kautta.

        Olin asianajajani luona neuvottelussa, kun samaan aikaan hänen puhelimensa soi.
        Asianajajalla oli asiakkaana eräs maan kuuluisimmista rikollisista. Hän vastasi puhelimeen, ja oikein tunsin kuinka demoni tai paha henki siirtyi sitä kautta huoneeseen.

        Mutta Jeesuksen nimeen rukouksella sain sen poisajettua.

        Joitakin kertoja olen tuntenut "pahan" olemassaolon. Sen tuntee. Olen tunnistanut aina ne kerrat.
        Tästä aiheesta on olemassa joku kirja kirjoitettuna.

        Kerron tämän siksi, että jos jollekin teille sattuu samanlaista, niin tietäkää että Jeesuksen nimessä voi ajaa pahan pois. On hyvä tietää!

        Joo, tiedän, että kaikki eivät usko, mutta turha ruveta siitä väittelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demoni tai paha henki voi siirtyä puhelimenkin kautta.

        Olin asianajajani luona neuvottelussa, kun samaan aikaan hänen puhelimensa soi.
        Asianajajalla oli asiakkaana eräs maan kuuluisimmista rikollisista. Hän vastasi puhelimeen, ja oikein tunsin kuinka demoni tai paha henki siirtyi sitä kautta huoneeseen.

        Mutta Jeesuksen nimeen rukouksella sain sen poisajettua.

        Joitakin kertoja olen tuntenut "pahan" olemassaolon. Sen tuntee. Olen tunnistanut aina ne kerrat.
        Tästä aiheesta on olemassa joku kirja kirjoitettuna.

        Kerron tämän siksi, että jos jollekin teille sattuu samanlaista, niin tietäkää että Jeesuksen nimessä voi ajaa pahan pois. On hyvä tietää!

        Joo, tiedän, että kaikki eivät usko, mutta turha ruveta siitä väittelemään.

        "Kerron tämän siksi, että jos jollekin teille sattuu samanlaista, niin tietäkää että Jeesuksen nimessä voi ajaa pahan pois. On hyvä tietää!"

        Kuinkas sitten joku sellainen toimii joka ei usko Jeesuksiin. Onhan niitä sellaisiakin uskontoja paljon enemmän maailmassa kuin perinteisiä kirkkouskontoja.
        Sellainenko poistaa pahan hnengen noitumalla vaikka kiveä poistumaan.
        Pitäisi käyttää vähäistäkin järkeään näissä asioissa ennen kuin alkaa antamaan ohjeitaan viisaammille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kerron tämän siksi, että jos jollekin teille sattuu samanlaista, niin tietäkää että Jeesuksen nimessä voi ajaa pahan pois. On hyvä tietää!"

        Kuinkas sitten joku sellainen toimii joka ei usko Jeesuksiin. Onhan niitä sellaisiakin uskontoja paljon enemmän maailmassa kuin perinteisiä kirkkouskontoja.
        Sellainenko poistaa pahan hnengen noitumalla vaikka kiveä poistumaan.
        Pitäisi käyttää vähäistäkin järkeään näissä asioissa ennen kuin alkaa antamaan ohjeitaan viisaammille..

        "Joo, tiedän, että kaikki eivät usko, mutta turha ruveta siitä väittelemään."

        Itse olen kiitollinen Ullalle, joka antoi minulle tämän neuvon.
        Se on toiminut minulle. Kiitos Ulla neuvostasi!

        Jos ei usko Jeesukseen, niin sellainen ihminen ei pyydä Jeesusta apuun.
        Apu jää saamatta. Sen ihmisen oma valinta.
        Kuten kirjoitin edellä, niin

        "Joo, tiedän, että kaikki eivät usko, mutta turha ruveta siitä väittelemään".


    • Anonyymi

      Luoja. Mikä pimeys voi hallita ihmisen päässä.

    • Anonyymi

      Mielen sairaus voi aiheuttaa ihmiselle harha-aistimuksia. joita voi kutsua sitten pahaksi hengeksi. Itsesuggestiolla voi sitten ajaa nämä riivaajat pois.

    • Anonyymi

      Talossani kummitteli välittömästi kun kiroilin äskettäin kuolleen paikkakunnan varastelevan miehen käyneen "ostoksilla" kodissani.
      Hän näki kerrostalon ikkunasta, milloin poistun kodistani asioilleni. Vei kultaesineet, arvokkaan rannekellon ja Monetan rahakansioita.

      On hyvin erikoista ja harvinaista, että kuollut varas sai aikaan niin kovan laukauksen äänen kodissani. Tiesin välittömästi kuka oli pamauksen syyilmiö.
      Ensin kuului ison huonekalun kaatumisesta kuulunut ääni, sitten kova laukauksen ääni. En pelästynyt, koska tiesin, että kerran vielä kohdataan.
      .ikämies.

      • Anonyymi

        Palstan aloittaja kysyy aloituksessaan onko palstalaisilla kokemusta,

        Täällä ovat vastanneet ne joilla on kokemusta, ja he ovat kertoneet mitä tehdä silloin ja mikä auttaa karkoittamaan pahan. Rehellisiä vastauksia, miksi niitä arvostella?

        Jos joku ei ole kokenut, niin hänellä ei pitäisi olla mitään pohjaa kertoa "kokemuksestaan".


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Minäkin luin tätä keskustelua mielenkiinnosta millaisia kokemuksia ihmisillä on, enkä aikonut itse osallistua, mutta harmitti nuo mielestäni epäasialliset kommentit, jotka pilkkasivat suorastaan aitojen kokemusten kirjoittajia.

      Voisitteko ystävällisesti jättää ivalliset kommenttinne lähettämättä ja varsinkin tuo persuja vihaava, jokaiseen keskusteluun persuja halveksiva asenne ei ole tervettä keskustelua.
      Oletan, että me tällä palstalla kirjoittavat olemme jo varsin varttuneita ja elämän kokemusta omaavia henkilöitä, emmekä alentuisi muiden keskustelijoiden pilkkaamiseen.

      • Anonyymi

        Tuttavani yritti itsemurhaa.

        Menin sitten tapaamaan häntä psykiatriselle osastolle, jonne hän oli joutunut.

        Kun tulin takaisin, niin yöllä monta demonia hyökkäsi päälleni. Oli tosi hirvittävä tunne!
        Käsitän sen niin, että ne olivat tarttuneet sieltä psykiatriselta osastolta (tai sitten tuttavastani, en tiedä).

        Jeesuksen nimessä ajoin ne pois.
        Oikein ulvoivat. Ja se on totta, kuulin.

        Nykyisin tuttavani on hoitokodissa, ja ilahtuu kun käyn häntä katsomassa.
        Ensimmäisinä kertoina oli aika veltto, mutta on nyt piristynyt.
        Olen iloinen hänen puolestaan. Hänellä on ollut kova elämä.

        Rukoilen joka ilta hänen (ja monen muunkin ) puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe